Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
  #1  
Old 10-20-2013, 14:52
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

A másik téma, aminek volt ellenvetése, a támadóakció fajtájának kijelzése.

Kell-e egyáltalán ez? Ha figyelembe vesszük, hogy a félelfeket már csak megelőző csapásként is támadni fogják, akkor szerintem hasznos. A félelf ellen valószínűleg nem pénzlopásra fognak menni néhány körről, mert úgyis visszalopja. Szövetségben viszont hasznos lehet ez az infó.

Itt 2 lehetőség van: az egyik, hogy a távolbalátás jelezze a támadóakció jellegét. Ezzel vagy semmi plusz készültséget nem használ az al eddigihez képest, vagy ha nem ő nézi a távolt, akkor plusz egy távolbalátás kell, amikor ismert, hogy megy a sereg, de nem félelf csinálta a távolt, és nem tudni a sereg szándékát. A másik lehetőség, hogy a távolbalátás ezt ne jelezze, hanem vagy a seregek felmérése mutassa (amihez ezt nem tudnám igazából elképzelni), vagy egy új tolvajopció legyen, amit a félelf elérhet. Ez utóbbi esetben a félelf eléggé kilógna a sorból, mert a faji varázslatán kívül másnak ilyen plusz lehetősége nincs. Meggyőzhető vagyok, hogy legyen, csak kilóg kicsit a sorból, na...
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 10-20-2013, 14:53
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Volt-e más olyan pont, amiben nem volt szinte teljes egyetértés?
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #3  
Old 10-20-2013, 16:58
Pacsi's Avatar
Pacsi Pacsi is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 111
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Volt-e más olyan pont, amiben nem volt szinte teljes egyetértés?
Igen, a katona gyilkolás erősítésével és az árnyak megerősítésével kapcsolatban sem volt teljes egyet értés. Valamint kíváncsi lennék, hogy a jelenlegi hátrányai csak csökkentve lesznek vagy a szóba jött erősítések (+hátrányainak törlései) mellé kap-e új hátrányokat is, vagy szuper tápos faj lesz-e?

Quote:
Originally Posted by vityu View Post
Nekem nem tetszik a félelf keményített távolbalátás varázslata. Mindenképpen tolvajakcióhoz kötném. Mégiscsak tolvaj országról beszélünk.
Egyet értek.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Pacsi For This Useful Post:
  #4  
Old 10-20-2013, 17:04
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Pacsi View Post
Igen, a katona gyilkolás erősítésével és az árnyak megerősítésével kapcsolatban sem volt teljes egyet értés.
Nem érzem, hogy ott bármi komoly érdemi ellenvetés lett volna. Mindkettő benne van a pakliban, mint elfogadható lehetőség.

Quote:
Originally Posted by Pacsi View Post
Valamint kíváncsi lennék, hogy a jelenlegi hátrányai csak csökkentve lesznek vagy a szóba jött erősítések (+hátrányainak törlései) mellé kap-e új hátrányokat is, vagy szuper tápos faj lesz-e?
Nincs, és soha nem is volt szó a faj gyengítéséről.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #5  
Old 10-20-2013, 17:25
Pacsi's Avatar
Pacsi Pacsi is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 111
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nincs, és soha nem is volt szó a faj gyengítéséről.
Tehát egyetlen számottevő hátránya marad, a 10% támadóerő csökkentés?

Quote:
Originally Posted by Sucó View Post
hátránynak azt el tudnám képzelni hogy lopás után a feles ne menekülhessen 3 kör múlva szabira!
Itt volt szó róla, amit senki sem reagált le.

Azt hittem a topic címe nem a feles erősítéséről szól, hanem hogy visszaadjuk a fenti csoportoknak, ami ugye nem zárja ki az adott előnyök kompenzálását. Ha eddig nem volt róla szó, most megemlítem, elvégre beszélgetünk... Vagy majd az erősítések után nyissunk új topicot a feles gyengítéséről?
Reply With Quote
  #6  
Old 10-20-2013, 17:41
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Pacsi View Post
Itt volt szó róla, amit senki sem reagált le.
Az, hogy nem szereted a félelfeket, nem érdemi ellenvetés.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #7  
Old 10-20-2013, 15:23
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Itt 2 lehetőség van: az egyik, hogy a távolbalátás jelezze a támadóakció jellegét. Ezzel vagy semmi plusz készültséget nem használ az al eddigihez képest, vagy ha nem ő nézi a távolt, akkor plusz egy távolbalátás kell, amikor ismert, hogy megy a sereg, de nem félelf csinálta a távolt, és nem tudni a sereg szándékát. A másik lehetőség, hogy a távolbalátás ezt ne jelezze, hanem vagy a seregek felmérése mutassa (amihez ezt nem tudnám igazából elképzelni), vagy egy új tolvajopció legyen, amit a félelf elérhet. Ez utóbbi esetben a félelf eléggé kilógna a sorból, mert a faji varázslatán kívül másnak ilyen plusz lehetősége nincs. Meggyőzhető vagyok, hogy legyen, csak kilóg kicsit a sorból, na...
Nekem nem tetszik a félelf keményített távolbalátás varázslata. Mindenképpen tolvajakcióhoz kötném. Mégiscsak tolvaj országról beszélünk.
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to vityu For This Useful Post:
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Szövetségi fórum vissza olvashatóságának könnyítése Rotcsa Elvetett javaslatok 11 06-05-2010 13:58
A felfrissülés mennyi mozgáspontot tölt vissza? Fanatixxx Segítség 4 03-17-2010 06:06


All times are GMT +1. The time now is 15:58.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu