Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 10-28-2006, 12:59
Láma's Avatar
Láma Láma is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 777
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

De ha igazságtalan akkor miért nem mind1, hogy a költségeket növeljük, vagy a termelést csökkentjük?
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 10-28-2006, 13:10
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Láma View Post
De ha igazságtalan akkor miért nem mind1, hogy a költségeket növeljük, vagy a termelést csökkentjük?
három okból:

1. Nem mindenki termel piacra. és igen szerencsétlen megoldás lenne, ha a költségeket olyan szintre növelnénk amit egy nem termelő ori (klán)már nem tudná ellátni magát.

2. milyen költségeket növeljünk? a katona képzés költsége ok. és még?
az építés pénz költsége folyamatossan nő, az rendben van. megduplázzuk az építőanyag szökségletet az is rendben van. (bár ez is csak azt érinti aki építkezik, aki csak áll magában azt sokáig nem fiogja érinteni.)

3. hiába növeled a költségeket reálissan, az irreálissan felépített orik még így is irreálisan sok pénzt hoznak.


régebben volt, hogy minden költség lineárisan nőtt tovább. gyakorlatilag jáchatatlanná tette a játékot 500k pont felett, mert a tekik 100%a kopott, inkébb tartottak az emberek üres hekiket, hogy azon lakjanak, mert képtelenek votlak beépíteni a baromi magas építőanyag szükséglet miatt, stb szal ez sem jó irány.

Last edited by wand; 10-28-2006 at 13:12..
Reply With Quote
  #3  
Old 10-28-2006, 13:17
Láma's Avatar
Láma Láma is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 777
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Akkor a termelést kell csökkenteni, hogy igazságos legyen nem? Akkor miért vagy ellene?
Reply With Quote
  #4  
Old 10-28-2006, 13:23
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Láma View Post
Akkor a termelést kell csökkenteni, hogy igazságos legyen nem? Akkor miért vagy ellene?
mert ha midnekinek csökkented a termelését az szintén igazságtalan lennne.

nemrég írtam egy példát két 5M pontos klánra, ha a csökkentés azt eredményezi, hogy a nagyobb orikból álló klán kénytelen akár 20% al kevesebb barakkot tartani az önfentartáshoz, akkor az igazságtalan.

és még 1x mondom nem azzal van a baj, hogy egy ori ellátja saját magát ugyanakkor területi %al, hanem azzal, hogy távolság, vagy MNT-k védelmében ierreálisan sokat lehet termelni egy nagyorival a piacra.
Reply With Quote
  #5  
Old 10-28-2006, 13:42
Láma's Avatar
Láma Láma is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 777
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
mert ha midnekinek csökkented a termelését az szintén igazságtalan lennne.

nemrég írtam egy példát két 5M pontos klánra, ha a csökkentés azt eredményezi, hogy a nagyobb orikból álló klán kénytelen akár 20% al kevesebb barakkot tartani az önfentartáshoz, akkor az igazságtalan.

és még 1x mondom nem azzal van a baj, hogy egy ori ellátja saját magát ugyanakkor területi %al, hanem azzal, hogy távolság, vagy MNT-k védelmében ierreálisan sokat lehet termelni egy nagyorival a piacra.
Tehát ha jól értem, szerinted azért vannak igazságtalan előnyben a nagy orik, mert irreálisan építhetik fel országaikat. Ezzel az a gondom, hogy mi számít irreálisnak? Említetted, hogy a fegyver termelést 5000/körben maximalizálnád. Ez vicces, mert ez kb 550 kovács, és a 2400 hekis törpénknek volt ennyije.
Reply With Quote
  #6  
Old 10-28-2006, 13:51
Láma's Avatar
Láma Láma is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 777
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Szerintem úgy kéne csökkenteni a termelést, hogy a termelőépületek maximális számát határozzuk meg adott hektárra. Termelőépületbe beleszámolnám a bankot, kovácsot, bányákat.

Tehát a törpénknek lehet sok kovácsa, de akkor nem lehet annyi bányája, stb.
Reply With Quote
  #7  
Old 10-28-2006, 14:01
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Láma View Post
Szerintem úgy kéne csökkenteni a termelést, hogy a termelőépületek maximális számát határozzuk meg adott hektárra. Termelőépületbe beleszámolnám a bankot, kovácsot, bányákat.

Tehát a törpénknek lehet sok kovácsa, de akkor nem lehet annyi bányája, stb.
igen. ez is egy teljesen jó megoldás lehet!
én még beleszámítanám a könyvtárakat is.
és a bankokat külön szabályoznám.


ez a megoldás mindensetre nagyobb rugalmasságot engedne mint az enyém

Last edited by wand; 10-28-2006 at 14:05..
Reply With Quote
  #8  
Old 10-28-2006, 15:34
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Láma View Post
Szerintem úgy kéne csökkenteni a termelést, hogy a termelőépületek maximális számát határozzuk meg adott hektárra. Termelőépületbe beleszámolnám a bankot, kovácsot, bányákat.

Tehát a törpénknek lehet sok kovácsa, de akkor nem lehet annyi bányája, stb.
Nekem ez tetszik. A nagy országok irreális termelése abból (is) ered, hogy szinte nem kell bizonyos épületeket tartania (pl kocsma, templom), helyettük termelő területeket tart. Mi lenne ha az összes termelő területek nagysága lenne lekorlátozva, és nem tematikusan?
Tehát pl le lenne korlátozva az ország 30%-ában a termelő területek nagysága? Termelő területbe nem számítva a tanyát, hanem a bányákat, kovácsot és bankot. Az ezen felüli termelő területek az intézőben beállított sorrend alapján nem működnének.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
  #9  
Old 10-28-2006, 13:59
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Láma View Post
Tehát ha jól értem, szerinted azért vannak igazságtalan előnyben a nagy orik, mert irreálisan építhetik fel országaikat. Ezzel az a gondom, hogy mi számít irreálisnak? Említetted, hogy a fegyver termelést 5000/körben maximalizálnád. Ez vicces, mert ez kb 550 kovács, és a 2400 hekis törpénknek volt ennyije.
márpedig 5000 fegyver/kör az napi 120.000 db fegyver ami pedig már elég sok
de ettől még azt is mondtam a számokon (is) lehet vitatkozni..


egyébként az "irreális" fogalmat lehetne kötni területből elfoglalt %-hoz is, csak ezzel annyi aprobléma, hogy pl azt mondjuk max 5% kovács lehet akkor az egy 2400 hekis orinak 120 kovács ami napi 26K fegyver, míg egy 24000 hekisnek meg 1200 kovács ami napi 260K fegyver, szal alapvetően nem csökkenti számottevően a gazdasági előnyt.
míg ha azt mondjuk körönkáént max 5000 fegyver, akkor egy bizonyos szint felett nem lehet tovább növelni a gazdasági előnyt.

abban lehet iagazd van, hogy az 5000 fegyver/kör kevés, ez esetben lehet 8000 ami már napi majd 200K fegyvertermelést hagy. vayíg elhet 10K is, ezestben napi 240K fegyvert termelhet egy ori.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Mese, mese mátka... :) Cece Kreatív sarok :) 255 02-16-2010 18:49
A szabis orik ne számítsanak bele a pontlistába! Hunor a sirály Elvetett javaslatok 2 04-09-2007 14:52
nagy párbaj felirat megszüntetése a főmenüben kérdés Elvetett javaslatok 54 03-13-2007 18:59
Saját pontlista - Ellenséges orik szine Non Omnis Moriar Elvetett javaslatok 1 02-15-2007 13:17
Démon orik Démon Országlisták 0 07-01-2006 20:17


All times are GMT +1. The time now is 16:15.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu