Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
  #1  
Old 11-01-2006, 14:41
LAc000 LAc000 is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 43
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nem hiszem, hogy csak 20-30 ország akarná utolérni a topot, és emiatt nem szeretné, hogy végtelenségig fedezzenek fel.
Ati tudtommal az első 4 ori nem fedezhet.A többi meg csak a 4. ori teületéig.
Itt le van folytva ezzel a fedezés.Csak ugy tudnának tovább menni ha bevernének valakit amitől elég messze állnak.Szóval nem értem mi az hogy nem lehet őket utolérni...
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 11-01-2006, 14:56
LAc000 LAc000 is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 43
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by LAc000 View Post
Ati tudtommal az első 4 ori nem fedezhet.A többi meg csak a 4. ori teületéig.
Itt le van folytva ezzel a fedezés.Csak ugy tudnának tovább menni ha bevernének valakit amitől elég messze állnak.Szóval nem értem mi az hogy nem lehet őket utolérni...
Akkor még annyit kérdeznék,hogy ezen dolgok fényében miért is van szükség minden képpen változtatásokra?
Reply With Quote
  #3  
Old 11-01-2006, 14:57
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by LAc000 View Post
Akkor még annyit kérdeznék,hogy ezen dolgok fényében miért is van szükség minden képpen változtatásokra?
Oké, kapsz pár napot elolvasni a témát. Még valaki, akinek muszáj hozzászólnia valamihez, anélkül, hogy elolvasná, hogy miről van szó?
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #4  
Old 11-01-2006, 15:33
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Az én javaslatom:

Felfedezéshez szükséges katonák száma:
0-1500 hekiig (terület/100)^2 katona
1500-2948 hekiig 225 katona
2948 heki felett: (terület/100)^1.6 katona*(1+fedezési arány*2)

Így 100k heki elérése szinte lehetetlen fedezéssel, annyira emelkedik az exponenciális görbe, a mostani top országok még akár tudnának fedezni, de eléggé sokban lenne nekik, alacsonyabb hekiken pedig marad a régi.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
  #5  
Old 11-11-2006, 22:05
dreaman68 dreaman68 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2006
Location: Aszód
Posts: 676
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

[quote=Xeper;39986]
2948 heki felett: (terület/100)^1.6 katona*(1+fedezési arány*2)
QUOTE]

ez a rész nem tiszta
egy 5000 hekis orinak 100 hektár felfedezéséhez hány katona kell? mert nekem egy hatalmas szám jött ki és sztem nemjó
Reply With Quote
  #6  
Old 11-11-2006, 23:04
Láma's Avatar
Láma Láma is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 777
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

52000 legalább
Reply With Quote
  #7  
Old 11-12-2006, 01:42
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ati, ha ezt kézzel kellett beállítanod, és nem lehetett képlet segítségével összehozni, akkor vedd úgy, hogy nem szóltam! De az alap felfedezett mennyiség belövésére ez így nem jó... Kis mértékben ugyan, de kitoltál azokkal, akik épp fölé estek valamelyik lépcsőfoknak, ami az igazán nagy orikra már összeadódik. Készítettem egy diagrammot, induló értékek 2.000 (0%), 3.400 (0%), 5.600 (25%), 9.300 (50%), 13.000 (75%) és 18.600 (100%) induló hekire ütéssel (0 felfedezés), vegyeses (félig üt, félig felfedez) és felfedezéssel (kizárólag felfedez) földet szerző orinek 2.000-30.000 hekin mennyi a felfedezés emberigénye. A diagrammból csak akkor látszik valami, ha tényleg nagy méretű az ábra... Jobb lett volna így meghatározni az induló felfedezettség arányát: ([terület-3.400]/terület) az 1,6-ik hatványon. 3.400 alatt 0.
Na, nem akarom kitörölni, de végre leesett, hogy mi okozta a legnagyobb orik kiugrását a diagrammban: tulajdonképpen a 100%-os felfedezettségét elég nehéz elérni: jól meg lehet közelíteni, de az elérése kicsit problémás! Ezt talán nem kellene...

Na, beszélek össze-vissza, pedig még sokáig fenn kell lennem...

Last edited by Életfa#2; 11-12-2006 at 05:08.. Reason: Elszúrtam a képletet.
Reply With Quote
  #8  
Old 11-12-2006, 09:24
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
Na, nem akarom kitörölni, de végre leesett, hogy mi okozta a legnagyobb orik kiugrását a diagrammban: tulajdonképpen a 100%-os felfedezettségét elég nehéz elérni: jól meg lehet közelíteni, de az elérése kicsit problémás! Ezt talán nem kellene...
A jelenlegi top NAGYON elhúzott a mezőny többi részétől, ők ne fedezgessenek fel. Természetesen "indulásra" elképzelhető, hogy ők is 100% alá esnek, az addig történő ütések hatására, ez esetben úgy kerülnek feljebb, hogy ütnek. Most felfedezéssel kerültek fel, ezt alátámasztja az első négy ország hektárra azonos területe is.

Tessék sokat ütni a következő napokban, akkor nem ilyen arányszámmal indulnak a most beállított országok.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 160 (0 members and 160 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
újraindulás 5. szinten kedvenc hóhérod Megvalósult javaslatok 675 10-02-2006 11:09
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05
Tartalék javaslat, mindenki olvasson :) Raw Elvetett javaslatok 12 06-18-2006 20:27


All times are GMT +1. The time now is 09:54.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu