Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

View Poll Results: Lehessen-e alulrol tobb sereggel beutni, mint eddig?
A seregek egyaránt alulról, vagy felülről ütnek, mint eddig(eddigi kiskapu bezarasa) 44 78.57%
Pontértékben amíg felettem van, addig alulról, a pontérték minden ütés után frissül(ami most van) 12 21.43%
Legalabb az 1/A-ban mukodjon az 1-es pont, tobbiben a 2-es pont. 4 7.14%
Multiple Choice Poll. Voters: 56. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 12-04-2006, 09:04
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Szecsa View Post
Szerintem ennyi
En az egyesre szavazok.
Majd ha pontosan es szepen megfogalmaztuk, szavazhatova teszem
__________________
Remedy
Sponsored Links
  #2  
Old 12-04-2006, 09:10
Arrakis Arrakis is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 630
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

1. Az egy körben beérkező seregek egyaránt alulról, vagy felülről ütnek

2. Jelenlegi játékrenszer, pontértékben amíg felettem van, addig ütöm alulról, a pontérték minden ütés után frissül

3. legalabb a szovi/klanseregek erkezzenek alulrol( ez mondjuk eleg furanak es kovetkezetlennek tunik) És az mfek nem? ez sztem abszurd.. hagyjuk ki.

4. legalabb az 1/A-ban mukodjon az 1-es pont?

Meg vmi?

5. Maradjon a jelenlegi játékrendszer, de legyen logikai sorrend a beütések közt, legyen kiszámítható milyen sorrendben ütnek be a seregek.
  #3  
Old 12-04-2006, 09:11
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Arrakis View Post
5. Maradjon a jelenlegi játékrendszer, de legyen logikai sorrend a beütések közt, legyen kiszámítható milyen sorrendben ütnek be a seregek.
Inditasi idorend van, nem?
  #4  
Old 12-04-2006, 09:20
Arrakis Arrakis is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 630
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Szecsa View Post
Inditasi idorend van, nem?
Ez esetben félúton lemaradtam, 5. pont storno
  #5  
Old 12-04-2006, 09:43
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Régi rendszer.
Az okosok lehet el tudják magyarázni, hogy ez jobb meg logikusabb, meg ilyenek, de nekem elég logikus volt a régi is Ráadásul taktikailag jobb is volt
  #6  
Old 12-04-2006, 10:00
Kisbér Kisbér is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
Exclamation

Én a B-ből is kivenném ezt.
Tehát nem csak az A, de a 2. szinten is kivenném ezt a modult...

Nem tudom ez honnan indult annó, de szerintem abból, hogy alsóbb csoportokban egy kezdő kiment valakire támadni full sereggel (mert kezdő ugye?! ), és bekapott egy szövitől 15 ütést, aztán ment a törlés gombra, és örökre bezárta a hódítót, mondván ez egy "rossz játék".

És ezt valamilyen szinten alá is írom...

De ez kis hekiken még nem olyan nagyon égető, mint nagy hekiken.

Ezért javaslom a 2. szinttől fölfelé törölni ezt a modult.

Így van 3k köre a kezdőnek, hogy rájöjjön, nem szabad kimenni full sereggel támadni, ha pedig kimegy, fel tudja fogni a követkemények súlyát is!

Voltam,
Kisbér
  #7  
Old 12-04-2006, 10:09
lacqa lacqa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Göd
Posts: 430
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kisbér View Post

Ezért javaslom a 2. szinttől fölfelé törölni ezt a modult.

Így van 3k köre a kezdőnek, hogy rájöjjön, nem szabad kimenni full sereggel támadni, ha pedig kimegy, fel tudja fogni a követkemények súlyát is!
...amik összahasonlíthatatlanul súlyosabbak lesznek a javaslatod szerinti <3K kör után. és aki nem játszott a régi rendszerben, az nem is igen fog rá számítani, és meg fogja lepni ahogy minden sereg alulról jön be azzal ellentétben amit 4 hónapig megszokott. ez a meglepetés eléggé súlyos és több mint kellemetlen lesz! szerintem ez annyira alpvető része a játéknak, hogy teljesen egységesen kell működnie.
  #8  
Old 12-04-2006, 09:18
Deni's Avatar
Deni Deni is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 1,097
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Quote:
Originally Posted by Arrakis View Post
5. Maradjon a jelenlegi játékrendszer, de legyen logikai sorrend a beütések közt, legyen kiszámítható milyen sorrendben ütnek be a seregek.
Nagyok szerint állítólag pont most lett logikus és kiszámítható..

Én a régi rendszer mellett állok.. Ha annyira fáj néhány orinak, hogy a sokszoros támadásokkal állllííítóóóóólaaag ellehetetlenítik, akkor maximum annyit tudnék javasolni hogy maximáljuk az egy ország ellen indítható támadások számát.. bár ez utóbbit is elég nonszensznek érzem.. aszondom régi rendszer rulez
__________________
My eyelids sink into the blackened canvas where the dreams are painted






The Silent Enigma (#186138)
DugóTündér (#580934)
Goth*Angel (#156003)
MalloryKnox (#62)

 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 10:53.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu