Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Általános beszélgetések > PC (hardver, szoftver, játékok stb.)

PC (hardver, szoftver, játékok stb.) Minden, ami számítógép. Kedvenc játékod megbeszélése, segítségkérés hardverügyben stb.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 04-12-2011, 20:38
Redback's Avatar
Redback Redback is offline
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Nyíregyháza
Posts: 2,975
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

az megkérdezhetem, hogyan keresed a prímeket? mert szerintem a gyökéig osztogatóssal ezt lehetetlen megoldani.még arra gondolok, hogy egy nagyon nagy tömbben mindig kivenni az i. és k*i. elemet, ( k eleme a pozitív egész számoknak ) majd növelni i értékét.
__________________
Redológia (#455305) [1/A] [SZK]

Non omnis moriar (#701164) [3/G]
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 04-12-2011, 21:28
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Redback View Post
az megkérdezhetem, hogyan keresed a prímeket? mert szerintem a gyökéig osztogatóssal ezt lehetetlen megoldani.még arra gondolok, hogy egy nagyon nagy tömbben mindig kivenni az i. és k*i. elemet, ( k eleme a pozitív egész számoknak ) majd növelni i értékét.
Zseni vagy
Azt hiszem pár oldallal ezelőtt ajánlotta tulip a prímszitát, ami pont ezt csinálja.
Azóta belefutottam, hogy létezik egy komplementer prímszita eljárás is, esetleg azt kellene kipróbálni.
__________________
A szenvedélyem
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Valezius For This Useful Post:
  #3  
Old 04-14-2011, 19:38
tulip tulip is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 142
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Zseni vagy
Azóta belefutottam, hogy létezik egy komplementer prímszita eljárás is, esetleg azt kellene kipróbálni.
Átgondoltam. 6-ból 4 oszlopot zár ki és a maradék esetek további vizsgálatot igényelnek. Viszont a 4 kizárt oszlop tartalmazza az összes páros és az összes 3-al osztható számot, amelyet egyébként is az elsők között zárunk ki a prímszám keresések alkalmával, így valójában nem gyorsít semmit, csak egy felesleges kört futunk előtte.

Last edited by tulip; 04-14-2011 at 19:57..
Reply With Quote
  #4  
Old 05-24-2011, 12:23
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Ebben a témában volt régebben szó web alapú játékfejlesztésről (lásd: 6. és 7. oldal, Csokibácsi pl.). Érdeklődnék, hogy van-e bárki, akinek van ilyen irányú érdekélődése?? Akár grafikus (nem kell világmegváltó grafika), akár programozó (php, flash, java, javascript, jquery/ajax, bármilyen kombinációban, de egy szerveroldali mindenképpen fontos lenne).

A helyzet az, hogy én már vagy egy éve gondolkodom egy valamiféle játékon. Ha hasonlítani akarnám valamihez, akkor a Hódító MUD is ilyesmi, de persze köze nem lenne hozzá, más irányvonal és felépítés van a fejemben, más világgal, stb. Alapjaiban más lenne (bár ugyan úgy egy kalandjáték, szerepjáték kategória). A példa csak azt szemlélteti, hogy mégis mi a téma, szóval nincs benne koppintás, meg ilyenek.

Igazából néhány hét kivételével nagyon ráérek egész nyáron, így ha valakiben van valami érdeklődés a téma iránt, akkor az alapokat le lehetne fektetni a következő pár hónapban. Nálam a motiváció megvan, de egyedül nincs energiám semmibe sem belekezdeni.

Tárhely, domain és látogatók (játékosok). Ezekkel is tudok majd szolgálni. Részemről PHP, JQuery meg MySQL tapasztalataim is vannak, és rengeteg időm + elég gyorsan tanulok.

Ha összejön egy néhány fős csapat, akkor azzal már sok mindent lehet kezdeni. Bár picit félek, hogy senki nem fog jelentkezni erre a felhívásra, de hát meg kell próbálni.

Egyenlőre azért még csak érdeklődés szintjén megy a dolog. PM-eket várnék ezzel kapcsolatban, aztán majd eldől, hogy lesz-e belőle valami. Nagyon remélem. Szóval bombázzatok a levelekkel. Köszi.
Reply With Quote
  #5  
Old 05-25-2011, 11:21
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Egen, sejthető volt, hogy senki sem fog jelentkezni.
Reply With Quote
  #6  
Old 05-25-2011, 11:35
Csokibácsi Csokibácsi is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,442
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Egen, sejthető volt, hogy senki sem fog jelentkezni.
Ha lenne időm ... bár, még a saját szarom is ott áll sehogyse állapotban
__________________
Sorry, this account has been suspended
Reply With Quote
  #7  
Old 05-25-2011, 11:55
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Csokibácsi View Post
Ha lenne időm ... bár, még a saját szarom is ott áll sehogyse állapotban
Amiatt is érdeklődtem már...
De gondolom semmiképp sem adnál át félkész munkát másnak.
Reply With Quote
  #8  
Old 06-05-2011, 21:00
Redback's Avatar
Redback Redback is offline
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Nyíregyháza
Posts: 2,975
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Adott egy 100mx100m-es térkép. Minden egyes ponthoz meg van adva a magassága. Tekintsük úgy, hogy egy négyzet 1mx1m, és egy négyzet minden pontja ugyan olyan tengerszint feletti magasságon van. Írjunk programot, amely megmondja kialakítható-e rajta egy legalább 50M^2-es tó, bal felső és jobb alsó koordinátáját adja meg a tónak. HAsználnátok-e hozzá valamilyen féle mesterséges intelligenciás algoritmust? Ha igen, melyiket? Nekem megvan a program ,viszonylag gyors is, de mesterséges intelligenciát nem hiszem hogy tartalmaz.
__________________
Redológia (#455305) [1/A] [SZK]

Non omnis moriar (#701164) [3/G]
Reply With Quote
  #9  
Old 06-05-2011, 21:08
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Redback View Post
Adott egy 100mx100m-es térkép. Minden egyes ponthoz meg van adva a magassága. Tekintsük úgy, hogy egy négyzet 1mx1m, és egy négyzet minden pontja ugyan olyan tengerszint feletti magasságon van. Írjunk programot, amely megmondja kialakítható-e rajta egy legalább 50M^2-es tó, bal felső és jobb alsó koordinátáját adja meg a tónak. HAsználnátok-e hozzá valamilyen féle mesterséges intelligenciás algoritmust? Ha igen, melyiket? Nekem megvan a program ,viszonylag gyors is, de mesterséges intelligenciát nem hiszem hogy tartalmaz.
Nem hiszem, hogy a jelenlévők közül bárki is tudna olyat írni, ami tényleg MI. Mármint, én nem nevezem mesterséges intelligenciának a tapasztalat alapján tanuló programot, például. Belátásos tanulást meg még nem igazán tud csinálni az emberiség.

Szóval mire gondolsz mesterséges intelligencia alatt??
Reply With Quote
  #10  
Old 06-05-2011, 21:09
Redback's Avatar
Redback Redback is offline
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Nyíregyháza
Posts: 2,975
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Nem hiszem, hogy a jelenlévők közül bárki is tudna olyat írni, ami tényleg MI. Mármint, én nem nevezem mesterséges intelligenciának a tapasztalat alapján tanuló programot pl. Belátásos tanulást meg még nem igazán tud csinálni az emberiség.

Szóval mire gondolsz mesterséges intelligencia alatt??
Matektanárom valami méylségi keresést, meg valami backtrack valamit emlegetett. Annyira nem vagyok benne a dologban, igazából én is arra lennék kíváncsi, hogy mit is nevezünk Mesterséges Intelligenciának.
__________________
Redológia (#455305) [1/A] [SZK]

Non omnis moriar (#701164) [3/G]
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 08:23.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu