Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 07-27-2007, 18:42
Burning Burning is offline
Member
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,962
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

véleményem szerint igen, hiszen a dolgok frissülnek, ezért nem lehet beütni egy orit 3 sereggel földre, úgy, hogy mind alulról mennjen (ha az ori a környékünkön van). mindamellett, ne arra építs, hogy a második, harmadik seregbe kevesebbet küldesz, merthogy a védelme gyengébb lesz
és Ati gyorsabb volt
Sponsored Links
  #2  
Old 07-27-2007, 18:47
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Burning View Post
véleményem szerint igen, hiszen a dolgok frissülnek, ezért nem lehet beütni egy orit 3 sereggel földre, úgy, hogy mind alulról mennjen (ha az ori a környékünkön van). mindamellett, ne arra építs, hogy a második, harmadik seregbe kevesebbet küldesz, merthogy a védelme gyengébb lesz
és Ati gyorsabb volt
Egyáltalán nem logikus, hogy ennek így kellett lennie, mint ahogy Ati mondja.

A pontszám mindig automatikusan frissül, de a többi érték nem szokott.
Ha kör közepén 2-szer annyi varit veszek, mint amennyi elfér, akkor nem mennek el.
__________________
A szenvedélyem
  #3  
Old 07-27-2007, 18:48
vonos82 vonos82 is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 26
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Általában egyenlő arányban szoktam felosztani a támadó sereget, de ezek szerint pont ez nem logikus, nem?

Ha a mészárlás során elesik pl. a véderő 5 százaléka, akkor a második sereg lehet 5 %-kal gyengébb. Már ha a józan eszemet követem (de az nincs ilyen kánikulában ).
  #4  
Old 07-27-2007, 18:55
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Jól értem?

Kimegyek 2sereggel pusztítani.
Első sereg lerombol 10barakkot, a katonák nem mennek el, de a 10barakknyi katona akkor enm védezik a 2. csatában?
Ha viszont volt 10üres barakkja, akkor védekeznek rendesen.
__________________
A szenvedélyem
  #5  
Old 07-27-2007, 19:01
vonos82 vonos82 is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 26
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Jól értem?

Kimegyek 2sereggel pusztítani.
Első sereg lerombol 10barakkot, a katonák nem mennek el, de a 10barakknyi katona akkor enm védezik a 2. csatában?
Ha viszont volt 10üres barakkja, akkor védekeznek rendesen.
Ez egyre zavarosabb

Ha a kör közepén veszek egységet, nem mennek el, de nem is számítanak be az egységek közé. Ez eddig tiszta.

Ha ahogy te írtad, lepusztítok 10 barakkot, akkor sem kellene hogy az a pár száz egység védekezzen, hiszen nem férnek el.

Vagy nem?
  #6  
Old 07-27-2007, 19:53
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by vonos82 View Post
Ez egyre zavarosabb

Ha a kör közepén veszek egységet, nem mennek el, de nem is számítanak be az egységek közé. Ez eddig tiszta.

Ha ahogy te írtad, lepusztítok 10 barakkot, akkor sem kellene hogy az a pár száz egység védekezzen, hiszen nem férnek el.

Vagy nem?
vagy de
ez logikus
sztem
  #7  
Old 08-05-2007, 09:48
kuku kuku is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 24
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by vonos82 View Post
Ez egyre zavarosabb

Ha a kör közepén veszek egységet, nem mennek el, de nem is számítanak be az egységek közé. Ez eddig tiszta.

Ha ahogy te írtad, lepusztítok 10 barakkot, akkor sem kellene hogy az a pár száz egység védekezzen, hiszen nem férnek el.

Vagy nem?
Hát teljes mértékben igazad van, de mégis védekeznek, mert még kell 1 kör, hogy elmenjenek 1 órát még siránkoznak a lerombolt házuk mellett és őrzik a hazájukat, aztán megunják és elvándorolnak.
  #8  
Old 08-05-2007, 11:15
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by kuku View Post
Hát teljes mértékben igazad van, de mégis védekeznek, mert még kell 1 kör, hogy elmenjenek 1 órát még siránkoznak a lerombolt házuk mellett és őrzik a hazájukat, aztán megunják és elvándorolnak.
épp ezaz, hogy nem fognak védekezni!
Mert a rendszer ellenőrzi, hogy mennyinek van helye!!!
__________________
A szenvedélyem
  #9  
Old 08-05-2007, 11:40
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

uhh, lett egy újabb ámokfutónk?
  #10  
Old 08-05-2007, 19:02
vonos82 vonos82 is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 26
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
épp ezaz, hogy nem fognak védekezni!
Mert a rendszer ellenőrzi, hogy mennyinek van helye!!!
Így kellene lennie, mert amúgy működne a túltöltés is, igaz?

De hogy eddig erről miért nem tudtam
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
mészárlás módosítás NorB Megbeszélések 70 07-31-2008 15:39
14.04. Mészárlás Ati Hódító Kézikönyv 9 07-25-2007 21:05
Mészárlás karesz6 Segítség 16 12-27-2006 06:50


All times are GMT +1. The time now is 14:24.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu