Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 01-30-2016, 22:59
sij13 sij13 is offline
Junior Member
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 14
Activity: 0%
Longevity: 87%
Default

Quote:
Originally Posted by Dave View Post
Egy pontos képlet jó lenne a tovajakciók sikerét illetően. A távolság, a csoport létszám, pontérték különbség mennyire befolyásolja a tolvajakciók eredményességét... ezek ugye súgóban nincsenek. Faji sajátosság, tisztánlátás, mef bónusz ismeretes..
Minden benne van a súgóban elvileg. Az alvilágról szóló cikkben alul a "Számok" dobozokban az eredményességről is ír. Kiszámolod a bónuszokkal együtt a tolvajértékeket ugyanúgy mint a katonáknál(csak itt például a tolvajokra ható varázslat csak védekezésnél jelent bónuszt,támadáskor nem. támadáskor csak fajibónuszt -félelf faji varázslata-morál és készültség átlagát és tekercset kell pluszba számolni. meg az ellen védőerejét sem árt. Gondolom ott is a minimum +1érték a nyerő,de ügye akciónként csökken a készültség így a tolvajaid értéke is folyamatosan csökken minden akció után.(Ezzel sem árt kalkulálni) Tehát a sikeresség nyilván függ attól,hogy nagyobb legyen a tolvajértéked. Na most egyéb módosító képletek (ami amúgy benne van a súgóban az említett helyen,de azért bemásolom

Számok
Hogy egy tolvajakció sikeres-e, azt a tolvajok számán, katonai morálon, faji módosítókon és varázslatokon kívül mégegy szempont befolyásolja: a pontlista-beli helyezések különbsége.
A módosító képlete: A két ország helyezésbeli különbsége * 20 / csoportlétszám
Ha a módosító értéke kevesebb, mint 1, akkor 1-gyel számolj. A célország védekezőerejét ezzel a módosítóval szorozd be.



Számok
A tolvajok és varázslók készültsége a katonai morállal közösen, e kettő átlagaként számít, mind támadáskor, mind védekezéskor. Ha például 50% a készültséged, de a katonai morálod 80%, akkor 65%-kal kell számolnod. Ugyanígy ha a készültségedet leviszik 0%-ra, akkor 80%-os morál mellett az nem lesz egyenlő a nullával, hanem 40%-ként számít. 0%-os morál és 0%-os készültség mellett azonban az adott terület védőereje nulla.

Konkrét képlet:
Röviden minden tolvajérték így számolható ki:
(tolvajok száma)*[1+(bónuszok összege)]*(Morál+készültség)/2
De van különbség "támadó" és "védő" között. A védő fél több bónusszal számolhat.

"Támadó"érték:
(tolvajok száma)*[1+(Félelf faji varázs)+(tekercs)+(faji bónusz)]*(Morál+készültség)/2
"Védő" érték:
(tolvajok száma)*[1+(Félelf faji varázs)+(tekercs)+(faji bónusz)+(védő varázslat)]*(Helyezésbeli különbségi bónusz)(Morál+készültség)/200

(Támadó érték)-(Védő érték)>0 ,akkor sikeres.(nagyobb mint 0 vagyis legalább 1)


-Plusz az mf bónusz(+10%). Az mf bónuszról sem tudom még,hogy a teljes értéket vagy az alapot növeli.

-Tekercs fajtól függően 30-55% lehet(+tudós miatt),a védő varázslat 30%. Ha pl 30%ról van szó,akkor ezeket tizedesben 0.3-ként kell megadni(ezért kell az a +1,hogy az alapegységek értékét ne hagyjuk ki,de ne is adjuk hozzá minden egyes bónusszal)
-A (morál+készültség)/2 -es rész értéke maximum 1 lehet.100%morál és 100%készültségnél.
-Félelf faji varázslata maximum 50%(0.5) lehet.Erre neked kell rászámolnod,hogy hány százalékot jelent pluszba.(max 50%) Nem tudom,hogy ugyanúgy változtatja,mint a morál és a teljes értéket növeli(akkor 1-1,5-el kell számolni és külön beszorozni az egészet) vagy csak az alap egységek értékét,szóval most még csak az alap bónuszok mellé vettem.
-Helyezésbeli bónusz a súgóban van,az csak a védőnek jár. Fentebb bemásoltam már egyszer a képletét.

Azzal is kell számolnod,hogy meddig viheted le a készültséged,hogy még nyerj:
(Védőérték/Támadóérték)*(Jelenlegi Készültség)/2= Készültség alsó határa ,mikor még nyerhetsz.(Vagy épp mikor már döntetlen lenne-gondolom olyankor már pont lebuksz)

De ezek úgyse lesznek konkrét értékek,hacsak nem deríted fel az ellen mágiáját(félelf faji varázslatát akkor se fogod látni,hogy fent van-e)illetve nem lopsz tekercset legalább egyszer,majd számolod ki a pontszámkülönbözetből és a fajodból,hogy hány százalékos hatékonysággal loptál,majd abból azt,hogy mennyi tolvajlási tekercse van. És nézed meg a súgóban,hogy az hány % bónuszt jelent. (fajának maximumát akkor sem lépheti túl persze)
Addig meg max a maximális fajonként elérhető bónuszokkal számolsz,ha biztosra akarsz menni.

Last edited by sij13; 02-06-2016 at 13:42..
The Following User Says Thank You to sij13 For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 02-09-2016, 13:06
Dave Dave is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Köszi. Mostanában nem néztem, mert megszoktam, hogy minden ami érdekel, általában nincs benne DD
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rablás fosztogatás kivédése trektomy Segítség 1 02-16-2013 10:28
Excel segítség! :) Dynosaur Egyéb 81 05-26-2012 17:12
Excel-es számolóprogi Olasz Segítség 9 05-01-2010 17:37
Hódító program Merlin21 Segítség 22 10-01-2007 17:20
Új Program hódítóhoz! Kill Elvetett javaslatok 17 04-09-2007 20:12


All times are GMT +1. The time now is 19:00.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu