Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 12-14-2010, 18:28
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Quote:
Originally Posted by reichz View Post
Részese voltam hasonló mókának mostanában sajnos én is, ezért megosztanám a véleményemet játékostársaimmal.

1.-Javasolnám, hogy mindenféle védekezési lehetőséget szüntessünk meg ami a kevesebb pénzel rendelkező gyengébb klánok számára még rendelkezésre áll.


2.-A szigorító intézkedések csak azon klánokra vonatkozzanak akik nincsenek az első 10 -ben.

3.-Segítsük elő jobban a csilió arannyal rendelkező , jobbra balra kisklánozó top klánok könnyebb előrehaladását.

4.-Az elfokozás intézményét támogassuk jobban mert az is nagyon szimpatikus.

5.-Amennyiben kiválik egy nagy klánból egy hasonló nevű ütőgép kis-klán, és a nevükben legalább 3 betű megegyezik használhassák az eredeti klán szövetségi raktárát.

6.-Vegyük tudomásul végre , hogy ha napokig lógnak a térkapuk a klánod összes tagján majd később egy egész más klán megtámad pont akkora sereggel ami épp csak befér ,az pusztán a véletlen műve.


(gondolkodtam rajta, hogy ide menjen ez a hsz vagy a viccek közé , de ha valamelyik a szavazásban javasolt változat megvalósul és eltörlik még ezt a kiskaput is akkor azt hiszem elkaptam a megfelelő helyet.... )
Egységet benn tartani, életképes országokkal játszani, szembetámadni NEM csak a nagy klánok privilégiuma.

Számoljunk utána:

van mondjuk 2 elf: 27/27-es
van 2 gnóm: 50/10-es
meg legyen még 6 ork: 50/10es

legyenek mindannyian 10000 hektáron, az egyszerűség kedvéért.
280.800 tornyos elf íjász
600.000 gnóm íjász ebből 120.000 toronyban
1.560.000 ork íjász ebből 312.000 toronyban

Ez azt jelenti, hogy ha valaki ezt biztos sereggel akarja átütni, durván 36.000.000 védőpontot kell átütnie.
Ehhez 3,4milla 95%-os morálú tudós ork ló kell, ami 65400 barakkba fér el, 100.000 hektárból, ez 65,4% barakkot jelent összesen, ha az összes tag ork. Ha az orkok 70% barakkot tartanak, akkor marad 4600 üres barakkjuk valszeg minimális toronnyal, de legyen az is 4600.

ez 239,2k tornyos íjat jelent. Ez 5,1milla pont környéki védőerőt ad nekik. Ezt átütni 500k ork tudós ló elég az 1.560.000 ork barakkhelyből.

Akkor beszélgessünk az anyagiakról. Mindenfajta külső segítséget mellőzzünk.

A támadó klán mondjuk 6orkból áll, 760k pontosak. Az összes pénzt nem számolom, mert támadóként előre gondolkodhattak.

A kis klánban elméletileg lehet 40mrd arany. De reálisan 32-35mrd.
Legyen az íjak ára: 18k Ilyen áron 1,77 milla íjat lehet bevenni. (Ez elméleti oldal) Az összes hely 2.440.000. Tehát ÖSSZESEN 700k egységet kell benn tartani ahhoz, hogy a teljes barakkhely televehető legyen.

700k egység alap számokkal számolva megeszik körönként 140k bála kaját eszik meg. És szintén alappal számolva (mert már unom) 2800 tanya megtermeli a kaját hozzá. Ehhez jön még a markotány az orknál meg tekercsek a termelőknél. Tehát ettől kevesebb a fogyasztás, és több a termelés.

Az elf full seregbenntartás mellett is képes ilyen felépítés mellett pluszban termelni, az 50/10-es hadisokhoz meg simán elfér a saját ellátásra szükséges tanyamennyiség.

Mondhatjuk, hogy akkor hova a termelés? (Tudom, törpét nem raktam bele, de már nem akarom átszámolni, de lényeg, hogy van törpe ork helyett, amelyik legyártja a fegyvereket.)

Egy 10k-s ország simán legyárt 20 kör alatt 12k egységet, tehát 20 kör alatt a klán 120k-t. Ehhez 20 kör alatt kell 120k fegyver, ami 700 törpe kovácsból simán kijön, ami a 10k-nak csak a 7%-a.
Ez egy hónap alatt 4,3millió egységet jelent.

És akkor klánraálláskor lehet bontani a kovácsot, tanyákat, házakból kicsit, kocsmákból...

700kovács, meg ha 5% tanya van mindenkinél, akkor 3500tanya, plusz az elfeknél vagy 2400 tanya... Plusz éhezés mindenkinél, ez alsó hangon 110k pontesést okozhat, persze, ha kell egyáltalán ennyi. És akkor még csak a termelő épületeket bontottuk, kocsmák, házak maradtak a helyükön.


Had ne sajnáljam már szegény kis országokat... Okosan csinálva, nagyon szépen megoldható. Probléma egységek benntartása? Akkor ne legyen probléma az sem, ha be lesznek verve.


Amikor annak idején 300-400k között voltunk, 600k feletti országokat is magában foglaló kisebb klánlétszámú klán jött ki ránk. Egy alábontós oda-vissza ütésből mi nyertünk. Lehetetlen megcsinálni? NEM!

Amikor a pékekkel hadakoztunk, amikor a fokozások miatt alig tudtunk ütni rajtuk valamit, majd ránk álltak klánban, ami alig volt kisebb a mostaninál, ÖSSZESEN 900k lovat tudtunk venni. De az már segélyből is ment. Ha nem rontom el az indítást (mind a mai napig sem tudom, hogy miért nem ment ki a sereg), akkor az alábontás miatt, csak feleannyit veszítettünk volna...


A fenti példában egy olyan klánt raktam össze, ami könnyen üthető kategóriában van.

Tehát a menekülés mint stratégia klántámadásoknál nevetséges.

Persze, amikor senki nincs a gép előtt, akkor érthető, annyi különbséggel, hogy ez egy online játék. Tehát egyértelmű fölényben van az, aki gép előtt van. Így igazán ezt sem tartom indoknak. Na meg erre lett volna jó a klánvezér szerep erősítéséről szóló topik, mert a lentebbi csoportokban lehet segítséget küldeni, itt meg semmit sem lehet csinálni...
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
The Following 5 Users Say Thank You to vityu For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-22-2007 23:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 12:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 09:07


All times are GMT +1. The time now is 01:28.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu