Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #71  
Old 02-04-2007, 23:29
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

A felfedezés drágítása egyrészt elérte a célját: a Top nem fedez tovább
A módosítás után jelentek meg a járulékos hátrányok, éspedig az, hogy aki haladni akar orkot indít, aki meg boldogulni szeretne úgy-ahogy, az elfet. Az orknak meg lényegesen könnyebb a törpét beverni mint az elfet...
Tulajdonképpen Senkinek se az jelenti a problémát szerintem, hogy nem tud kitermelni annyit, hogy minimum föld fölé menjen, sokkal inkább az, hogy hiába megy fölé, a következő hadi egyből leveri megint, esetleg még előtte.
Jelenleg télleg a hadiknak áll a zászló
Sponsored Links
  #72  
Old 02-04-2007, 23:42
Lion Lion is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Location: Australia Melbourne
Posts: 17
Activity: 0%
Longevity: 95%
Post

Csak ido kerdese es a 2/b ben sem fogsz nagyon haladni a lent emlitett fajokkal megpedig azon oknal fogva hogy egyre kevesebben fogjak valasztani a 2/B szintre erkezo orszagok ezeket a fajokat . Ahhoz hogy haladjanak azokat a fajokat fogjak elonyben reszesiteni amikkel haladhatnak,es elvezhetik a jatekot. A 2/B mar most ereszheto ahogy egy torpe kikerul a vedettsegbol akarmilyen messzire is fedez razudulnak az orkok oriasok gnomok Tehat vagy leszabizik vagy ujrazik masfajkent a top 30 ban egyre kifognak szorulni ezek a fajok ezaltal a nyersanyagpiac elcapasodasahoz jutunk ahogy Arrakis emlitette. Az 1/A ba erkezo orszagok kozott ennek kovetkezteben megint csak keves lesz a torpe, ami a nem annyira megszalott oreg rokakat hanem az A-ban ujjoncokat erinti .Korulbelul lehetetlenne teszi a jatek elvezeset a szamukra .Nem azt mondom ezzel hogy nem tudjak felkuszkodni magukat a top 30 ba. Persze feltudjak atalakulnak ork klanokka es csapnak vagnak. De meg fog szunni az a fajta klan ahol egymasert ,felosztva a feladatokat fognak jatszani az emberek. Amirol ugyi szolna a klan rendszer. Foleg ha kispenzel erkezznek az orszagok hisz mibol lenne penzuk nem termeltek ,a piacon elkoltottek a gatyajukat is Mivel nem volt eleg termelo orszag hogy az arakat realisan tarja.A 2 /B be erkezo orszagok nem haladnak olyan egyszeruen ha jobban belegondolunk.
Ezzel nem azt akarom en sem mondani h nem ertem a lenyeget a fedezesi szabalynak ,csak magaval hozta ezeket a problemakat.
  #73  
Old 02-05-2007, 01:00
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
Csak ido kerdese es a 2/b ben sem fogsz nagyon haladni a lent emlitett fajokkal megpedig azon oknal fogva hogy egyre kevesebben fogjak valasztani a 2/B szintre erkezo orszagok ezeket a fajokat . Ahhoz hogy haladjanak azokat a fajokat fogjak elonyben reszesiteni amikkel haladhatnak,es elvezhetik a jatekot. A 2/B mar most ereszheto ahogy egy torpe kikerul a vedettsegbol akarmilyen messzire is fedez razudulnak az orkok oriasok gnomok Tehat vagy leszabizik vagy ujrazik masfajkent a top 30 ban egyre kifognak szorulni ezek a fajok ezaltal a nyersanyagpiac elcapasodasahoz jutunk ahogy Arrakis emlitette. Az 1/A ba erkezo orszagok kozott ennek kovetkezteben megint csak keves lesz a torpe, ami a nem annyira megszalott oreg rokakat hanem az A-ban ujjoncokat erinti .Korulbelul lehetetlenne teszi a jatek elvezeset a szamukra .Nem azt mondom ezzel hogy nem tudjak felkuszkodni magukat a top 30 ba. Persze feltudjak atalakulnak ork klanokka es csapnak vagnak. De meg fog szunni az a fajta klan ahol egymasert ,felosztva a feladatokat fognak jatszani az emberek. Amirol ugyi szolna a klan rendszer. Foleg ha kispenzel erkezznek az orszagok hisz mibol lenne penzuk nem termeltek ,a piacon elkoltottek a gatyajukat is Mivel nem volt eleg termelo orszag hogy az arakat realisan tarja.A 2 /B be erkezo orszagok nem haladnak olyan egyszeruen ha jobban belegondolunk.
Ezzel nem azt akarom en sem mondani h nem ertem a lenyeget a fedezesi szabalynak ,csak magaval hozta ezeket a problemakat.
Tőled is megkérdezném: hogyan is módosítja a B-s játékot a fedezés módosítása a törpök számára?
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #74  
Old 02-05-2007, 01:10
Arrakis Arrakis is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 630
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Nehogy már a fedezés változtatására fogjátok hogy egy normál csopiban nem tud haladni egy törpe/ember/félelf!
A B csoportban éppen elég 1500 hekire feljutni, a módosítás meg 3000 hekitől van!
Xepi, szal egy törpe ne menjen bben 1500 fölé?
Mert ott fedezni nem olcsó(225*105*10000= 236 milla, 1500 hekis ori 105 hekis fedezése, mert kb ennyit csapnak le róla egy ütéssel), s a maxon fellépetteknek is drága.(225*170*10000 + 225 * 187*10000 + 225* 206 * 10000= 1.266 mlrd hogy egy 1700 hekis törpe 3 maxot fedezzen fellépés után védelem alatt) Ezekhez jön még a beépítés költsége, ami szintén nem kevés, de a harmadát állja saját termelésből, leegyszerűsítve: (1 épület átlag 600 nyers * 1 nyers átlag 3000 arany * 563 heki)*2/3= 675 milla) 2 mlrdnél tart, s még nem vett egységet az üres helyekre(törpe, 33% barakk: 563/3=188, 188*63*25000= 300 milla, s van íjásza) , nem vett kaját, mert ha életben akar maradni szinte biztosan éheznie kell, szal 2.5 milliárdot elköltött, s innestől kezdik el ütni, ha nem haver, márpedig mindenkinek úgysem lesz haver, szal ütni is fogják. 2263 hekin van, elindíthat megint egy maxot szép pénzen, márpedig muszáj neki, mert vki úgyis ütni fogja különben. S ha kap egy ütést 160 hekije ugrik. Hát ez alapján gondolkodj mi pénz egy törpét felvinni oda, hogy megnyugodhasson, nem üti senki. 3kn amúgy már nyugodt az élet, addig elvert 5 - 6 mlrdt, s egyszer nem csapták meg. Erről meg csak annyit, hogy a tf törpémet, amiben kb 8 - 8% templom - kocsma volt, 15% torony - 35% barakk, 2* csapták meg, az még 2 mlrd, s eléggé éhes volt, megevett kb napi 100kt, ha nem volt benn neki minden egysége, az 400as gabcsiárral 40 milla, 6 nap elméletben minimálisan míg biztos helyre jut az ember, szal újabb negyed milliárd. Úgy a nagyságrendeket próbáltam érzékeltetni, hogy vmi viszonyítás is legyen mi a 225 katkás felfedezés költsége. Nem árt, ha van némi kpja seregcserére, monnyuk, 1 - 1.5 mlrd, szal olyan 8 milliárd alatt nem is igen érdemes törpeként nekiindulni a bnek.
Ha nincs nagy törpe(ék), nincs termelés elég, a kicsikből több kell, hogy ugyananazt a nyersmennyiséget letermeljék.
De vedd hozzá, hogy lentebb sűrűbb a mezőny, még inkább kiszolgáltatottabbak a törpék.
Azért írom a törpére, mert a termelése a csopit befolyásolja, viszont a többi emlegetett fajra ugyanúgy igazak a dolgok, csak ott mivel nem termelnek mégtöbb a költségvonzat.

Folytatom, a Te verziód szerint 1500ig még nem ilyen vészes a fedezés költsége, de 1500ig tarcsit sem fog magának képezi, mert nem tud, elég kínja lesz, hogy mindig mindent pótoljon. Fellép a törpink Aba, ott van a béka valagában, s kezdődik ugyanaz előlről, amit leírtam, csak mivel nincs tarcsija nem tudom miből fedez.

De ok, nem fogjuk a változásra.
Akkor csak simán nem egyszerű törpével értelmesen játszani.

Last edited by Arrakis; 02-05-2007 at 02:30..
  #75  
Old 02-05-2007, 01:20
Arrakis Arrakis is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 630
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Tulajdonképpen Senkinek se az jelenti a problémát szerintem, hogy nem tud kitermelni annyit, hogy minimum föld fölé menjen, sokkal inkább az, hogy hiába megy fölé, a következő hadi egyből leveri megint, esetleg még előtte.
Igen, a fő gond, hogy megvédeni nem tudják magukat. Védheti őket a klán, de az eléggé beszabályozza hová léphetnek be, illetve a hadik milyen sebességgel haladhatnak abban a klánban.
Mondjuk azért amibe a fedezés kerül magas hekin... hát ki tudják termelni egy ütés veszteségét, de nem 2 nap alatt. S ahogy írtad ekkorra már csapja őket a köv ori.
500któl lefelé bármelyik törpére igaz ez sztem.

Last edited by Arrakis; 02-05-2007 at 01:29..
  #76  
Old 02-05-2007, 04:38
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Arrakis View Post
Xepi, szal egy törpe ne menjen bben 1500 fölé?
Kiforgatni nem kellene.
Ne álljál már be a sorba te is!
A lényeg az, hogy eddig senkinek nem volt gondja a törppel, erre most 3000 heki alatt is mindenki nyavajog hogy a fedezés így rossz, meg hogy nem lehet normálisan termelni.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #77  
Old 02-05-2007, 07:35
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Kiforgatni nem kellene.
Ne álljál már be a sorba te is!
A lényeg az, hogy eddig senkinek nem volt gondja a törppel, erre most 3000 heki alatt is mindenki nyavajog hogy a fedezés így rossz, meg hogy nem lehet normálisan termelni.
Szerintem meg nem ez a lenyeg, ez teljesen erdektelen. (nyavajgosok mindig is voltak.) A lenyeg az, hogy 3000 heki folott ez oriasi problema, es meg kell oldani. Te nem igy latod, Xepi?
__________________
Remedy
  #78  
Old 02-05-2007, 12:55
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Szerintem meg nem ez a lenyeg, ez teljesen erdektelen. (nyavajgosok mindig is voltak.) A lenyeg az, hogy 3000 heki folott ez oriasi problema, es meg kell oldani. Te nem igy latod, Xepi?
Dehogynem, csak a nyavajgók elmúlt pár napi áradata 3000heki alatti viszonyokra panaszkodik, ami azt mutatja, hogy nem csak a fedezésen kellene kicsit módosítani, hanem a seregeseket is kicsit meg kellene talán változtatni... vagy valami ilyesmit.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #79  
Old 02-05-2007, 13:37
Arrakis Arrakis is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 630
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nah, tisztázzuk, az első írásom, annak is az Anarcos, meg az As része a lényeges.
Ettől függetlenül a törpe lentebb sem egy leányálom, ezt számoltam ki.
Nem is kell, hogy az legyen, csak abban a formában a dolog, ahogy mondtad sztem nem állta meg a helyét, erre írtam.
  #80  
Old 02-05-2007, 13:44
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default "közös klánkvóta" felfedezéshez

Mit szólnátok ha minden klán kapna országonként napi 5 hekit 225 katonáért. Ez ugymond "közös klánkvóta" lenne amit a klán bármelyik tagja elhasználhat, de nem gyüjthet. Vagyis ha aznap nem használod el akkor nem vihető át másnapra. Ezzel gyakorlatilag fajtól függetlenül tudnánk megoldani a törpék problémáját. Nyilván az értelmesebb klánok a törpéjüknek hagynák meg ezt a lehetőséget.

Egy 10 fős klán így gyakorlatilag naponta 50 hekit tudna biztosítani a törpéjüknek. (bocs 45 hekit!) Kiegészítésképpen pár feltétel:

1. szabis ori után nem keletkezik "kvóta"
2. 2948 heki alatti orik után sem keletkezik "kvóta"
3. a törpék után sem keletkezik "kvóta"
4. az előző kvótát felhasználó ori után sem keletkezik "kvóta"

Last edited by monro; 02-05-2007 at 14:01..
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
felfedezés, felfedezett terület számítás Senki Segítség 21 04-27-2007 19:19
Felfedezés javaslat -Fegya- Megvalósult javaslatok 916 01-20-2007 21:04
Elkezdődött a felfedezett területek számolása Ati Fontos bejelentések 1 11-18-2006 14:43
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05


All times are GMT +1. The time now is 20:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu