|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek. |

03-05-2006, 16:50
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
Ha kiderül, hogy csalás, jelentenem KELL?
|

03-05-2006, 17:22
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
A Súgóban ez van írva a FAQ(gyakori kérdéseknél)
"Ha valakiről feltételezem, hogy csal, azt hogyan jelezhetem felétek?
Rendszerünk folyamatosan ellenőrzi a játékban résztvevő összes országot, így ha valaki több országot irányít szabálytalanul, akkor előbb-utóbb, amint megfelelő mennyiségű bizonyíték rendelkezésre áll, az illető ország automatikusan az anarchista csoportba kerül. Ez az adatgyűjtési és áthelyezési rendszer teljesen automatikus, ez alól nincsenek kivételezett országok, így külön nem szükséges jelenteni, ha valakit több ország irányítása miatt gyanúsnak találsz."
Ez azt jelenti, hogy nem kell jelentened, hogy 2 országa van.
|

03-05-2006, 17:23
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
Quote:
Originally Posted by Orsika
Full kezdő vagyok, csak pár napja van orim (5. szint). Van egy szövetségesem. Egy új ország is jelentkezett szövetségbe, amiről az első ország tulaja megsúgta, hogy az is ő.
Ha 2 országa van 5. szinten, az mindenképp csalás? Az egyiket "másodszor kezdte", vagy mi, ezeket én még nem annyira értem.
Hogyan tudhatom meg, csalás-e? (Nem akarok kockáztatni  .)
Köszi
Orsi
|
Ez mindenképp csalás, a tag mind2 országa törlődni fog hamarosan. Te ne csinálj hasonló dolgot 
|

03-05-2006, 17:26
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Cimbi
Ez mindenképp csalás, a tag mind2 országa törlődni fog hamarosan. Te ne csinálj hasonló dolgot 
|
Az ilyen szövetségből célszerű minél előbb ki is szállni, mert nem túl szerencsés, ha a lehető legrosszabbkor maradsz magadra, esetleg a sereged sincs épp otthon stb.
|

03-05-2006, 17:35
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
Ati, ha már itt jársz lenne egy kérdésem, amire nem láttam választ sehol, és sztem nem egyértelmű;
van mondjuk 3000férőhelyem templomba, ám van mellette egy kisebb vagyonom, mondjuk 30millió. Ha egy körben a piacon veszek ezért az összegért 1000 varit, varázsolgatok ellenségre, (majd ugyanebben a körben eladom a varikat) akkor a vari-értékbe ez a plusz bele fog számítani? Mivel így egy tartalékokat felhalmozó ori is le tud ártózni kiélezett varist, ha van kellő anyagi tőkéje.. Ez számomra furcsa lenne, barakknál egyértelmű a dolog, ott a körváltásnál elmenne a plusz lovas, de kocsma és templom esetében..
|

03-05-2006, 17:38
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
Vezér
annyira jó, hogy itt vagytok és segítetek  !
Na már most... Szövetségi vezérként próbálom felbontani a kapcsolatot azzal az egyetlen szövetségesemmel, akim van. Azt mondja, 63 körön keresztül nem lehet... Miért?
|

03-05-2006, 17:38
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Körmend - Szombathely
Posts: 705
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Ha van 3000 helyed templomba, miért menne el a vásárolt 1000? Ha több van, mint amennyi helyed, elmennek. Amíg van 1000 varid, a varierőbe beleszámít, ha eladod, a varierőbe nem számít bele.
|

03-05-2006, 17:42
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
Quote:
Originally Posted by Orsika
annyira jó, hogy itt vagytok és segítetek  !
Na már most... Szövetségi vezérként próbálom felbontani a kapcsolatot azzal az egyetlen szövetségesemmel, akim van. Azt mondja, 63 körön keresztül nem lehet... Miért?
|
A megalapulástól számított 72körig (amiből nálad 9 már lejárt) nem lehet szövit bontani, ezzel rengeteg csalást, kihasználást megelőzve. Pl: egy áldozatokat kereső hadis alapítana egy szövit, rálátna társai minden stratégiai elemére, egységeire, majd rögtön bontja is a szövit, és letámadja őket. De számos ilyen lehetőség van, amit sajnos a 72órás korláttal is ki lehet használni, bár erre még személy szerint nem láttam példát.
|

03-05-2006, 17:43
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
Quote:
Originally Posted by Cimbi
Ati, ha már itt jársz lenne egy kérdésem, amire nem láttam választ sehol, és sztem nem egyértelmű;
van mondjuk 3000férőhelyem templomba, ám van mellette egy kisebb vagyonom, mondjuk 30millió. Ha egy körben a piacon veszek ezért az összegért 1000 varit, varázsolgatok ellenségre, (majd ugyanebben a körben eladom a varikat) akkor a vari-értékbe ez a plusz bele fog számítani? Mivel így egy tartalékokat felhalmozó ori is le tud ártózni kiélezett varist, ha van kellő anyagi tőkéje.. Ez számomra furcsa lenne, barakknál egyértelmű a dolog, ott a körváltásnál elmenne a plusz lovas, de kocsma és templom esetében..
|
nincsen túltöltés, variknál, és toliknál sem. csak addig számítanak, amig van helyed.
|

03-05-2006, 17:44
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
Quote:
Originally Posted by Davalon
Ha van 3000 helyed templomba, miért menne el a vásárolt 1000? Ha több van, mint amennyi helyed, elmennek. Amíg van 1000 varid, a varierőbe beleszámít, ha eladod, a varierőbe nem számít bele.
|
Nem voltam teljesen pontos..
3000 férőhely, amiket kiis használsz, tehát 3k varid van alapból. Majd erre veszel rá 1k-t, amit mozgatsz a piac segítségével.
Ha emellett tartod, hogy beleszámít az erőbe, az mondjuk szerintem elég cinkes :/
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Thread Tools |
Search this Thread |
|
|
Display Modes |
Linear Mode
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 07:26.
 |
|
|
|
|
|
|