Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-08-2006, 02:33
Smooth Scroller Smooth Scroller is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

nem tartok mindent elvetélt 5letnek, de elhangzottak itt el erős túlzások is.

mit szólnátok ehhez:

Törpe
Speciális varázslat: Tárnakulcs

"A törpe népek évszázadokon keresztül folyamatosan ki voltak téve a környező országok fosztogatásainak, hiszen nyersanyagkészletük szinte kimeríthetetlen volt. Ezt megelégelve a legöregebb, legbölcsebb törpe sámánok megalkották a tárnákat védő varázslatot, ami megfékezi a lopkodó törzseket. A bányákból a kitermelt nyersanyag, drágakő és a kovácsok fegyvereinek egy részét nem szállítják fel a felszíni raktárakba, hanem a már nem használt tárnákban gyűjtik össze azt. Természetesen az értékek egy része a mindennapi élethez szükséges tevékenységekhez kell, így a törpék felszíni raktárakba is mindenképpen eljuttatják a javak felét.
Amíg a tárnák varázslattal zárva vannak, a legügyesebb tolvajok sem képesek eljutni a mélyben őrzött javakhoz.
A varázslat ideje alatt minden, a termelt javak és tekercsek ellen irányuló lopás csak fele annyit visz, mint a varázslat nélkül. Ez a védelem nem vonatkozik a lakosokkal, katonákkal és épületekkel szembeni tolvaj akciók ellen.
Mivel a varázslat hatása alatt a lezárt részek miatt egyszerűen képtelenség bejárni az országot, ezért az épületfelmérés eredmény nélkül zárul a legjobb tolvajok számára is.
A hosszas keresgélés pedig jelentős időveszteséggel jár, ezért a tolvajok hamarabb elfáradnak.
"


Tehát annyiban változna az eredeti raktárkulcs, hogy a kaja és nyersi védelme mellett, a tekik fele is lakat alá kerül. Valamint épületfelmérés, nyersi és tekilopás esetén a támadó ország tolvajai -1% extra fáradtságban részesülnek a hosszas keresgélés miatt. Az összes többi tolvajakció az eddigiek szabályok szerint működne.

Összefoglalva tömören:
- raktárkészlet védelme (-50% a lopás hatásfoka)
- tudománytekercs védelme (-50% a lopás hatásfoka)
- épületfelmérés elleni védelem (minden épületre az eredmény 0)
- raktár- és tekercs lopás, épületfelmérés akciók -1% fáradtságot okoznak

azt hiszem ez jelentősen javítaná a törpék faji varázslatát és többé nem lenne a leggyengébb faji vari.
Sponsored Links
  #2  
Old 11-08-2006, 06:01
Med Med is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

bingo! ez igen
  #3  
Old 11-08-2006, 07:29
zstzs
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default igen

Ez szerintem is jobb!
De lehetne a neve labirintus
  #4  
Old 11-08-2006, 07:35
laci laci is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller View Post
Összefoglalva tömören:
- raktárkészlet védelme (-50% a lopás hatásfoka)
- tudománytekercs védelme (-50% a lopás hatásfoka)
- épületfelmérés elleni védelem (minden épületre az eredmény 0)
- raktár- és tekercs lopás, épületfelmérés akciók -1% fáradtságot okoznak
Ez nekem egy kicsit sok... Lassan odajutunk, hogy teljesen behal a "tekercsbiznisz". Vegyünk egy átlagos, nem tolvaj országot: óriástól és gnómtól már rég nem érdemes tekercset lopnia, elftől, fél-elftől, embertől nem tud, élőhalottól nincs mit, marad az ork. Aztán majd az orkot is levédjük, és szervusz világ.

Last edited by laci; 11-08-2006 at 07:47..
  #5  
Old 11-08-2006, 08:31
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Thumbs up

Scroller: szép! összeraktad a legjobb ötleteket és jól
szóval igazából összefoglaltad azokat az ötleteket a topicból amik tettszettek a legtöbbünknek, gyúrtál belőle egy jó varit, és igazából azt hiszem elnyerted vele a szavazatomat tettszik, támogatom az ötleted

(laci:amúgy szerintem a tekercs túlhangsúlyos, és az a faj ami nem védi meg azt, az nagyon nagyon nehezen játtszható... de amúgy a tekercs problémát nem egészen venném ide, és különben 50%-ból lopni tekercset, normálisan egyáltalán nem érvágás a tolinak, de a törpének hagy esélyt a túlélésre... )
  #6  
Old 11-08-2006, 10:31
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Az 50% tekercsvédelmet túl erősnek tartom. max 30%-ot tartanék reálisnak, az sem lenne gyenge, van elég pénze egy törpének úgyis pótolni a hiányt
A tolik többlet fáradását megintcsak nem tartom helyesnek...

Mondjuk a tekik 20% védelmét úgy lehetne biztosítani, hogy tekilopáskor az ellenfél +1%-ot fárad(2%-ot?), és így nem 11/13/17 alkalomml tudna lopni, hanem csak 9/11/13 -szor (8/9/11 -ez már kb 32% védelem+gyengül az ellenfél tolija, úgyhogy lehet hogy még több is )
Tehát külön nem is kell csökkenteni a tekilopás hatékonyságát, és mégis van védelem egy egyedi varázslat formájában (nem lesz egy legyengített szieszta)
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #7  
Old 11-08-2006, 11:36
Med Med is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

MÉg miindig azt mondom, nem baj az a tekivédelem...
Akik félnek tőle, gondoljanak bele: így el lehet lopni ugyanannyit, csak kétszer annyi idő alatt - ez nem akkora levédés, így is 10kör alatt csúnyán el lehet bánni bárkivel (szöviben főleg)
Szóval én támogatom az 50%-ot
  #8  
Old 11-08-2006, 11:58
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by Med View Post
MÉg miindig azt mondom, nem baj az a tekivédelem...
Akik félnek tőle, gondoljanak bele: így el lehet lopni ugyanannyit, csak kétszer annyi idő alatt - ez nem akkora levédés, így is 10kör alatt csúnyán el lehet bánni bárkivel (szöviben főleg)
Szóval én támogatom az 50%-ot
ha jól veszem ki akkor Xepi itt a tekilopás hatékonysága és a fáradás között talált problémát... jobban belegondolva a nagyobb fáradással kevesebbet tud lopni a toli szóval én inkább azt támogatom és 30% tekivédelmet.... végülis a törpének tényleg van pénze feltápolnia magát a legtöbb csoportban...
  #9  
Old 11-08-2006, 18:12
Csokibácsi Csokibácsi is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,442
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Az 50% tekercsvédelmet túl erősnek tartom. max 30%-ot tartanék reálisnak, az sem lenne gyenge, van elég pénze egy törpének úgyis pótolni a hiányt
A tolik többlet fáradását megintcsak nem tartom helyesnek...

Mondjuk a tekik 20% védelmét úgy lehetne biztosítani, hogy tekilopáskor az ellenfél +1%-ot fárad(2%-ot?), és így nem 11/13/17 alkalomml tudna lopni, hanem csak 9/11/13 -szor (8/9/11 -ez már kb 32% védelem+gyengül az ellenfél tolija, úgyhogy lehet hogy még több is )
Tehát külön nem is kell csökkenteni a tekilopás hatékonyságát, és mégis van védelem egy egyedi varázslat formájában (nem lesz egy legyengített szieszta)
Ez már viszonylag emészthető.
50% sok.
Az nem a jó megoldás, hogy kvázi óriást faragunk minden fajból, ami lopásérzékeny. Egyszerűnek egyszerű, az biztos ...
__________________
Sorry, this account has been suspended
  #10  
Old 11-08-2006, 10:16
Láma's Avatar
Láma Láma is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 777
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by laci View Post
Ez nekem egy kicsit sok... Lassan odajutunk, hogy teljesen behal a "tekercsbiznisz". Vegyünk egy átlagos, nem tolvaj országot: óriástól és gnómtól már rég nem érdemes tekercset lopnia, elftől, fél-elftől, embertől nem tud, élőhalottól nincs mit, marad az ork. Aztán majd az orkot is levédjük, és szervusz világ.
A tolisok tekizzék csak egymást
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 17:30.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu