Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-27-2009, 22:17
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by tdomo View Post
Lehet buta a kérdés, de elárulnátok, hogy ez miért van így?
Gondolom, hogy ne lehessen a klánok kis orijait lekalapálni...


itt is működnének a klántámadás malusok?
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 11-28-2009, 00:47
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Volna a ötlettel kapcsolatban pár kérdésem

Konkértan, hogy lenne a részklán támadás?
A védő és támadó tagok kijelölése után azonnal tudok menni támadni? Tehát mint egyéniben, kv kor indulok és mire észreveszik 1 körös vagyok? vagy kláncsata szerűen "odállok" és a következő körben indulok?
És ezzel kapcsolatban mikori állapot döntené el a felfelé-lefelé ütést?

Továbbá számoljunk gey picit, a táamdó malusz miatt értelemszerűen az elfeket ez nem igazán érintené védő szinten, tehát valószínüleg a támadó részklán "kimazsolázná" a védő klánból a nem elfeket, 1/A ról lévén szó gyakorlatban maradnának üthető "részklánként" az orkok, gnómok, törpék, a támadók pedig nagy valószínüséggel tisztán orkok lennének.

Tételezzük fel, hogy a támadók egységesen 75% barakkal mennek (ami nem sok), a védőknél az orkok legyenek 60% barakk+10% torony, a gnómok 50% barakk+10% torony, a törpék 50%barakk+10 torony. Ezen adataok mellett a védők nemhogy nem extrém termelők, de gyakorlatilag a saját gabonájukat sem termelik meg, és mégis egy 5% os katmorál eltérés esetén még a 20% támadó malusszal is beverik őket. Így is probléma az elfek elszaporodása, de ezek után ha valaki nem akar orkkal játszani annak kizárásos alapon marad az elf. Vagy csak olyan klánba megy törpe ahol 80%ban elfek vannak. És ha ezt egybe nézem hosszútávon nem biztos, hogy jót tesz a játéknak.

Továbbá: 1 klánnak -kizárásos alapon- egyszerre 1 részklánja lehet. Mi van akkor ha egy klán kap egy hadüzenetet erről értesül egy másik "baráti" klán aki viszont a támadó klánnak küld hadüzenetet? Nagy valószínűséggel az eredeti támadó egyszer csak azt veszi észre, hogy miközben neki megvan a részklánja és akár sikeressen ütött is, de közben őt egy másik klán részklánja támadja, aki történetessen kisebb mint a már megalakított saját részklánja, tehát képtelen lenne visszatámadni. Könnyen szülne a dolog olyan szintű JKSZ-t ami azt eredményezné, hogy visszatámadhatatlanul lehetne támadni.
Nem beszélve arról, hogyha egy klán kap egy hadüzenetet, ember legyen a talpán aki kimegy akár egyéniben, akár teljes klánban támadni még 30-40% barakkal is hiába tart felé sereg..
félreértések elkerülés végett nem ellenzem az ötletet, de egyenlőre nem is támogatom.

Last edited by wand; 11-28-2009 at 00:57..
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to wand For This Useful Post:
  #3  
Old 11-28-2009, 10:47
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Monro, megmondom őszíntén, nem olvastam végig a dolgokat, de lenne egy kérdésem egy példán keresztül...

Ha ez megvalósul, akkor meg lehet majd azt tenni, hogy:

Van "A" klán, mondjuk 6 fő, ebből 3 törpe, a törpék összesen 1 milla értéken...
Van "B" klán, az is 6 fő, ebből 3 ork, azok is 1 milla értéken

"A" klán mondjuk 500.000 el nagyobb/kisebb mint "B"....

Szal, a kérdésem: A "B" klán 3 orkja rá tud majd menni klántámadással "A" klán 3
törpéjére?

Mert ha erre Igen-t válaszolsz, akkor sztem az lesz az eredménye, hogy rövid idő alatt eltűnnek a termelő országok, ki lesznek csipegetve és maradnak "beüthetetlen" elfek és orkok nem is tudom, mennyitől felfelé...

Tényleg ezt akarod/akarjuk?
Reply With Quote
  #4  
Old 11-28-2009, 14:23
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Monro, megmondom őszíntén, nem olvastam végig a dolgokat, de lenne egy kérdésem egy példán keresztül...
Pedig tök jó lenne annyira nem hosszú és akkor tudnánk érdemben vitázni ha teljes az infó ami a rendelkezésedre áll.
Reply With Quote
  #5  
Old 11-28-2009, 14:26
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Pedig tök jó lenne annyira nem hosszú és akkor tudnánk érdemben vitázni ha teljes az infó ami a rendelkezésedre áll.
Elolvastam, de amit hoztam példát, arra lécci, írj egy választ...
Reply With Quote
  #6  
Old 11-28-2009, 14:29
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Ha ez megvalósul, akkor meg lehet majd azt tenni, hogy:

Van "A" klán, mondjuk 6 fő, ebből 3 törpe, a törpék összesen 1 milla értéken...
Van "B" klán, az is 6 fő, ebből 3 ork, azok is 1 milla értéken

"A" klán mondjuk 500.000 el nagyobb/kisebb mint "B"....

Szal, a kérdésem: A "B" klán 3 orkja rá tud majd menni klántámadással "A" klán 3
törpéjére?

Mert ha erre Igen-t válaszolsz, akkor sztem az lesz az eredménye, hogy rövid idő alatt eltűnnek a termelő országok, ki lesznek csipegetve és maradnak "beüthetetlen" elfek és orkok nem is tudom, mennyitől felfelé...
Igen ez lehetőség lenne. De Pool ismerve a problémakezelő képességeiteket visszakérdeznék...

Ha kimegy 3 törpére (eleve irreális klánfelépítés az 50% törpe, de ez más kérdés) 3 ork és a törpék 45-15% os felépítésüek pld azt gondolod hogy 20% malusszal bevernek úgy hogy közben védenek is titeket az ellentámadás esetén? Vagy te is olyan rendszert szeretnél ahol nincs esélye a beverésnek hacsak nem vagy full üres?

Wand 75-85% barakokkal példálódzik!!! Ilyen barakkupacok lehetősége akadályoz meg bennünket abban, hogy egy jól használható sok problémát kezelő javaslatot kukázzunk?
Reply With Quote
  #7  
Old 11-28-2009, 14:33
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Igen ez lehetőség lenne. De Pool ismerve a problémakezelő képességeiteket visszakérdeznék...

Ha kimegy 3 törpére (eleve irreális klánfelépítés az 50% törpe, de ez más kérdés) 3 ork és a törpék 45-15% os felépítésüek pld azt gondolod hogy 20% malusszal bevernek úgy hogy közben védenek is titeket az ellentámadás esetén? Vagy te is olyan rendszert szeretnél ahol nincs esélye a beverésnek hacsak nem vagy full üres?

Wand 75-85% barakokkal példálódzik!!! Ilyen barakkupacok lehetősége akadályoz meg bennünket abban, hogy egy jól használható sok problémát kezelő javaslatot kukázzunk?
Nem gondolom ezt
De én azt nem értem, hogy ha pl. 6 fős klánból 4 orit érint a támadás, akkor a másik 2 ori hogyan tud rámenni a támadóra?
mert pontban már nem teszik ki őket...
Reply With Quote
  #8  
Old 11-28-2009, 14:36
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

nah, most mennem kell, este majd innen folytatom
Reply With Quote
  #9  
Old 11-28-2009, 14:54
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Nem gondolom ezt
De én azt nem értem, hogy ha pl. 6 fős klánból 4 orit érint a támadás, akkor a másik 2 ori hogyan tud rámenni a támadóra?
mert pontban már nem teszik ki őket...
Miért kéne a maradék 2-nek visszatámadnia? Mehet a maradék 2 és még egy akit támadnak pld, de mehet az is akiket éppen támadnak, vagy mehet a maradék 2 és még 2 akiket támadnak mindegy. Úgy állítod össze a saját részklánodat ahogy akarod.

Na akkor példával...

A., Támadóklán:

1. ori 150.000 pont
2. ori 100.000 pont
3. ori 190.000 pont
4. ori 80.000 pont
5. ori 90.000 pont

B., Védőklán:

1. ori 100.000 pont
2. ori 50.000 pont
3. ori 70.000 pont
4. ori 110.000 pont
5. ori 140.000 pont
6. ori 85.000 pont

A., klán 1,2 és 4. orija támadja B.,klán 1.,2.,3., és 4., oriját. pontértékük 330K és 330K mindkettőnek.

1. lehetőség: megfogják a támadást és visszaütnek ugyanezek
2. lehetőség: nem tudják vagy akarják fogni a támadást ezért keresztbemennek
3. lehetőség: beverik őket így A., klán 1, 2, és 4, orija lesz összesen 376K értéken míg B klán 1., 86K 2., 43K, 3., 60K 4., 95K orija összesen 284K értéken. B klán ezért visszatámadhat pld így: B1 86K, B2 43K, B4 95K, B5 140K, ez összesen 365K ugyhogy 10.000 egységet le kell fokozniuk és támadhatnak. De akár más felállásban is visszatámadhatnak. Sőt nem is kötelező ezeket visszatámadni!!!

4. lehetőség nem ezt a részklánt támadják vissza hanem ebből a 3-ból 2-őt pld és plusz egyet azok közül aki nem támadott.

Last edited by monro; 11-28-2009 at 15:01..
Reply With Quote
  #10  
Old 11-28-2009, 15:21
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Wand 75-85% barakokkal példálódzik!!! Ilyen barakkupacok lehetősége akadályoz meg bennünket abban, hogy egy jól használható sok problémát kezelő javaslatot kukázzunk?
Ez nem az én "példám", hanem az életé!
És figyelembe véve, hogy nem egy egész klánt kell kigyúrni 80% barakkra hanem annak csak a táőamdó felét, miközben a másik fele klánraktáron át táplálhatja, azt hiszem teljessen reális példa akár egy 90% barakk is
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Szövetségi Fórum Druida Általános beszélgetés Hódítós témákban 28 10-25-2008 17:18
szövetségi segitségkérés Smooth Scroller Elvetett javaslatok 98 02-05-2008 12:10
Szövetségi földreészedeés Pepa Megvalósult javaslatok 4 01-16-2008 20:41
szövetségi támadás esetén a kiküldött egységek számának jelzése Kubbi Elvetett javaslatok 11 01-10-2008 12:05
Szövetségi karaván DearCody Megvalósult javaslatok 15 06-16-2006 13:29


All times are GMT +1. The time now is 20:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu