Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 07-01-2007, 12:02
Pomi Pomi is offline
Junior Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Budapest
Posts: 58
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

De rám szóltak, hogy ne offoljak, így nem szólok többet a témáhot. Bocs, hogy volt ellenvéleményem...
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 07-01-2007, 12:28
Smooth Scroller Smooth Scroller is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

nem a haderejevel van gond a hullanal, hanem az, hogy a tolik ellen vedtelen.

jatszottatok mar hullaval 1500-2000 hekin?

nezzetek meg mit muvel itt egy 2-3-szori gyujtogatas.

es akkor mondjuk csak 1 ori gyujtogat. es mi van ha 1 egesz szovi all neki viccelodni? mert az esetek jonehany reszeben puszta passziobol tortenik.

a gyujtas a legfajobb pont a hullanal, meg mondjuk a raerkezo emberlopi. ez vegzi ki az orit, nem a hadiereje. mindig ugyanaz a vege a dolognak. gyujtas, emberlopi, gyujtas, gyujtas, emberlopi, stb. MINDIG.
Reply With Quote
  #3  
Old 07-01-2007, 13:05
Brown Brown is offline
Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 103
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller View Post
nem a haderejevel van gond a hullanal, hanem az, hogy a tolik ellen vedtelen.

jatszottatok mar hullaval 1500-2000 hekin?

nezzetek meg mit muvel itt egy 2-3-szori gyujtogatas.

es akkor mondjuk csak 1 ori gyujtogat. es mi van ha 1 egesz szovi all neki viccelodni? mert az esetek jonehany reszeben puszta passziobol tortenik.

a gyujtas a legfajobb pont a hullanal, meg mondjuk a raerkezo emberlopi. ez vegzi ki az orit, nem a hadiereje. mindig ugyanaz a vege a dolognak. gyujtas, emberlopi, gyujtas, gyujtas, emberlopi, stb. MINDIG.
És milyen igaz. Lehet akár mennyi laki bónuszod meg haderő bonuszod, ha közben megsütnek mint egy grillcsirkét. És olyan orik tehetik ezt meg a hulláiddal, akik toli és vari szinten egyébként máshol labdába se rúghatnak. Ez még a hulla haderő gyengeségénél is komolyabb probléma és amíg ez nem oldódik meg, addig ne panaszkodjunk más topicokban hogy a toli 10 körről gyújtogatja a nem hulla orimat.
Reply With Quote
  #4  
Old 07-01-2007, 13:11
laci laci is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller View Post
nem a haderejevel van gond a hullanal, hanem az, hogy a tolik ellen vedtelen.
Mindkettővel gondja van. Védd meg a tolvajoktól és a gyújtogatásoktól, akkor is mindenki hozzá fog járni földért.
Reply With Quote
  #5  
Old 07-01-2007, 13:20
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by laci View Post
Mindkettővel gondja van. Védd meg a tolvajoktól és a gyújtogatásoktól, akkor is mindenki hozzá fog járni földért.
itt a pont; és még mindig az a javaslat a legjobb szerintem, amit (jó)pár oldallal ezelőtt Smooth írt
Reply With Quote
  #6  
Old 07-01-2007, 19:08
Smooth Scroller Smooth Scroller is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by AndrewB View Post
itt a pont; és még mindig az a javaslat a legjobb szerintem, amit (jó)pár oldallal ezelőtt Smooth írt
andrewb, barcsak annyi lenne amit most javasoltam, tenyleg egesz istenes lenne vele a jatek. nem lenne konnyu, de legalabb nem lenne halott. )
Reply With Quote
  #7  
Old 07-01-2007, 19:01
Smooth Scroller Smooth Scroller is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by laci View Post
Mindkettővel gondja van. Védd meg a tolvajoktól és a gyújtogatásoktól, akkor is mindenki hozzá fog járni földért.
ez termeszetesen nem egeszen igaz. mondjuk 1500-2000 hekinel mar olyan durva a betegseg, hogy akkor sem tamadjak meg a hullat, ha ures az orija. viszont szetgyujtjak. ugy hogy az eletkedve is elmegy az embernek. 1 fullos akcioval felgyujtanak 70-90 hazat... es akkor ugye a tolik par ora mulva regeneralva vannak, a hullanak meg felig vege van. aztan jon 8-10 ora mulva a 2. gyujtasi sorozat. ehh...

raadasul a hulla az egadta 1vilagon nem tehet semmit ellene. sokkal nagyobb reziszt kene ahogy emelkedik a csoport szama. 5. szinten nem kell tobb reziszt, viszont a tovabbi szinteken javasolnek:

5. szint: +0% reziszt toli/vari bonusz
4. szint: +10% reziszt toli/vari bonusz
3. szint: +20% reziszt toli/vari bonusz
2. szint: +30% reziszt toli/vari bonusz
1. szint: +40% reziszt toli/vari bonusz

ezek nelkul halott a hulla, mint ahogy jelenleg is az. (hehe...)


ezenkivul meg javasolnek
5. szint: +0 ferohely (40)
4. szint: +2 ferohely (42)
3. szint: +4 ferohely (44)
2. szint: +6 ferohely (46)
1. szint: +8 ferohely (48)

ebben sem erzek semmi durva dolgot. sztem egesz jatszhato lenne ezzel a 2 modositassal. szivesen tolnek vele.


csak lenne mar belole vmi! hiaba ugatunk itt a hullarol, a fulek csukva vannak ezzel kapcsolatban. pedig a jatek a kezdok szamara semmilyen plusz elonnyel nem jarna, hiszen az 5. szinten semmilyen bonuszt nem javasolnek.


(amugy nem vagyok kezdo, nem a levegobe dumalok. tudom milyen a jatek lenn es fenn is.)

Last edited by Smooth Scroller; 07-01-2007 at 19:06..
Reply With Quote
  #8  
Old 07-01-2007, 21:40
laci laci is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller View Post
ez termeszetesen nem egeszen igaz. mondjuk 1500-2000 hekinel mar olyan durva a betegseg, hogy akkor sem tamadjak meg a hullat, ha ures az orija.

Nocsak... én pl. simán megtámadnám, amint fentebb már leírtam, a szerzett terület jóval nagyobb haszon, mint amennyit előtte kórházakra kell költenem. És én is tudom, mit beszélek, támadtam már meg fertőzött országot (igaz, nem hulla volt, de beteg) 1600 hektár fölött, és csak akkor kapcsoltam, hogy baj van, amikor hullani kezdtek az embereim. Bontottam, kórházakat építettem, lefokoztam, és egészen simán kijöttem az ügyből.

Szóval 1500-2000 heki környékén még simán üthető a hulla (pláne ha üres az országa ), fentebb nem tudom, ott még nem láttam egyetlen példányt sem hogy leteszteljem.
Reply With Quote
  #9  
Old 07-01-2007, 21:42
laci laci is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller View Post
raadasul a hulla az egadta 1vilagon nem tehet semmit ellene. sokkal nagyobb reziszt kene ahogy emelkedik a csoport szama. 5. szinten nem kell tobb reziszt, viszont a tovabbi szinteken javasolnek:

5. szint: +0% reziszt toli/vari bonusz
4. szint: +10% reziszt toli/vari bonusz
3. szint: +20% reziszt toli/vari bonusz
2. szint: +30% reziszt toli/vari bonusz
1. szint: +40% reziszt toli/vari bonusz

ezek nelkul halott a hulla, mint ahogy jelenleg is az. (hehe...)


ezenkivul meg javasolnek
5. szint: +0 ferohely (40)
4. szint: +2 ferohely (42)
3. szint: +4 ferohely (44)
2. szint: +6 ferohely (46)
1. szint: +8 ferohely (48)

ebben sem erzek semmi durva dolgot. sztem egesz jatszhato lenne ezzel a 2 modositassal. szivesen tolnek vele.


csak lenne mar belole vmi! hiaba ugatunk itt a hullarol, a fulek csukva vannak ezzel kapcsolatban. pedig a jatek a kezdok szamara semmilyen plusz elonnyel nem jarna, hiszen az 5. szinten semmilyen bonuszt nem javasolnek.


(amugy nem vagyok kezdo, nem a levegobe dumalok. tudom milyen a jatek lenn es fenn is.)
Ezek viszont így, első blikkre nekem jónak tűnnek, segítene a hullán, de még az ésszerűség határain belül.
Reply With Quote
  #10  
Old 07-01-2007, 23:22
Smooth Scroller Smooth Scroller is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by laci View Post
Ezek viszont így, első blikkre nekem jónak tűnnek, segítene a hullán, de még az ésszerűség határain belül.
oh, koszi.

az elso variacio az lehetne, hogy alapbol megkapna az extrakat az elohalott orszag.

a 2. sokkal izgalmasabb es betoltene az eddig hianyzo fajspecifikus varazslat hianyat is.

tehat nem is lenne muszaj csak ugy odaadni az elohalottnak a bonuszokat, hanem lehetne fajspecko "varazslat" is. igy az extrakat csak akkor kaphatna meg az adott ori, ha hasznalna azt, ami meg is jelenne mint a tobbi elo faj varazslatainal. de csak ez es semmi mas, hiszen a hulla nem tud varazsolni. eppen ezert nem is runakra lenne szukseg hanem emberaldozatra .
ha ez megvan akkor az alabbi leiras ban lathato korokre megjelenne a "tanacsadok" menuben "az országra ható varázslatok"-nal. a fajspeci annyi lakosba kerulne, amennyi hekin van mondjuk az ori. ha 200 hekin van akkor 200-ba, ha 1200-on akkor 1200-ba.

igy tenni is kene vmit a hatasaert, nem csak ugy jarna. ha pl vki elfelejtené aktivalni, akkor a folsobb szinteken szepen elpalyazna a sereg 1 resze helyhiany miatt. szoval tessek idonkent ugye ranezni az orira.

azonkivul hogy legyen ertelme a speckonak mar az 5. szinten is, adhatna lakossag regeneralodast is, ami az emberlopi ellen segithene. mondjuk +15%, azaz ha eppen 1 korben potlodna 80 lakos, akkor a speckoval potlodik 92.
igy a hulla kicsit hatasosabban vedekezhetne az emberlopi ellen.

lehetne a speci neve pl "sötét rituálé". akkor ennek hatasait osszefoglalnam szepen:

Quote:
Sötét rituálé

Leírása:

Az élőholt uralkodók nekromantái képesek ősi rituálék által a túlvilág istenének kegyét elnyerni. Ehhez pokoli emberáldozatok árán juthatnak, ám mindez önkéntes alapon, kényszer nélkül történik. Aki aláveti magát a szertartásnak annak lelke megtisztul és nem kell vezekelnie pokol tüzes bugyraiban. Minél magasabb szintű az áldozat, annál nagyobb az elismertsége is (a felsőbb szinteken). Az isteni segítség azonnal észlelhető, hatására az élőholtak szervezettebbekké és ellenállóbbakká válnak.
A rituálé bármikor elvégezhető, nem kell megvárni annak lejártát.

Hatása:

5. szinten: 20 kör időtartam, +15% lakosság bevándorlás
4. szinten: 24 kör időtartam, +15% lakosság bevándorlás, +2 férőhely, +10% rezisztancia tolvajlással és varázslatokkal szemben
3. szinten: 28 kör időtartam, +15% lakosság bevándorlás, +4 férőhely, +20% rezisztancia tolvajlással és varázslatokkal szemben
2. szinten: 32 kör időtartam, +15% lakosság bevándorlás, +6 férőhely, +30% rezisztancia tolvajlással és varázslatokkal szemben
1. szinten: 36 kör időtartam, +15% lakosság bevándorlás, +8 férőhely, +40% rezisztancia tolvajlással és varázslatokkal szemben

Megjegyzés:

A férőhely bónusz minden épületre érvényes, tehát a tornyokra, házakra, kocsmákra és templomokra is. tehát pl: 1 szinten a házakban 58, a barakkokban, tornyokban és kocsmákban 48, a templomokban 108 a maximális férőhely.
A rezisztancia pedig levonás az ellenfél eredményességéből. tehát az 1. szinten például az eddigi emberlopás ha 350 lenne, akkor az a rituálé hatása alatt csak 210. Ha földrengés sújtja az országot, akkor például 15 épület helyett csak 9 dől romba.

Ha a rituálé hatása lejár, a hatás azonnali, a halottak szervezetlenebbek leszenk miáltal az adott térség lehetőségeit is kevésbé tudják kihasználni, ezért a férőhely visszaáll az eredetire. (Szabadság alatt ez a "varázslat" is lejár, tehát újbóli játékbaállás után célszerű azonnal szertartásra bírni a nekromantákat.)

Last edited by Smooth Scroller; 07-01-2007 at 23:25..
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 22:23.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu