|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat |

01-24-2014, 00:17
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
|
|
Csak egy kérdés.. miért fontos új szemek bekerülése, milyen pozitívumot fog ez jelenteni a játékra nézve?
Szerintem van ennél sokkal fontosabb kérdés, amire koncentrálni kéne.. (bár spec ezt már feleses topikban is írtam.. furcsa mód új játékosok megtartására nincs aktív topik csak egy elhalt..)
__________________
same old song..
|

01-25-2014, 17:54
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
Quote:
Originally Posted by none
Csak egy kérdés.. miért fontos új szemek bekerülése, milyen pozitívumot fog ez jelenteni a játékra nézve?
Szerintem van ennél sokkal fontosabb kérdés, amire koncentrálni kéne.. (bár spec ezt már feleses topikban is írtam.. furcsa mód új játékosok megtartására nincs aktív topik csak egy elhalt..)
|
Szerintem egyáltalán nem probléma, ha új szemek kerülnek a játékba. Miért lenne? Előbb-utóbb a jelenlegi szemek számát eléri valaki, szóval igenis kell. Egyből ez a negatív hozzáállás. Ami változás, az rossz. Kapásból elutasítás. Így nem lehet fejleszteni, ötletelni, ha valaki állandóan azt írja, hogy nem kell, miért?
Az, hogy egyik sem tetszik, de így vagy úgy tetszene, vagy van más ötlet, az rendben van.
|
The Following User Says Thank You to For This Useful Post:
|
|

01-25-2014, 21:53
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
|
|
Quote:
Originally Posted by Bumburnyák
Szerintem egyáltalán nem probléma, ha új szemek kerülnek a játékba. Miért lenne? Előbb-utóbb a jelenlegi szemek számát eléri valaki, szóval igenis kell. Egyből ez a negatív hozzáállás. Ami változás, az rossz. Kapásból elutasítás. Így nem lehet fejleszteni, ötletelni, ha valaki állandóan azt írja, hogy nem kell, miért?
Az, hogy egyik sem tetszik, de így vagy úgy tetszene, vagy van más ötlet, az rendben van.
|
Ilyen ütemben előbb-utóbb nem lesz játékos.. ha random dolgok fejlesztésével foglalkozik Ati, ahelyett, hogy olyan módosításokat tenne, és mi is olyanon gondolkoznánk, ami segíthet az új játékosok nagyobb arányú megtartásában, ide vonzásában, addig amíg még a régiek jelen vannak.. mert ugye szemmel láthatóan fogynak..(kevesebb mint 1 év alatt 1/Aban klántársaim közül minimum 5-6 ember hagyta abba))
Röviden a felesleges ötleteket, amik érdemben nem tesznek a játékhoz, jelen pillanatban pazarlásnak gondolom.. (összesen egy embernek lesz 14 szeme mostanában, de neki is még kell min fél év hozzá (igen ő Pool))
Persze ötletelünk, aztán csinálunk 15-20 embernek egy jó kis játszóteret, csak én nem vagyok benne biztos, hogy ez kellene legyen a cél..
(1/A-ban heti szinten 1-1 fővel fogy a létszám..)
__________________
same old song..
|

01-10-2015, 00:20
|
Junior Member
|
|
Join Date: Nov 2014
Location: Békéscsaba
Posts: 10
Activity: 0%
Longevity: 54%
|
|
Kocsmáros Szem .
Sziasztok.
Sokféle szem van főleg a hadhaisokat,
tolvajokat,varázslókat és másokat segít.
Viszont nincs morált növelő személyiség.
Javaslatom: Kocsmáros :
Több morált adna a kocsma.
Meglévő morál szintet plusz 5% növelné .
Feltétel legalább 1 db kocsma legyen .
Valamint a tolvajok képzése 50% olcsóbb lenne .
Javítsatok ki ha tévednék alapesetben 75% a morál,
Kocsmáros 5% hozzá jönne, 500 lakosonként 1. kocsma .
Beállna a morál 90% körölire.
Jó az elfelé 100% közelébe.
|
The Following User Says Thank You to Kalmár For This Useful Post:
|
|

01-10-2015, 13:06
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
hozzászólás
Az új személyiség bevezetésével szerintem semmi baj nincs. Minél nagyobb a választék, annál szélesebb kör igényeit tudja kiszolgálni. Szerintem ez csak pozitívum lehet
Viszont, h bele keverjem a játékélmény fokozását, szerintem lehetne abban is gondolkozni, hogy a személyiség előnyeinél is számítson bele az MF státusz..
Jelenleg, mivel nincs megfelelő utánpótlás a játékos állományban, illetve a régiek közül is egyre többen inaktívak abban érdemes lenne fejlődni, hogy az MF játékosokat kicsit jobban segítsük. Konkrétn a 40% hadierő és 10-10% toli-vari szerintem röhelyes... Érdemben egy 2 fős szövetséggel ér fel.. És hát ugye 4 ország egy szövetségben azért még további taktikai előnyöket rejt a faj kiválasztásban, a 4x annyi személyiségben stb....
Továbbá a régóta együtt játszó, összeszokott szövetségek is nagy előnyt jelentenek... szóval nem csak matematikai oldalról érdemes megvizsgálni a dolgot
Szerintem a személyiségeket tovább erősíthetné a "császár" az MF-eknél, illetve direktben MF-es személyiségeket is be lehetne vezetni.
Ami jobban segíti a rejtőzködést, nehezíti az információszerzést, segíti a felfedezést, termelést.... Ha MF-ként is életképes lenne ez a játék, akkor lehet hogy néhányan nem hagynák abba, ha feloszlik egy régi szövi, illetve néhány kezdő is tovább állná a sarat, és lenne esélye megszeretni a játékot...
illetve még annyit, hogy a személyiségek a faji sajátosságokkal együtt van ahol túl nagy előnyt jelentenek, míg máshol meg szinte 0-át
Fajhoz kötött személyiségekben is gondolkoznék, illetve fordítva, hogy bizonyos fajjal valamit ne lehessen választani... Egész egyszerűen a túl nagy előny másokkal szemben elv alapján. Pl. törpe-gazdálkodó, Félelf-tolvaj...
ezen a vonalon ha lehet finomítani, akkor más területen is lenne eredménye szerintem
|
The Following User Says Thank You to Dave For This Useful Post:
|
|

01-10-2015, 17:40
|
 |
Member
|
|
Join Date: Aug 2006
Posts: 281
Activity: 0%
Longevity: 97%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dave
Fajhoz kötött személyiségekben is gondolkoznék, illetve fordítva, hogy bizonyos fajjal valamit ne lehessen választani... Egész egyszerűen a túl nagy előny másokkal szemben elv alapján. Pl. törpe-gazdálkodó, Félelf-tolvaj...
ezen a vonalon ha lehet finomítani, akkor más területen is lenne eredménye szerintem
|
Ezzel egy problemat latok, akinek van 3-4 szeme meg jo, de akik elertek a 8, 10 vagy mint Pool 14, es megszabod hogy a faja miatt mondjuk 2-3 nem lehet, akkor nehany szemert nem kapnak semmit, mert nem valaszthassak meg?
Amikor most az a kerdes, mi hianyzik mi lenne jo azon felul ami mar van? Mert a kovetelmeny tuljut a 13 meglevon.
Maskulomben ha megnezed minden szemelyiseg valami positive dolgot ad. Ezt nem kellene valtoztatni. A negativenak ott vannak a faji hatranyok.
__________________
H: Ghostship/ Csak egy maradhat... koszonom minden tagnak a tobb mint 10 evi elmenyeket
Q: Crystal Angel/ Herbicid against mimosae tobb mint 35K hirnev utan feloszlottunk, koszi Laszlo az elmenyeket
http://csak-egy-maradhat.com/
|

01-15-2015, 00:47
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ghosti
Ezzel egy problemat latok, akinek van 3-4 szeme meg jo, de akik elertek a 8, 10 vagy mint Pool 14, es megszabod hogy a faja miatt mondjuk 2-3 nem lehet, akkor nehany szemert nem kapnak semmit, mert nem valaszthassak meg?
Amikor most az a kerdes, mi hianyzik mi lenne jo azon felul ami mar van? Mert a kovetelmeny tuljut a 13 meglevon.
Maskulomben ha megnezed minden szemelyiseg valami positive dolgot ad. Ezt nem kellene valtoztatni. A negativenak ott vannak a faji hatranyok.
|
a beírásnak csak egy részét emelted ki. Én támogatom, hogy legyenek új fajok... de a meglévő rendszert lehetne finomítani... de az már más topic...
esetleg mostani meglévő személyiségeket fel lehetne bontani:
pl varázsló személyiségnél lehtene jobban regenerálódó személyiséget választani, vagy 2%-al erősebb varázslókat, vagy olyat aki 45%-ig tud varázsolni..
ezt aztán lehetne boncolgatni.. így a plusz szemek is meglennének, de a sok személyiségből eredő összes előny nem lenne annyira erős, mint most..
A kezdő és haladó orik között csökkenne a különbség.
|

01-10-2015, 19:19
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dave
Az új személyiség bevezetésével szerintem semmi baj nincs. Minél nagyobb a választék, annál szélesebb kör igényeit tudja kiszolgálni. Szerintem ez csak pozitívum lehet
Viszont, h bele keverjem a játékélmény fokozását, szerintem lehetne abban is gondolkozni, hogy a személyiség előnyeinél is számítson bele az MF státusz..
Jelenleg, mivel nincs megfelelő utánpótlás a játékos állományban, illetve a régiek közül is egyre többen inaktívak abban érdemes lenne fejlődni, hogy az MF játékosokat kicsit jobban segítsük. Konkrétn a 40% hadierő és 10-10% toli-vari szerintem röhelyes... Érdemben egy 2 fős szövetséggel ér fel.. És hát ugye 4 ország egy szövetségben azért még további taktikai előnyöket rejt a faj kiválasztásban, a 4x annyi személyiségben stb....
Továbbá a régóta együtt játszó, összeszokott szövetségek is nagy előnyt jelentenek... szóval nem csak matematikai oldalról érdemes megvizsgálni a dolgot
Szerintem a személyiségeket tovább erősíthetné a "császár" az MF-eknél, illetve direktben MF-es személyiségeket is be lehetne vezetni.
Ami jobban segíti a rejtőzködést, nehezíti az információszerzést, segíti a felfedezést, termelést.... Ha MF-ként is életképes lenne ez a játék, akkor lehet hogy néhányan nem hagynák abba, ha feloszlik egy régi szövi, illetve néhány kezdő is tovább állná a sarat, és lenne esélye megszeretni a játékot...
illetve még annyit, hogy a személyiségek a faji sajátosságokkal együtt van ahol túl nagy előnyt jelentenek, míg máshol meg szinte 0-át
Fajhoz kötött személyiségekben is gondolkoznék, illetve fordítva, hogy bizonyos fajjal valamit ne lehessen választani... Egész egyszerűen a túl nagy előny másokkal szemben elv alapján. Pl. törpe-gazdálkodó, Félelf-tolvaj...
ezen a vonalon ha lehet finomítani, akkor más területen is lenne eredménye szerintem
|
Az mf nem gyenge.. ha nem tudsz úgy játszani, akkor benned van a hiba, ez esetben keress szövit..(nem keveset játszottam mfel még akkor, amikor rendes aktivitás is volt, most is van mf orim.. nekem sikerült boldogulni mindig..) Másfelől mindig hátrányban lesz, mert egy ember játszik 4 ellen.. nincs is ezzel gond.. Inkább kéne jobban motiválni az emebreket, hogy szövetségben játszanak, úgy valószínű jobban megmaradnának a játék mellett és könnyebben meg is ismernék azt..
Régi szövi nagy előny.. és? mi ezzel a baj? Elég szomorú lenne, ha nem számítana semmit a rutin és az összeszokottság..
A vége meg vicc 
A tolvaj szerinted kinek kéne? hullának vagy óriásnak? Egyszer azt írod legyen fajoknak spec szem, aztán azt, hogy néhány szem túl erős nekik.. pl a toli kb félelfnek használható egyedül igazán.. törpéről nem is beszélve.. miért fáj neked, ha többet termel? így is szét vannak esve a piacok, ahogy elnézem.. 
__________________
same old song..
|

01-15-2015, 00:31
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by none
Az mf nem gyenge.. ha nem tudsz úgy játszani, akkor benned van a hiba, ez esetben keress szövit..(nem keveset játszottam mfel még akkor, amikor rendes aktivitás is volt, most is van mf orim.. nekem sikerült boldogulni mindig..) Másfelől mindig hátrányban lesz, mert egy ember játszik 4 ellen.. nincs is ezzel gond.. Inkább kéne jobban motiválni az emebreket, hogy szövetségben játszanak, úgy valószínű jobban megmaradnának a játék mellett és könnyebben meg is ismernék azt..
Régi szövi nagy előny.. és? mi ezzel a baj? Elég szomorú lenne, ha nem számítana semmit a rutin és az összeszokottság..
A vége meg vicc 
A tolvaj szerinted kinek kéne? hullának vagy óriásnak? Egyszer azt írod legyen fajoknak spec szem, aztán azt, hogy néhány szem túl erős nekik.. pl a toli kb félelfnek használható egyedül igazán.. törpéről nem is beszélve.. miért fáj neked, ha többet termel? így is szét vannak esve a piacok, ahogy elnézem.. 
|
énis végigmegyek mf-el... de egy szöviben van 3 régi tag, a 4. abbahagyja, felesznek egy ismeretlent és a másik 3-nak elmegy a kedve a játéktól, mert az új tag annyira agyatlan...
amúgy meg az mf rohadtul nem erős... nem tudom te milyen gyenge szövik ellen harcoltál, de egy normális szövinek 0 kihívás egy mf-et leverni...
|

01-15-2015, 12:00
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dave
énis végigmegyek mf-el... de egy szöviben van 3 régi tag, a 4. abbahagyja, felesznek egy ismeretlent és a másik 3-nak elmegy a kedve a játéktól, mert az új tag annyira agyatlan...
amúgy meg az mf rohadtul nem erős... nem tudom te milyen gyenge szövik ellen harcoltál, de egy normális szövinek 0 kihívás egy mf-et leverni...
|
Mindenki volt kezdő.. nekem sosem ment el a kedvem, csak azért, mert egy új tagnak segíteni kellett.. legutóbbi klánomban elég sok kevesebb tapasztalattal rendelkező tag volt.. 1 évig még így is ütögettünk..
Egy mf leütése max akkor 0 kihívás, ha nem tud, vagy nem akar játszani.. Nem harcoltam gyenge szövik ellen, csak én gondolkoztam is néha és nem adtam fel 1 bekapott ütés után..  (Persze nem azt mondom, hogy minden esetben van esélye az mfnek, ha ugyan olyan tapasztalt a szövi, mint az mf legalább annyi tartalékkal rendelkeznek, és ők vannak alul, akkor valószínű bukja.. de az távolról sem igaz, hogy csak gyenge szövi ellen van esélye egy jó mf játékosnak..  )
Attól, hogy az mfet erősíted, ugyan úgy ki fog kapni, ha most is kikap.. hacsak nem úgy akarod erősíteni, hogy egy szövi be sem tudja verni.. ahhoz csak gratulálni tudnék 
__________________
same old song..
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Thread Tools |
Search this Thread |
|
|
Display Modes |
Hybrid Mode
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 06:28.
 |
|
|
|
|
|
|