Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

View Poll Results: Változzon-e az ipari tekercs funkciója?
Igen 76 92.68%
Nem 6 7.32%
Voters: 82. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 03-01-2007, 18:13
skiti's Avatar
skiti skiti is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 447
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

akkor én megpróbálkoznék konkrét javaslattal előállni
én az ipari tekinek, mint tápolást, azt a funkciót tudnám elképzelni hogy ne csak a kélpzést tegye olcsóbbá, hanem (és ezzel mégiscsak az eredeti funkciójánál maradunk) az alap képzési lehetőséget ami ugye a lakosság 10%-a, is emelje meg annyival ameddig a teki van írva az oriban, tehát 30% ipari tekinél nem a lakosság 10 hanem 13%-a lehetne képzésen egyszerre.
egyből volna értelme és mégsem olyan durva mértékben
Sponsored Links
  #2  
Old 03-02-2007, 00:27
TDK TDK is offline
Member
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 156
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by skiti View Post
akkor én megpróbálkoznék konkrét javaslattal előállni
én az ipari tekinek, mint tápolást, azt a funkciót tudnám elképzelni hogy ne csak a kélpzést tegye olcsóbbá, hanem (és ezzel mégiscsak az eredeti funkciójánál maradunk) az alap képzési lehetőséget ami ugye a lakosság 10%-a, is emelje meg annyival ameddig a teki van írva az oriban, tehát 30% ipari tekinél nem a lakosság 10 hanem 13%-a lehetne képzésen egyszerre.
egyből volna értelme és mégsem olyan durva mértékben
az ipari tekinek kéne plussz erösités, és ez valoban nem rossz ötlet, csakhogy azon tul, hogy erösitené az ipari teki használhatoságát, rengeteg más változást is hozna.
pl:
-erösitené a tudós személyiséget, nyilvánvaló okból.(+0,05%katiképzés)
-bár én nem szoktam játszani velük, de befolyásolná a hétvégiket és párbajokat is, mert aki több katonát tud képezni természetesen elönybe kerül.
-ráadásul az A-ban a nagy orik profitálnának belöle igazán, hiszen nekik ugyanugy csak 13k teki kell max, viszont akár 55%-növelt katitermelésböl jelentösen nöne a bevétel.

ha gondolkodnék még biztos eszembe jutna néhány dolog, amire hatással lenne(a hulla kivételével minden faj erejét is befolyásolná), ugyhogy szerintem más megoldást kell találni
  #3  
Old 03-02-2007, 01:23
Gyula's Avatar
Gyula Gyula is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Oroszlány
Posts: 1,738
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

támogatom én is az ötletet, kár hogy a törpének teljesen mindegy, hogy mire jó az ipari teki.
__________________
Sex, Drog és Rock and Roll

Gyulaword (#79796)
  #4  
Old 03-02-2007, 08:26
dath dath is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 21
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

az ötlet jó, hogy a katonatermelést növelje, de mindenképp valami szelídített változatban.
pl: felezővel 1000 lakosból 100 katona helyett 30% iparral 115 képezhető, 50%-nál ez 125
vagy ötödölni 30% => 100 helyett 106; 50% =>110
a kettő között van még pár fokozat.
a helyes arányt kell megtalálni, a "megéri/nem éri meg" határát, akkor túl durva se lesz, de még használható.
  #5  
Old 03-02-2007, 08:32
Kancsendzönga Kancsendzönga is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 178
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

most akkor 200 hekin kb 200-250 katona helyett 260-325 katonát képezhetnél... 500 hekin kb 600-650 helyett olyan 800-at nemtom, h ez mennyire lenne durva ajátékban, de sztem is végg kéne gondolni, bár nekem ez annyira nem tűnik vészesnek...
  #6  
Old 03-02-2007, 10:55
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Kancsendzönga View Post
most akkor 200 hekin kb 200-250 katona helyett 260-325 katonát képezhetnél... 500 hekin kb 600-650 helyett olyan 800-at nemtom, h ez mennyire lenne durva ajátékban, de sztem is végg kéne gondolni, bár nekem ez annyira nem tűnik vészesnek...
de rövid játékoknál elég nagy különbség!
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



  #7  
Old 03-02-2007, 11:38
Meteo's Avatar
Meteo Meteo is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Veszprém/Pécs
Posts: 164
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
de rövid játékoknál elég nagy különbség!
Biztos így van, de ott valószínűnek tartom, hogy akkor a plusz mennyiségű tekercset meg is kell írni. Most gyanítom senki sem foglalkozik vele.

Azt, hogy mennyit lehet majd képezni, nagyban befolyásolhatja majd a piacot is.
__________________
Est modus in rebus.
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hadi felalas andor Stratégia & Tippek 188 11-06-2006 18:31
Téma: A tekercs lopás hatákonysága. Gyula Elvetett javaslatok 424 06-16-2006 20:39
Tekercs kopása drhb Segítség 8 06-11-2006 10:03


All times are GMT +1. The time now is 10:24.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu