Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Hogyan tegyük az ember fajt játszhatóvá?
A személyiségek érjenek kétszer annyit 0 0%
Legyen egyel több személyiség választható 0 0%
A tükörvarázson javítsunk 1 50.00%
Ezt mind együtt, és talán elég lesz arra hogy válassza valaki 1 50.00%
Egyéb ötletem van melyet leírtam a topicban 0 0%
Voters: 2. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 09-19-2017, 21:53
Schindler Schindler is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 2
Activity: 0%
Longevity: 50%
Talking Újabb nézőpont

Szerintem az ember azon bukik el, hogy ragaszkodunk a bónusz/malusz mentességhez, amíg szinte az összes többi faj erősítve lett az idők folyamán.
Ha így marad, az embernek nincs jövője a játékban.
személy szerint sajnálnám, mert 2006 környékén nagyon jókat játszottam vele.

Amennyiben azt mondjuk, hogy az ember gyorsabban tanul, és alkalmazkodik, mi lenne, ha a fajjal játékban töltött idő alapján automatikusan emelkedne nála a (meghatározott) tudományokban elérhető maximum persze felső kerettel, ami még nem tolná el menthetetlenûl az arányokat a többi fajhoz képest?

Erre érdemes lenne egy modellt felállítani

Tudom kissé elrugaszkodottnak tűnik az ötlet, de egyrészt kapnánk egy viszonylag nehezebben kiszámítható fajt( hiszen csak az ország sorszámából lehetne saccolni, hogy milyen százalékon lehet ), másrészt a többi faj előnyére eddig eltolt arányokat némileg kompenzálni lehetne így.

Jöhet a kövezés
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 09-19-2017, 21:58
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Schindler View Post
mi lenne, ha a fajjal játékban töltött idő alapján automatikusan emelkedne nála a (meghatározott) tudományokban elérhető maximum persze felső kerettel, ami még nem tolná el menthetetlenûl az arányokat a többi fajhoz képest?
Stratégiai játékban nem szeretem a kiszámíthatatlanságot. Sem a régóta játszóknak nem tesz jót, hog ynem tudják, hogy mivel számoljanak; sem az újaknak nem tesz jót, akik minden számolási kísérlet és súgóolvasás nélkül mindenben azonnal hibát vélnek felfedezni.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ember bubuman1 Stratégia & Tippek 45 12-15-2009 19:31
16.23.08. Ember Ati Hódító Kézikönyv 2 07-13-2007 15:26
08.08. Ember Ati Hódító Kézikönyv 1 07-12-2007 13:29
Ember vs Fél-elf solven Segítség 122 08-16-2006 17:34
Támadó és Védő egységek reformja Unhellas Elvetett javaslatok 17 04-13-2006 17:29


All times are GMT +1. The time now is 06:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu