Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-16-2011, 14:26
csabi's Avatar
csabi csabi is offline
Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Pumi View Post
Érdekes egy beszélgetés ez és tuti sose lesz egyezség, mivel aki változást akar az régóta fent van, mnt-vel teli nyugisan termel, majd kitesz 1-2 tagot és egy kisebb klánt bever, akinek a környék miatt nincs lehetősége termelni. Ez a szint közel sem az egyenlőségről híres, itt egyértelműen az van nyeregben aki régebb óta van jelen a csoportban.

Nem szeretném vityu mestert sem bántani, de állandóan fitogtatja a tudását, de csak A-ban. Nem érdekes ez? A többi csoportban meg síri csend és semmit nem látni tőle.....Jah, hogy ott nem nagy tényező az eltöltött idő?
Poolosan mondva ez butaság.. gondolom valamelyik nagy klán tagja vagy, hogy tudod kinek mennyi mnt-je van.. gondolom tudod, hogy ha valakinek a környék miatt nincs lehetősége termelni, hanem védekeznie kell vagy támadni, akkor mért könnyebb beverni, mint egy termelőt? (ezt komolyan nem értem).. többek között azért nincs a nagy klánoknál harc, mert ha odaállnak egymás mellé, akkor 1% földet veszítve kidobálják a tagokat, mert a felépítésük miatt esélytelen a védekezés..
__________________
"Holnapi előrejelzés: szitáló zsenialitás, heveny végítélet."
Reply With Quote
The Following 4 Users Say Thank You to csabi For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 11-16-2011, 15:24
Pumi
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by csabi View Post
Poolosan mondva ez butaság.. gondolom valamelyik nagy klán tagja vagy, hogy tudod kinek mennyi mnt-je van.. gondolom tudod, hogy ha valakinek a környék miatt nincs lehetősége termelni, hanem védekeznie kell vagy támadni, akkor mért könnyebb beverni, mint egy termelőt? (ezt komolyan nem értem).. többek között azért nincs a nagy klánoknál harc, mert ha odaállnak egymás mellé, akkor 1% földet veszítve kidobálják a tagokat, mert a felépítésük miatt esélytelen a védekezés..
Nagyon mellé lőttél, mivel leginkább 1 személyesben játszom és leginkább minden orimmal körbe forgok. De elég régóta játszom ahhoz, hogy lássam mi megy és elég sok embert (hódost) ismerek, hogy tudjam is.

Termelő klánt nyilván nem nehéz beverni persze, csak a kisebb klán nem tud ráállni, vagy mert fokozhatatlan vagy mert nincs rá pénze.
Az is nyilvánvaló, hogy a kisebb klán is megpróbál termelni, hisz valamiből élnie kell, ilyenkor áll rá egy nagyobb klán és a földjét csak úgy tudja megvédeni ha kidob néhány tagot.

És az is nyilvánvaló, hogy akkor még többet lennének ütve a kisebbek ha megszűnne ez a kiskapu ami van....
Reply With Quote
  #3  
Old 11-16-2011, 15:45
csabi's Avatar
csabi csabi is offline
Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Pumi View Post
Nagyon mellé lőttél, mivel leginkább 1 személyesben játszom és leginkább minden orimmal körbe forgok. De elég régóta játszom ahhoz, hogy lássam mi megy és elég sok embert (hódost) ismerek, hogy tudjam is.

Termelő klánt nyilván nem nehéz beverni persze, csak a kisebb klán nem tud ráállni, vagy mert fokozhatatlan vagy mert nincs rá pénze.
Az is nyilvánvaló, hogy a kisebb klán is megpróbál termelni, hisz valamiből élnie kell, ilyenkor áll rá egy nagyobb klán és a földjét csak úgy tudja megvédeni ha kidob néhány tagot.

És az is nyilvánvaló, hogy akkor még többet lennének ütve a kisebbek ha megszűnne ez a kiskapu ami van....
a Big Gunnak minimum 2, de inkább 4 tagot kéne kidobnia,hogy rááljon valakire.. a kirakottak veszítenek 1-1% ot.. ráfordítunk egy zsák energiát az ütésre és a célpont 10 kattintással, párperc alatt, fele annyi földveszteséggel, mint ami a ráállás volt megússza.. plusz ha a 4 legnagyobb területű országból lenne kirakva valaki és a célpont elmenekül, akkor vissza sem lehet fedezni a földet.. és hidd el, nem tudsz elég régóta játszani, hogy tudd, hogy pl nekünk kivel van mnt-nk..
__________________
"Holnapi előrejelzés: szitáló zsenialitás, heveny végítélet."
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to csabi For This Useful Post:
  #4  
Old 11-16-2011, 16:06
Pumi
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by csabi View Post
a Big Gunnak minimum 2, de inkább 4 tagot kéne kidobnia,hogy rááljon valakire.. a kirakottak veszítenek 1-1% ot.. ráfordítunk egy zsák energiát az ütésre és a célpont 10 kattintással, párperc alatt, fele annyi földveszteséggel, mint ami a ráállás volt megússza.. plusz ha a 4 legnagyobb területű országból lenne kirakva valaki és a célpont elmenekül, akkor vissza sem lehet fedezni a földet.. és hidd el, nem tudsz elég régóta játszani, hogy tudd, hogy pl nekünk kivel van mnt-nk..
Értsd jól amit írok... így van, nem tudom kivel van és kivel nincs mnt, de az látszik kik nem ütik egymást akkor se ha lehetősége van rá. Plusz nem 1 klánról beszéltem, hanem csak általánosságban. A sok energiátokra meg Tsobi hasonlatát tudnám idézni a kopasz kigyúrt állattal.
Vagyis, jó ez a kiléptetős rendszer.
Reply With Quote
  #5  
Old 11-16-2011, 16:39
csabi's Avatar
csabi csabi is offline
Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Pumi View Post
Értsd jól amit írok... így van, nem tudom kivel van és kivel nincs mnt, de az látszik kik nem ütik egymást akkor se ha lehetősége van rá. Plusz nem 1 klánról beszéltem, hanem csak általánosságban. A sok energiátokra meg Tsobi hasonlatát tudnám idézni a kopasz kigyúrt állattal.
Vagyis, jó ez a kiléptetős rendszer.
Te értesz folyamatosan félre.. azért nem ütik egymást magas hektáron az országok, mert nem éri meg!

1millió ponton is ki lehet léptetni, ott is a támadó szívja meg.. egy startégiai játékban rákészülsz egy ütésre, sikeres is, mégis többet buksz, mint amennyit a vesztes.. tényleg jó..
__________________
"Holnapi előrejelzés: szitáló zsenialitás, heveny végítélet."
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to csabi For This Useful Post:
  #6  
Old 11-16-2011, 16:17
Merengő Merengő is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Location: Komárom
Posts: 1,545
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by csabi View Post
a Big Gunnak minimum 2, de inkább 4 tagot kéne kidobnia,hogy rááljon valakire.. a kirakottak veszítenek 1-1% ot.. ráfordítunk egy zsák energiát az ütésre és a célpont 10 kattintással, párperc alatt, fele annyi földveszteséggel, mint ami a ráállás volt megússza.. plusz ha a 4 legnagyobb területű országból lenne kirakva valaki és a célpont elmenekül, akkor vissza sem lehet fedezni a földet.. és hidd el, nem tudsz elég régóta játszani, hogy tudd, hogy pl nekünk kivel van mnt-nk..
és szerinted ez úgy lenne helyes, hogy a big akár 100% barakra is épülhet (ez egy elvetemült példa de lehetséges) a kisebb klán ha full sereggel megy vissza akkor sem fér be, puff becsapjátok és még messzebb kerültök a csoportól? mert szerintem a 3 éve legnagyobb klán A ban oldja már meg szabályváltoztatás nélkül is az ütéseit szóval a példád igaz, de nem jó.
Reply With Quote
  #7  
Old 11-19-2011, 22:36
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Merengő View Post
és szerinted ez úgy lenne helyes, hogy a big akár 100% barakra is épülhet (ez egy elvetemült példa de lehetséges) a kisebb klán ha full sereggel megy vissza akkor sem fér be, puff becsapjátok és még messzebb kerültök a csoportól? mert szerintem a 3 éve legnagyobb klán A ban oldja már meg szabályváltoztatás nélkül is az ütéseit szóval a példád igaz, de nem jó.
A Gun soha nem épített irreális országokat.
egyszer volt talán 84% barakkos országunk.....
Soha nem volt szükség extrém kigyúrt országra eddig.
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-22-2007 23:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 12:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 09:07


All times are GMT +1. The time now is 00:34.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu