Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 03-10-2007, 22:04
Bea Baba's Avatar
Bea Baba Bea Baba is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 193
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

annyit talán hozzászólnék, h abban is szinesitené a játékot, h egz ien személyiség melett új bontási taktikák jelennének meg,mivel más más épület más más nzersből ad többet vissza.. szal szerintem még mindig jú ötlet
__________________
Don't worry, beeee happy!!

Bea Baba (#336994) itt megtaláltok
Sponsored Links
  #2  
Old 03-11-2007, 23:55
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Bea Baba View Post
annyit talán hozzászólnék, h abban is szinesitené a játékot, h egz ien személyiség melett új bontási taktikák jelennének meg,mivel más más épület más más nzersből ad többet vissza.. szal szerintem még mindig jú ötlet
magasabb szinteken már a bontásból visszakapott anyag elhanyagolható szempont...

egyrészt :
a kiélezett oriknál igazából nem is éri meg egy piac elhasználását, kitéve a vissza kapott anyagot, mert a piaci belépők az éhezés-seregindításra vannak tartalékolva...

másrészt:
a bontás az utolsó mp-ekben történik, így nagy valószínűséggel a visszakapott nyersanyag nagyrésze mind megy a levesbe a körváltás miatt...
  #3  
Old 03-12-2007, 08:37
LotR LotR is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
magasabb szinteken már a bontásból visszakapott anyag elhanyagolható szempont...

egyrészt :
a kiélezett oriknál igazából nem is éri meg egy piac elhasználását, kitéve a vissza kapott anyagot, mert a piaci belépők az éhezés-seregindításra vannak tartalékolva...

másrészt:
a bontás az utolsó mp-ekben történik, így nagy valószínűséggel a visszakapott nyersanyag nagyrésze mind megy a levesbe a körváltás miatt...
3. részt nincs kláraki ahova pikpak berakhatná az ember????
4. részt átépülni nem szokás?
__________________
LotR
  #4  
Old 03-12-2007, 08:47
LotR LotR is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
Question

Építész:

jelenleg: éppfenntartási ktsg 0, építési ktsg75%, 25% nyers a bontásból.

És még eszembe jutott vmi ami ide illene: természetesen túlórába építene alapból ( mármint a túlórába építés annyiba kerülne mint a normál építés)
Mondjuk lehet ez már bonyolult...
__________________
LotR
  #5  
Old 03-12-2007, 22:48
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by LotR View Post
Építész:

jelenleg: éppfenntartási ktsg 0, építési ktsg75%, 25% nyers a bontásból.

És még eszembe jutott vmi ami ide illene: természetesen túlórába építene alapból ( mármint a túlórába építés annyiba kerülne mint a normál építés)
Mondjuk lehet ez már bonyolult...
és ha valaki nem akar túlórába épülni?


amúgy meg az átépülésre nem gondoltam valahogy, igazad van...

kiment a fejemből, mert mindíg tökéletes orit építek fel kapásból...



a javaslat tetszik, de nyersit ne kapjon vissza...
  #6  
Old 03-13-2007, 08:45
LotR LotR is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
és ha valaki nem akar túlórába épülni?


amúgy meg az átépülésre nem gondoltam valahogy, igazad van...

kiment a fejemből, mert mindíg tökéletes orit építek fel kapásból...



a javaslat tetszik, de nyersit ne kapjon vissza...
bocs ha te fedezni szoktál te dolgod
Gondolj azokra is akik foglalgatnak néha napján...
Az elnézést hogy nem fordult meg a fejembe, hogy úgy foglalsz vkitől, h amire szükséged van:P
Várom az indokot mértne akarna túlórába épülni? 75%-val olcsobban?

Ha nyerset nem kap vissza akkor az egyetlen olyan előnye elveszlik, mellyel felfelé haladva felvenné a versenyt talán a tudossal és elgondolkodnának ujra a játékosok...
Színesítené a játékot..
__________________
LotR

Last edited by LotR; 03-13-2007 at 08:48..
  #7  
Old 03-13-2007, 14:21
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by LotR View Post
bocs ha te fedezni szoktál te dolgod
Gondolj azokra is akik foglalgatnak néha napján...
Az elnézést hogy nem fordult meg a fejembe, hogy úgy foglalsz vkitől, h amire szükséged van:P
Várom az indokot mértne akarna túlórába épülni? 75%-val olcsobban?

Ha nyerset nem kap vissza akkor az egyetlen olyan előnye elveszlik, mellyel felfelé haladva felvenné a versenyt talán a tudossal és elgondolkodnának ujra a játékosok...
Színesítené a játékot..
Ne viccelj már, van úgy, hogy az ember nem akar túlórában épülni, mert abból nem tudnak foglalni, ami épül.

Másrészt jó a te szádból hallani, hogy mindenképpen kapjon vissza nyersit, mert nemrég még nagyon ellenezted.
  #8  
Old 03-13-2007, 20:15
Viz Viz is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 694
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
kiment a fejemből, mert mindíg tökéletes orit építek fel kapásból...



a javaslat tetszik, de nyersit ne kapjon vissza...

Tökéletes orit. Az milyen is? Mondjad már el nekem is, mert akkor azzal nyomulnék éjjel nappal. Bár így már nem lehet izgi a játékod.
Olyan még akkor sosem fordult elő veled hogy fajt váltottál? Bár mondjuk a tökéletes orit tényleg felesleges átalakítani, igazad van.
Sőt, oylan se hogy esetleg a csoport "követelméyei" miatt kicsit máshogy építs fel az orid?
Mindenesetre ez lenne a szemi egy fontos előnye.
Az alapból túlórában építést én sem átmogatom, inkább csak a túlóra költsége azonos legyen a normális sebességgel.
Amúgy tetszik a szemi, de nem tolonganék érte
  #9  
Old 03-14-2007, 10:32
LotR LotR is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

jó az már csak egy ötlet volt hozzá..

Másik ötlet: felfelé haladva
kevésbé nőjön a nyersanyagszükséglet az építésekhez... 50%-val..
eZ is elég vonzóvá tudná tenni...

Nos ezekből sztem egy egész versenyképes személyiséget lehetne kreálni, ami már a tudossal, a tulélővel, vándorral, gazdálkodóval , kereskedővel ..stb.. is felvenné a versenyt..
__________________
LotR
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Új személyiség lopások ellen SiMON Megbeszélések 288 02-24-2010 22:21
Mellik a legjobb személyiség? Tyborrex Általános beszélgetés Hódítós témákban 71 03-12-2007 23:46
Elf tolvajhoz személyiség ??? Loxhero007 Segítség 20 12-14-2006 22:28
vari személyiség módosítás Steve Elvetett javaslatok 50 11-05-2006 13:03
Reply: új faj 9 személyiség után?... King Elvetett javaslatok 26 05-14-2006 15:03


All times are GMT +1. The time now is 07:46.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu