Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Stratégia & Tippek

Stratégia & Tippek Stratégiák megbeszélései, tippek, trükkök az egyes fajokhoz, személyiségekhez

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 03-09-2007, 20:17
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Ebben igazad van, de szerintem nem ezt érnénk el.
Sokan fognak elitet tartani, ahhoz barakk kell, ha ott a barakk, akkor könynen előfordul, hogy paci-elit-íj felállásra vált az ember. Ezután is szükség lesz pacira.
Legalábbis én ezt várom, mert a dupla veszteség, és az hogy kétszer annyi egység kell, meg több kaja, esetleg több ház elég fontos ellenérvek a támadóhoz. Egy mészár után kétszer annyi katonát pótolni, azért meggondolandó.
De persze ez csak feltételezés, kéne valahogy tesztelni.
Akinek a támadóit lemészárolják, az meg is érdemli amiért nem ment szembe.

Amúgy meg tévedsz, én belegondoltam a felvetett ötletekbe, de nagyon rossznak tartom őket.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 03-09-2007, 20:19
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Akinek a támadóit lemészárolják, az meg is érdemli amiért nem ment szembe.

Amúgy meg tévedsz, én belegondoltam a felvetett ötletekbe, de nagyon rossznak tartom őket.
Szerinted minden szövi távolozik minden körben? Szerintem nem.
Ha igazad van, akkor hamarosan én is rá fogok jönni, hogy ez nagyon nem jó.
Reply With Quote
  #3  
Old 03-09-2007, 20:24
tdomo's Avatar
tdomo tdomo is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Location: Bécs
Posts: 999
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Szerinted minden szövi távolozik minden körben? Szerintem nem.
Ha igazad van, akkor hamarosan én is rá fogok jönni, hogy ez nagyon nem jó.
Nem minden körben, de lefedik a nap nagy részét.
Az egységek tekintetében pedig Synkellel értek egyet. Úgy nincs értelme egy egységet felhozni, ha közben új épület is kell, és egy másik egységet meg a helyére teszel. Már az elején leírtam, hogy a mostani katonák viszonylag jól lefedik a támadó-védő palettát szvsz.
__________________
Pain is temporary, Glory is forever.

csokis-keksz (#410152)
tiramisu (#394553)
Reply With Quote
  #4  
Old 03-09-2007, 20:35
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by tdomo View Post
Nem minden körben, de lefedik a nap nagy részét.
Az egységek tekintetében pedig Synkellel értek egyet. Úgy nincs értelme egy egységet felhozni, ha közben új épület is kell, és egy másik egységet meg a helyére teszel. Már az elején leírtam, hogy a mostani katonák viszonylag jól lefedik a támadó-védő palettát szvsz.
Jó, elfogadom, támadókat nem nagyon fognak mészárolni, de egy rengetéssel kétszer annyi megy el darabszámra, mint más katonából. A védőket emellett még mészárolnák is. Mivel nincs torony, azaz annyi felesleges épület, ezért egy vihar, betegség is nagyobb károkat okozhat. Ezt kellene megfizetni a kicsit nagyobb védő-támadóerőért. Emellett az egy vagy kétféle épület tartása is új stratégiákat hozna a játékba.

Egyébként mi a különbség aközött, hogy új épület vagy új egység?

Az meg elég nagy evidencia, hogy lefedik most is, mert vannak védő katonák és vannak támadók.
Reply With Quote
  #5  
Old 03-09-2007, 20:46
tdomo's Avatar
tdomo tdomo is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Location: Bécs
Posts: 999
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Az meg elég nagy evidencia, hogy lefedik most is, mert vannak védő katonák és vannak támadók.
Persze, hogy evidencia, de most nagyjából egyensúlyban van az egységek védő, támadó értéke, ára, fegyverigénye és képzési ideje. Te úgy akarsz másik egyensúlyt találni, hogy rögtön bevezetnél egy új épületet, a támadó, védő fontosságát megnövelnéd, míg a lovakét és az íjakét lecsökkentenéd, ez az ami nem tetszik.
Azt akarjátok, hogy a védő, meg a támadó mindenképpen jobb legyen, ami nem lenne baj, de ez ilyenformán elég erőltetett.
__________________
Pain is temporary, Glory is forever.

csokis-keksz (#410152)
tiramisu (#394553)
Reply With Quote
  #6  
Old 03-09-2007, 21:03
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by tdomo View Post
Persze, hogy evidencia, de most nagyjából egyensúlyban van az egységek védő, támadó értéke, ára, fegyverigénye és képzési ideje. Te úgy akarsz másik egyensúlyt találni, hogy rögtön bevezetnél egy új épületet, a támadó, védő fontosságát megnövelnéd, míg a lovakét és az íjakét lecsökkentenéd, ez az ami nem tetszik.
Azt akarjátok, hogy a védő, meg a támadó mindenképpen jobb legyen, ami nem lenne baj, de ez ilyenformán elég erőltetett.
Igen új egyensúlyt akarok, ahol a képféle nehéz támadó, és kétféle nehéz védő egyensúlyba kerül. Másképp nem lehet megcsinálni,ha a paci egyértelműen erősebb, mint a támadó (azaz a mostani helyzet), akkor senki nem tart támadót, ha a támadó lenne egyértelműen erősebb, mint a paci, akkor a pacinak kellene eltűnnie. Ezzel valóban nem lépnénk előre, tehát csak egy egyensúly lehet a megoldás, a valamit valamiért elv Ha nincs egyértelműen legjobb választás, akkor szinesedik a játék.
Erőltetett? Ez egy játék, ami elvi síkon működik, mi nem erőltetett benne?

Ez a megoldás olyan egyszerű, nem kell hozzá semmi csak az, hogy a védő és a támadó egy másik épületben lakjon. És az egyensúlyhoz se kell (5,0)-ra átírni a támadót, vagy más dolgot beletenni. Nekem nagyon tetszik ez a megoldás.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Súgó project :) Ati Megvalósult javaslatok 121 06-24-2007 10:43
Piacról hazafelé tartó, elrabolt katonák? Csocsó Általános beszélgetés Hódítós témákban 32 05-29-2007 20:10
számitanak e a férőhely nélküli katonák Markal Segítség 16 09-16-2006 22:55
Elmenő katonák Csocsó Lezárt hibák 9 07-21-2006 11:46
Elmenő katonák -Fegya- Megvalósult javaslatok 24 07-20-2006 17:20


All times are GMT +1. The time now is 10:49.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu