Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 12-18-2010, 02:18
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Igazából az a nagy baj,hogy ez a 2 nem egy különálló egyedi probléma, mert egy teljes komplex játékrendszert billent ki az egyensúlyából,ha csak az egyiken vagy a másikon változtatunk. Bevallom én eltudnék képzelni egy olyat, hogy a lenti 4csoporttól eltérő rendszer uralkodjon az A-ra. hiszen a problémák pont ott kezdődnek ahonnan eltér az A a többitől.. ugye itt csak névleges a maximum föld, és pl a 0hekis ütések is a jócskán a fellépési hektár 3x-osa felett jelentkeznek, ami arányaiban jóval a lent elérhető maximum felett ál. ebbe a magasságba már nem tényleges opció az újrázás,vagy a visszafedezés, mert még kedvezményesen is egy nem alacsony összeg. ezt pedig kockáztatni azért hogy üssek 0hektárt és leverjenek rólam mondjuk 6-700-at nem egy kecsegtető hazárd játék. klánba ugyanez a dolog,mert ütünk fejenként 100hekit a kidobálás miatt és levernek rólunk fejenként 500-at mondjuk. nagyon szélsőséges példa, de meglehet a sürü mezőnyben. Szerintem érdemes lenne újragondolni A-ra az egyéni ütések hatékonyságát, és nem pénzzel kivédhetővé tenni. klánoknál a kidobálást dettó.

Speciel a klánoknál én a kilépést nem hosszabbítanám meg, de elvenném a teljes kidobálás értelmét.:
-a támadás inditásának a pillanatában lévő tagkülönbség legyen a mérvadó azoké is akik kilépés alatt állnak.
-az alulról felülről ütés és a legnagyobb orik aránya ugyanúgy az 1körös seregnél alakuljon ki.
-Ha egy szövetség szövetségi támadást inditott,akkor 24óráig nem vehet be új tagot. így a nagyklánokból kimozaikolt klánok nem tudnának az ütés után rögtön újraszerveződni és elérhetetlen régiókba távolodni.

Ehez módositva lenne az egyéni hatékonyság sztem korrekt lenne,de az is feltétele kéne hogy legyen.

Mielött lehurrogna mindenki gondolja végig. amire mindenki hivatkozik,hogy a nagyklánok kigyurt kisklánnal kimennek bántalmazni a kicsiket...

1. akit igazán tudnak támadni azok azok a klánok ahol van legalább 1 nagy ori
itt ugyanúgy lehetne közel 0-ra redukálni a veszteséget,mert ha kirakjuk azt az orit, akkor a méret malusz dolgozik rendesen... és még felülről is jönnek, úgyanúgy visznek 6k heki helyett 600-at pl... (a nagy orinak is megéri, mert ő vesztené a legtöbbet, és a leadással még mindig olcsobban kijön...)

2. ha hasonló méretü,de csóró klánra mennek ki, akkor viszont az üres országaikra visszalehet menni kis seregekkel,még akkor is ha nincs akkora vagyon a klánban. ugye itt lényeges az egyéni dolog,hogy ne legyen az,hogy klánseregre egyéniben kisérve 0hekit hoz a "vesztes" fél. 1orit kirakva felülről kapott seregnél,közel 0-ra kihozható is lehetne egy ilyen akció.

3.hasonló méretü de tőkével is rendelkező klánra mennek ki. akkor a támadott klán mégha akkor szembe támadni nincs is elég vagyona,de egyéniben szépithet és marad 24órája a vagyon felszabaditására,a lovak bevárására és az ellentámadásra felkészülni.

természtesen az inaktív klánok ugyanúgy szivnak mint eddig,mert azok most se tudnak semmit kezdeni,mert a ráállást se látják így kidobálni sem tudnak.
de asszem egy online stratégia játéknál nem feltételenül szempont a be nem lépő játékosok védelme...
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 12-18-2010, 07:59
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Ehez módositva lenne az egyéni hatékonyság sztem korrekt lenne,de az is feltétele kéne hogy legyen.
Ez nem kimondottan tetszik.
Így is röhejes néha, hogy 11K ból 350hekit foglalunk vagy még kisebbet felfelé!
Egyáltalán nem tetszene ha ez még kevesebb lenne!
Reply With Quote
  #3  
Old 12-18-2010, 12:19
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Ez nem kimondottan tetszik.
Így is röhejes néha, hogy 11K ból 350hekit foglalunk vagy még kisebbet felfelé!
Egyáltalán nem tetszene ha ez még kevesebb lenne!
az egyéni részt idézted be, akkor lehet félreérthető volt, de pont az lenne, hogy a 0hekis ütéseket megszüntetni...
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #4  
Old 12-18-2010, 12:45
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Igazából az a nagy baj,hogy ez a 2 nem egy különálló egyedi probléma, mert egy teljes komplex játékrendszert billent ki az egyensúlyából,ha csak az egyiken vagy a másikon változtatunk. Bevallom én eltudnék képzelni egy olyat, hogy a lenti 4csoporttól eltérő rendszer uralkodjon az A-ra. hiszen a problémák pont ott kezdődnek ahonnan eltér az A a többitől.. ugye itt csak névleges a maximum föld, és pl a 0hekis ütések is a jócskán a fellépési hektár 3x-osa felett jelentkeznek, ami arányaiban jóval a lent elérhető maximum felett ál. ebbe a magasságba már nem tényleges opció az újrázás,vagy a visszafedezés, mert még kedvezményesen is egy nem alacsony összeg. ezt pedig kockáztatni azért hogy üssek 0hektárt és leverjenek rólam mondjuk 6-700-at nem egy kecsegtető hazárd játék. klánba ugyanez a dolog,mert ütünk fejenként 100hekit a kidobálás miatt és levernek rólunk fejenként 500-at mondjuk. nagyon szélsőséges példa, de meglehet a sürü mezőnyben. Szerintem érdemes lenne újragondolni A-ra az egyéni ütések hatékonyságát, és nem pénzzel kivédhetővé tenni. klánoknál a kidobálást dettó.

Speciel a klánoknál én a kilépést nem hosszabbítanám meg, de elvenném a teljes kidobálás értelmét.:
-a támadás inditásának a pillanatában lévő tagkülönbség legyen a mérvadó azoké is akik kilépés alatt állnak.
-az alulról felülről ütés és a legnagyobb orik aránya ugyanúgy az 1körös seregnél alakuljon ki.
-Ha egy szövetség szövetségi támadást inditott,akkor 24óráig nem vehet be új tagot. így a nagyklánokból kimozaikolt klánok nem tudnának az ütés után rögtön újraszerveződni és elérhetetlen régiókba távolodni.

Ehez módositva lenne az egyéni hatékonyság sztem korrekt lenne,de az is feltétele kéne hogy legyen.

Mielött lehurrogna mindenki gondolja végig. amire mindenki hivatkozik,hogy a nagyklánok kigyurt kisklánnal kimennek bántalmazni a kicsiket...

1. akit igazán tudnak támadni azok azok a klánok ahol van legalább 1 nagy ori
itt ugyanúgy lehetne közel 0-ra redukálni a veszteséget,mert ha kirakjuk azt az orit, akkor a méret malusz dolgozik rendesen... és még felülről is jönnek, úgyanúgy visznek 6k heki helyett 600-at pl... (a nagy orinak is megéri, mert ő vesztené a legtöbbet, és a leadással még mindig olcsobban kijön...)

2. ha hasonló méretü,de csóró klánra mennek ki, akkor viszont az üres országaikra visszalehet menni kis seregekkel,még akkor is ha nincs akkora vagyon a klánban. ugye itt lényeges az egyéni dolog,hogy ne legyen az,hogy klánseregre egyéniben kisérve 0hekit hoz a "vesztes" fél. 1orit kirakva felülről kapott seregnél,közel 0-ra kihozható is lehetne egy ilyen akció.

3.hasonló méretü de tőkével is rendelkező klánra mennek ki. akkor a támadott klán mégha akkor szembe támadni nincs is elég vagyona,de egyéniben szépithet és marad 24órája a vagyon felszabaditására,a lovak bevárására és az ellentámadásra felkészülni.

természtesen az inaktív klánok ugyanúgy szivnak mint eddig,mert azok most se tudnak semmit kezdeni,mert a ráállást se látják így kidobálni sem tudnak.
de asszem egy online stratégia játéknál nem feltételenül szempont a be nem lépő játékosok védelme...
ha jól értem, úgy gondolod, hogy a kilépett oriktól is visz földet a klánütés?
__________________
same old song..
Reply With Quote
  #5  
Old 12-18-2010, 13:13
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by none View Post
ha jól értem, úgy gondolod, hogy a kilépett oriktól is visz földet a klánütés?
nem.
pl. 10vs10 fős klán támad. pl a védő klánban van 2nagyobb ori a többi kicsi így nincs terület malusz.

most: a védő kirak 8országot, köztük a 2legnagyobbat pl. lesz 20%terület malusz emellett ebből lejön még 8%. a támadó leüti a bentmaradó oriknak kb ~1%-át. ami mondjuk egy 10k-s ütés helyett 300-400hektár jó esetben.

az ötlet szerint: 10v10 a védő kirakna 8orit a 2legnagyobbal, akkor is 10v10-be számolná a százalékot, csak a terület malusz számitana ami 20%. így a bentlévő oriktól ~1% helyett vinne 6-7%-ot. ami azért már vmivel szebb eredmény.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #6  
Old 12-18-2010, 13:44
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
nem.
pl. 10vs10 fős klán támad. pl a védő klánban van 2nagyobb ori a többi kicsi így nincs terület malusz.

most: a védő kirak 8országot, köztük a 2legnagyobbat pl. lesz 20%terület malusz emellett ebből lejön még 8%. a támadó leüti a bentmaradó oriknak kb ~1%-át. ami mondjuk egy 10k-s ütés helyett 300-400hektár jó esetben.

az ötlet szerint: 10v10 a védő kirakna 8orit a 2legnagyobbal, akkor is 10v10-be számolná a százalékot, csak a terület malusz számitana ami 20%. így a bentlévő oriktól ~1% helyett vinne 6-7%-ot. ami azért már vmivel szebb eredmény.
Szerintem ez egy nesze semmi fogd meg jol otlet. Lehet 1-2 orszag kidobalasaval mar 100% a teruletmalusz.
__________________
Remedy
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to Remedy For This Useful Post:
  #7  
Old 12-18-2010, 13:55
Sucó Sucó is offline
Member
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 295
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Szerintem ez egy nesze semmi fogd meg jol otlet. Lehet 1-2 orszag kidobalasaval mar 100% a teruletmalusz.
esetleg bukjon a kidobott ori is, igy mehet a 10-10 ellen!
Reply With Quote
  #8  
Old 12-18-2010, 14:17
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Amíg egy klánráállás komoly áldozatot igényelhet a tagoktól, (1-2-3 tag kilépése, átlépése) addig ez a kidobálós kiskapu nagyban lecsökkenti a ritka mezőnyben lévő klánok összecsapását. Én pl jó eséllyel nem fogom megbontani a Gunt amíg XY 2-3-4 tag pár körös kiléptetésével értelmetlenné teszi a munkát, és az áldozatot.
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
  #9  
Old 12-18-2010, 14:25
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Szerintem ez egy nesze semmi fogd meg jol otlet. Lehet 1-2 orszag kidobalasaval mar 100% a teruletmalusz.
persze,de még mindig jobb, mintha adott esetben 3sereggel felére ütnél le egy klánt. azzal csak a tibu féle játékosok járnának jól... a mostani helyzetnél viszont még mindig jobb lenne 4-5x több földdel (ami még mindig lófax), de már megérné az ilyen klánokra 2 kisebb sereget is kiküldeni,mert úgy már azért lenne foglalás.
Quote:
Originally Posted by Sucó View Post
esetleg bukjon a kidobott ori is, igy mehet a 10-10 ellen!
szívem szerint én is ezt támogatnám de nem lenne fair.
ha máshogy nem akkor a klán legalább így megvédhetné a termelőit, a törpéit. az ideális rendszer az,ha csak egyéni országoknak éri meg a kirakás, de a klánnak hektárban nem, max csak a felülről ütés erejéig. így tényleg csak azok kerülnének ki a klánból, akik vagy gazdaságilag kulcsfontosságuak,vagy mondjuk min hektár alá kerülnének. Amit irtam azt csak egy kiindulási alapnak.
azt semmiképpen sem tartom jó ötletnek,hogy minden ország harcra legyen kényszeritve ilyenkor. maximum a klánérdek jóvoltából...
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #10  
Old 12-18-2010, 14:29
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Esetleg még az felmerült bennem. hogy az inditás pillanatában számolodik a védőklán hektárja, és ebből üt a támadó klán. a létszámmalusz kivonodna úgyanúgy, de csak 1embert érné meg kirakni,hogy felülről kapják az ütést.
minden kirakott emberrel 1%-al csökkenne a vesztett föld, de a bentmaradó országok egyre többet vesztenének egyéni szinten.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-22-2007 23:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 12:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 09:07


All times are GMT +1. The time now is 14:11.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu