|
|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|

05-20-2008, 13:41
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Tok jo ez a topic, komolyan, tobbet nevetek rajta mint a viccek topicon
Remelem masok is igy gondoljak, es egyik agyalagyult otlet sem fog megvalosulni....
Kicsit visszas amikor tok tapasztalatlan emberek vitatkoznak a jatek egeszet megvaltoztato dolgokrol, es vilagmegvalto otleteik vannak(aminek a fele butasag, a masik fele meg csak siman meggondolatlansag, vagy tapasztalatlansag)  (tisztelet a kivetelnek).
Nem tudom, miert akartok ubertap fajt csinalni mindenbol, van beloluk epp eleg.
__________________
Remedy
|

05-20-2008, 13:51
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
|
|
Quote:
Originally Posted by Remedy
Tok jo ez a topic, komolyan, tobbet nevetek rajta mint a viccek topicon
Remelem masok is igy gondoljak, es egyik agyalagyult otlet sem fog megvalosulni....
Kicsit visszas amikor tok tapasztalatlan emberek vitatkoznak a jatek egeszet megvaltoztato dolgokrol, es vilagmegvalto otleteik vannak(aminek a fele butasag, a masik fele meg csak siman meggondolatlansag, vagy tapasztalatlansag)  (tisztelet a kivetelnek).
Nem tudom, miert akartok ubertap fajt csinalni mindenbol, van beloluk epp eleg.
|
Nyugodtan el lehet rakni a mellőzöttek közé. Ha olyan hülyeség, akkor a mi Atink úgyse fogja berakni, akkor pedig nem mindegy neked, hogy beszélünk-e róla vagy sem???
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
|

05-20-2008, 14:41
|
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Remedy
Tok jo ez a topic, komolyan, tobbet nevetek rajta mint a viccek topicon
Remelem masok is igy gondoljak, es egyik agyalagyult otlet sem fog megvalosulni....
Kicsit visszas amikor tok tapasztalatlan emberek vitatkoznak a jatek egeszet megvaltoztato dolgokrol, es vilagmegvalto otleteik vannak(aminek a fele butasag, a masik fele meg csak siman meggondolatlansag, vagy tapasztalatlansag)  (tisztelet a kivetelnek).
Nem tudom, miert akartok ubertap fajt csinalni mindenbol, van beloluk epp eleg.
|
Én nem akarok semmi rosszat mondani, de ezt a beírást azért mellőznöd kellett volna...
Ha zavar, hogy erről beszélünk, ne olvasd a topicot, ha meg nem, akkor mi bajod??...(költői kérdés volt, ne válaszolj plz!)
Quote:
Originally Posted by Valezius
Ez egy hatalmas ostobaság, szerintem.
Az összes fajnak ugyanolyan bónuszai vannak 1000hekin, mint 25000-en. Ha a hulla X hekitől ugyanannyi bónuszt kapna, akkor pont ugyanannyit érne 3000hekin, mint 25000-en.
Van egy harmadik lehetőség is a képletem használatára: 200heklin, járjon valami alap, és akkor emelkedhet lassabban is.
A gyújtogatás megint egy vicc. 10K pontig lehet gyújtani, 4000hekin nem fog sok gyújtást kapni, ha mégis, akkor fokoz be embert.
|
Jah, csak, hogy a hullának azért adunk egyre jobban növekvő bónuszt, mert egyre nagyobb hektáron, egyre gyengébb...ha ez a növekedés megállna, akkor megint elkezd egyre jobban gyengülni ahogy haladunk felfele területileg...
Quote:
Originally Posted by Valezius
Na szóval itt a táblázat.
http://kepfeltoltes.hu/080519/646500...toltes.hu_.gif
Az utolsó táblázat tartalmazza az ork kitámadási bónuszát is. (mostmár)
Ha valakinek ötlete van, jó lenne, ha egy ugyanilyen táblázattal tenné közzé. Természetesen el tudom küldeni az excel file-t, és akkor csak az új bónusz képletét kell átírni.
|
Jó, ez így rendben van, de sztem nem kéne elmenni 300% bónuszig, mert ott már elég nagyot üt akkor 2000 hekin (nekem legalábbis ez esik le abból amit csináltál)...monnyuk legyen 240 vagy 260%-on maximalizálva, vagy valahogy így...
VAGY:
2000 heki fölött megint el fog kezdeni gyengülni a hulla, úgyhogy lehet olyat csinálni mondjuk, hogy így növekszik ahogy Te most leírtad, de ha fellép 1/A-ba, akkor ez a növekedés a felére csökkenne...Ez egyáltalán nem bonyolult és megoldva, hogy túl erősre növekedjen, de az is megoldva, hogy ha megáll a növekedés, akkor egy idő (terület) után, megint gyengül a hulla...
Vagy inkább ne 1/A-ba lépés határozza meg, mert akkor ha nagyobb hekiről lép, több bónusza lenne!
Hanem legyen mondjuk a 3. szint maximum földjétől felfele, ez a növekedés a felére csökkenjen...azaz 1700 hektártol fele annyival növekedjen tovább...
Ez sztem nem bonyolult...Ahogy Te mondanád, nem bonyolultabb mint kiszámolni a tornyok adta plusz védelmet!
Last edited by Dus; 05-20-2008 at 14:44..
|

05-20-2008, 14:52
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dus
Jah, csak, hogy a hullának azért adunk egyre jobban növekvő bónuszt, mert egyre nagyobb hektáron, egyre gyengébb...ha ez a növekedés megállna, akkor megint elkezd egyre jobban gyengülni ahogy haladunk felfele területileg...
|
De az ég szerelmére mitől lenne gyengébb 10000hektáron, mint 3000-en?  A %-ok szamítanak, azok meg ugyanazok.
Quote:
|
Jó, ez így rendben van, de sztem nem kéne elmenni 300% bónuszig, mert ott már elég nagyot üt akkor 2000 hekin (nekem legalábbis ez esik le abból amit csináltál)...monnyuk legyen 240 vagy 260%-on maximalizálva, vagy valahogy így...
|
Egy szóval nem mondtam, hogy el kell menni 300-ig, csak bele vettem azt is, hogy látni lehessen miről is beszélünk...
Quote:
VAGY:
2000 heki fölött megint el fog kezdeni gyengülni a hulla, úgyhogy lehet olyat csinálni mondjuk, hogy így növekszik ahogy Te most leírtad, de ha fellép 1/A-ba, akkor ez a növekedés a felére csökkenne...Ez egyáltalán nem bonyolult és megoldva, hogy túl erősre növekedjen, de az is megoldva, hogy ha megáll a növekedés, akkor egy idő (terület) után, megint gyengül a hulla...
Vagy inkább ne 1/A-ba lépés határozza meg, mert akkor ha nagyobb hekiről lép, több bónusza lenne!
Hanem legyen mondjuk a 3. szint maximum földjétől felfele, ez a növekedés a felére csökkenjen...azaz 1700 hektártol fele annyival növekedjen tovább...
Ez sztem nem bonyolult...Ahogy Te mondanád, nem bonyolultabb mint kiszámolni a tornyok adta plusz védelmet!
|
Fölöslegesnek látom, A-ban 2000hekin is találkozunk élezett orival az ember, akik lenyomnák ezt a hullát is. Tehát ha ott eléri a maximumot, az szerintem nem gond.
|

05-20-2008, 19:49
|
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Valezius
De az ég szerelmére mitől lenne gyengébb 10000hektáron, mint 3000-en?  A %-ok szamítanak, azok meg ugyanazok.
|
OK, igaz, ezt én néztem el, bocsi
Akkor ha a %-ok számítanak, miért nem egy fix bónuszt adunk neki és akkor máris el van intézve az egész... 
|

05-20-2008, 19:52
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dus
OK, igaz, ezt én néztem el, bocsi
Akkor ha a %-ok számítanak, miért nem egy fix bónuszt adunk neki és akkor máris el van intézve az egész... 
|
Mert a hulla ott játszható, ahol kevés az élezett ori, egy kezdő kezébe inkább ne kerüljön egy felturbózott hulla. (Valósznűleg ez az alapötlete a mostani szintenkénti bónusznak, csak sajnos szerintem ez nem az igazi  )
Abban a magasságban nehéz most vele játszani, ahol már kevés a rosszul felépített ország.
Tehát ahol most is jó, nem kell, sőt nem is szabad erősíteni. Ahol most nem jó ott kell rajta segíteni, és az én képletem szerintem pont ezt csinálja 
Last edited by Valezius; 05-20-2008 at 19:56..
|

05-20-2008, 21:02
|
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Valezius
Mert a hulla ott játszható, ahol kevés az élezett ori, egy kezdő kezébe inkább ne kerüljön egy felturbózott hulla. (Valósznűleg ez az alapötlete a mostani szintenkénti bónusznak, csak sajnos szerintem ez nem az igazi  )
Abban a magasságban nehéz most vele játszani, ahol már kevés a rosszul felépített ország.
Tehát ahol most is jó, nem kell, sőt nem is szabad erősíteni. Ahol most nem jó ott kell rajta segíteni, és az én képletem szerintem pont ezt csinálja 
|
Tehát most (ahogy már 1x írtam) 3. szinten a legkritikusabb, hiszen azért ott már kevesebb jóval az amatőr...
Azért az vicces lenne, ha 3. szinten nehezebben lehetne vele játszani mint A-ban  ...
Jó, oké, meg lettem győzve, hogy esetleg némi finomításokkal jó lenne az ötleted...Nehezen ment, de oké 
|

05-21-2008, 09:01
|
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2008
Posts: 818
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
kellene vmi szavazás, hogy kinek melyik ötlet tetszene, és hogy egyáltalán tetszene-e neki...
|

05-20-2008, 14:46
|
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2008
Posts: 818
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
Quote:
Originally Posted by Remedy
Tok jo ez a topic, komolyan, tobbet nevetek rajta mint a viccek topicon
Remelem masok is igy gondoljak, es egyik agyalagyult otlet sem fog megvalosulni....
Kicsit visszas amikor tok tapasztalatlan emberek vitatkoznak a jatek egeszet megvaltoztato dolgokrol, es vilagmegvalto otleteik vannak(aminek a fele butasag, a masik fele meg csak siman meggondolatlansag, vagy tapasztalatlansag)  (tisztelet a kivetelnek).
Nem tudom, miert akartok ubertap fajt csinalni mindenbol, van beloluk epp eleg.
|
Remi, itt az emberek nagyrésze egy játszhatatlan fajt akar játszhatóvá tenni. ha te nem akkor, mint előttünk is mondták mellőzd a témát és ne olvasd. és persze ne hurrogj le így mindenkit 
|

05-20-2008, 14:55
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Druida
Remi, itt az emberek nagyrésze egy játszhatatlan fajt akar játszhatóvá tenni. ha te nem akkor, mint előttünk is mondták mellőzd a témát és ne olvasd. és persze ne hurrogj le így mindenkit 
|
Nem jatszhatatlan.
Csak feljebb...
Ez alapjan adjuk az embernek es a felelfnek 60% hadivedelmert, mert nem jatszhato magasabb szinten...
__________________
Remedy
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 03:22.
 |
|
|
|
|
|
|