|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba. |

03-10-2007, 22:04
|
 |
Member
|
|
Join Date: Dec 2006
Posts: 193
Activity: 0%
Longevity: 95%
|
|
annyit talán hozzászólnék, h abban is szinesitené a játékot, h egz ien személyiség melett új bontási taktikák jelennének meg,mivel más más épület más más nzersből ad többet vissza.. szal szerintem még mindig jú ötlet 
__________________
Don't worry, beeee happy!!
Bea Baba (#336994) itt megtaláltok
|

03-11-2007, 23:55
|
Member
|
|
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
|
|
Quote:
Originally Posted by Bea Baba
annyit talán hozzászólnék, h abban is szinesitené a játékot, h egz ien személyiség melett új bontási taktikák jelennének meg,mivel más más épület más más nzersből ad többet vissza.. szal szerintem még mindig jú ötlet 
|
magasabb szinteken már a bontásból visszakapott anyag elhanyagolható szempont...
egyrészt :
a kiélezett oriknál igazából nem is éri meg egy piac elhasználását, kitéve a vissza kapott anyagot, mert a piaci belépők az éhezés-seregindításra vannak tartalékolva...
másrészt:
a bontás az utolsó mp-ekben történik, így nagy valószínűséggel a visszakapott nyersanyag nagyrésze mind megy a levesbe a körváltás miatt...
|

03-12-2007, 08:37
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Hóhér
magasabb szinteken már a bontásból visszakapott anyag elhanyagolható szempont...
egyrészt :
a kiélezett oriknál igazából nem is éri meg egy piac elhasználását, kitéve a vissza kapott anyagot, mert a piaci belépők az éhezés-seregindításra vannak tartalékolva...
másrészt:
a bontás az utolsó mp-ekben történik, így nagy valószínűséggel a visszakapott nyersanyag nagyrésze mind megy a levesbe a körváltás miatt...
|
3. részt nincs kláraki ahova pikpak berakhatná az ember????
4. részt átépülni nem szokás?
__________________
LotR
|

03-12-2007, 08:47
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Építész:
jelenleg: éppfenntartási ktsg 0, építési ktsg75%, 25% nyers a bontásból.
És még eszembe jutott vmi ami ide illene: természetesen túlórába építene alapból ( mármint a túlórába építés annyiba kerülne mint a normál építés  )
Mondjuk lehet ez már bonyolult... 
__________________
LotR
|

03-12-2007, 22:48
|
Member
|
|
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
|
|
Quote:
Originally Posted by LotR
Építész:
jelenleg: éppfenntartási ktsg 0, építési ktsg75%, 25% nyers a bontásból.
És még eszembe jutott vmi ami ide illene: természetesen túlórába építene alapból ( mármint a túlórába építés annyiba kerülne mint a normál építés  )
Mondjuk lehet ez már bonyolult... 
|
és ha valaki nem akar túlórába épülni?
amúgy meg az átépülésre nem gondoltam valahogy, igazad van...
kiment a fejemből, mert mindíg tökéletes orit építek fel kapásból...
a javaslat tetszik, de nyersit ne kapjon vissza...
|

03-13-2007, 08:45
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Hóhér
és ha valaki nem akar túlórába épülni?
amúgy meg az átépülésre nem gondoltam valahogy, igazad van...
kiment a fejemből, mert mindíg tökéletes orit építek fel kapásból...
a javaslat tetszik, de nyersit ne kapjon vissza...
|
bocs ha te fedezni szoktál te dolgod   
Gondolj azokra is akik foglalgatnak néha napján...
Az elnézést hogy nem fordult meg a fejembe, hogy úgy foglalsz vkitől, h amire szükséged van:P
Várom az indokot mértne akarna túlórába épülni? 75%-val olcsobban?
Ha nyerset nem kap vissza akkor az egyetlen olyan előnye elveszlik, mellyel felfelé haladva felvenné a versenyt talán a tudossal és elgondolkodnának ujra a játékosok...
Színesítené a játékot..
__________________
LotR
Last edited by LotR; 03-13-2007 at 08:48..
|

03-13-2007, 14:21
|
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
Quote:
Originally Posted by LotR
bocs ha te fedezni szoktál te dolgod   
Gondolj azokra is akik foglalgatnak néha napján...
Az elnézést hogy nem fordult meg a fejembe, hogy úgy foglalsz vkitől, h amire szükséged van:P
Várom az indokot mértne akarna túlórába épülni? 75%-val olcsobban?
Ha nyerset nem kap vissza akkor az egyetlen olyan előnye elveszlik, mellyel felfelé haladva felvenné a versenyt talán a tudossal és elgondolkodnának ujra a játékosok...
Színesítené a játékot..
|
Ne viccelj már, van úgy, hogy az ember nem akar túlórában épülni, mert abból nem tudnak foglalni, ami épül.
Másrészt jó a te szádból hallani, hogy mindenképpen kapjon vissza nyersit, mert nemrég még nagyon ellenezted.
|

03-13-2007, 20:15
|
Member
|
|
Join Date: Nov 2006
Posts: 694
Activity: 0%
Longevity: 95%
|
|
Quote:
Originally Posted by Hóhér
kiment a fejemből, mert mindíg tökéletes orit építek fel kapásból...
a javaslat tetszik, de nyersit ne kapjon vissza...
|
Tökéletes orit. Az milyen is?  Mondjad már el nekem is, mert akkor azzal nyomulnék éjjel nappal. Bár így már nem lehet izgi a játékod.
Olyan még akkor sosem fordult elő veled hogy fajt váltottál? Bár mondjuk a tökéletes orit tényleg felesleges átalakítani, igazad van.
Sőt, oylan se hogy esetleg a csoport "követelméyei" miatt kicsit máshogy építs fel az orid?
Mindenesetre ez lenne a szemi egy fontos előnye.
Az alapból túlórában építést én sem átmogatom, inkább csak a túlóra költsége azonos legyen a normális sebességgel.
Amúgy tetszik a szemi, de nem tolonganék érte 
|

03-14-2007, 10:32
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
jó az már csak egy ötlet volt hozzá..
Másik ötlet: felfelé haladva
kevésbé nőjön a nyersanyagszükséglet az építésekhez... 50%-val..
eZ is elég vonzóvá tudná tenni...
Nos ezekből sztem egy egész versenyképes személyiséget lehetne kreálni, ami már a tudossal, a tulélővel, vándorral, gazdálkodóval , kereskedővel ..stb.. is felvenné a versenyt..
__________________
LotR
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Thread Tools |
Search this Thread |
|
|
Display Modes |
Hybrid Mode
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 07:46.
 |
|
|
|
|
|
|