Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
  #1  
Old 10-09-2006, 16:58
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by tibor View Post
Ezt lendületből beirtad, vagy végig gondoltad.Mert ha beüt és felette lesz akkor már 2 körre van , ha meg alatta marad és betud menni akkor ott nem normál ori van valamire ki van hegyezve, ja és ott lesznek a szövik, és akár a klán is .Gondold át ujra pls.
Nono, csak ne szmélyeskedjünk
egyébként a kérdést még telefonfon Monroval is megbeszéltük.

szal ha végig gondolom:

950k- ork megy egy 1.1M pontosra, 1.1M pontos nézi ahogy beverik levernek róla 1000 hektárt, ezzel közel sem kerül alulra a nagyobb ori, sőt majd végig nézheti, ahogy a lenti ori jön még1x..

sőt ha az orknak van esze előx megy vagy 3x pusztítani, amivel lehúzza a katmorálját + lrdönti pár épületét, aztán már full sreggel se kell menniae a földért

Last edited by wand; 10-09-2006 at 17:09..
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 10-09-2006, 17:08
tibor tibor is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 19
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
Nono, csak ne szmélyeskedjünk
egyébként a kérdést még telefonfon Monroval is megbeszéltük.

szal ha végig gondolom:

950k- ork megy egy 1.1M pontosra, 1.1M pontos nézi ahogy beverik levernek róla 1000 hektárt, ezzel közel sem kerül alulra a nagyobb ori, sőt majd végig nézheti, ahogy a lenti ori jön még1x..
Wand nem életszerű amit mondasz, egy orkot 2,3,4 körröl szarrá lehet ártozni de gyengiteni mindenképp ezt te is tudod ,légy nyitott az új gondolatokra hidd el én most elég messziről tudom szemlélni a hoditot hogy ne kedvezzek senkinek.Az oirkot se egyszerű annyira feltuningolni ha fel kell rakni a vérszomjat, ha éjjel nappal benn a serege a markotányt is fel kell rakni azért egy kis toli se ártana, és mögötte valaki 2 körre is van nem annyira egyszerű ez a történet igy
Reply With Quote
  #3  
Old 10-09-2006, 17:14
Békés's Avatar
Békés Békés is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Philippines
Posts: 411
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by tibor View Post
Wand nem életszerű amit mondasz, egy orkot 2,3,4 körröl szarrá lehet ártozni de gyengiteni mindenképp ezt te is tudod ,légy nyitott az új gondolatokra hidd el én most elég messziről tudom szemlélni a hoditot hogy ne kedvezzek senkinek.Az oirkot se egyszerű annyira feltuningolni ha fel kell rakni a vérszomjat, ha éjjel nappal benn a serege a markotányt is fel kell rakni azért egy kis toli se ártana, és mögötte valaki 2 körre is van nem annyira egyszerű ez a történet igy

Tibor
Csak itt a bökkenö, súgó részletek:

Varázslatok:
A Te országod, és az ellenfél országa közötti értékkülönbség is növeli ellenfeled védelmét. Minden 200 pontnyi értékkülönbség után 1%-kal emelkedik a védelme, ezek az értékek összeadandók. 3000 pont különbség már 15%-kal emeli ellenfeled országoddal szembeni mágikus védelmét.

Tolvajok:
Ha sikerült bejutni az ellenfél országába, akkor az eredményességet (mennyi zsákmányt hoznak el stb.) az értékbeli különbség befolyásolja. Minden 100 pont különbség 1%-ot csökkent az eredményességen. (10.000 pont különbség fölött tehát már eredménytelenek lesznek ezek az akciók, hiába jutsz be sikeresen.)
__________________
drugstore-onlinecatalog.com
Reply With Quote
  #4  
Old 10-09-2006, 17:16
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Nem hinnem, hogy annyira kozel kerulne ennyire magas pontszamon 2 ori, hogy a magiai es alvilagi akciokat megérő sikeresseggel lehessen csinalni
Reply With Quote
  #5  
Old 10-09-2006, 17:19
tibor tibor is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 19
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Szecsa View Post
Nem hinnem, hogy annyira kozel kerulne ennyire magas pontszamon 2 ori, hogy a magiai es alvilagi akciokat megérő sikeresseggel lehessen csinalni
Olvass vissza , a pl a 40-ik helytől fölfelé 39-ik 2 kör, 38 3 kör stb, vissza fele mardna az eredeti távolság
Reply With Quote
  #6  
Old 10-09-2006, 17:18
tibor tibor is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 19
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Békés View Post
Tibor
Csak itt a bökkenö, súgó részletek:

Varázslatok:
A Te országod, és az ellenfél országa közötti értékkülönbség is növeli ellenfeled védelmét. Minden 200 pontnyi értékkülönbség után 1%-kal emelkedik a védelme, ezek az értékek összeadandók. 3000 pont különbség már 15%-kal emeli ellenfeled országoddal szembeni mágikus védelmét.

Tolvajok:
Ha sikerült bejutni az ellenfél országába, akkor az eredményességet (mennyi zsákmányt hoznak el stb.) az értékbeli különbség befolyásolja. Minden 100 pont különbség 1%-ot csökkent az eredményességen. (10.000 pont különbség fölött tehát már eredménytelenek lesznek ezek az akciók, hiába jutsz be sikeresen.)


Látod ebben igazad van, de ez programozási kérdés .Ati megmondja hogy áthidalható-e vagy sem.De az igazságos megoldás errefelé van, lehet ezen javitani bőven és azt kérem gondolkodjunk és ha van ennél jobb akkor a javaslatom felejtős
Reply With Quote
  #7  
Old 10-09-2006, 17:24
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 922
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

ez a felfelé 2 kör lefelé 40 kör távolságot egyáltalán nem támogatom ha felfelé 2 kör akkor lefelé is ilyen ökörséget ne találjunk már ki! Itt egy példa szemléltetőnek:adott az én orkom és alatta 40 körrel egy gnóm vagy óriás és szerte szét ártóz anélkül hogy valamit is tehetnék ez szerintem erősen felejtős!
Reply With Quote
  #8  
Old 10-09-2006, 17:28
tibor tibor is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 19
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Serg View Post
ez a felfelé 2 kör lefelé 40 kör távolságot egyáltalán nem támogatom ha felfelé 2 kör akkor lefelé is ilyen ökörséget ne találjunk már ki! Itt egy példa szemléltetőnek:adott az én orkom és alatta 40 körrel egy gnóm vagy óriás és szerte szét ártóz anélkül hogy valamit is tehetnék ez szerintem erősen felejtős!
Serg ennél te szászor jobb játékos vagy, tudod van automatikus védelem, és te ugy lecsapnád az előted lévőt mint a szél .Érdekes az előbb az ork-tól kelett féni most meg ovni kell az orkot a szemét gnomtól .Izé a javaslat a lényeg tessék hozzátenni miként lenne igazságos.
Reply With Quote
  #9  
Old 10-09-2006, 17:34
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by tibor View Post
Izé a javaslat a lényeg tessék hozzátenni miként lenne igazságos.

úgy lenne igazságos, ha valaki 2 körre van, akkor az a másiknak is 2 körre legyen

mondjuk a toppban a 2 kört lehetne növelni vagy 20-30k távolságra.. de ennél nagyobb 2 kör-t nem tudok igazságossan elképzelni
Reply With Quote
  #10  
Old 10-09-2006, 17:37
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 922
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by tibor View Post
Serg ennél te szászor jobb játékos vagy, tudod van automatikus védelem, és te ugy lecsapnád az előted lévőt mint a szél .Érdekes az előbb az ork-tól kelett féni most meg ovni kell az orkot a szemét gnomtól .Izé a javaslat a lényeg tessék hozzátenni miként lenne igazságos.
Mondom ha felfelé 2 kör akkor lefelé is és ezen nincs mit ragozni aki szeretne megütni az jöjjön fel ennek a jelenlegi felállásban semmi akadálya
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
újraindulás 5. szinten kedvenc hóhérod Megvalósult javaslatok 675 10-02-2006 11:09
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05
Tartalék javaslat, mindenki olvasson :) Raw Elvetett javaslatok 12 06-18-2006 20:27


All times are GMT +1. The time now is 18:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu