Quote:
Originally Posted by Redback
legördülő listát írtam be, nem találtam értelmeset 
|
Akkor idemásolom:
Készíthetünk olyan legördülő listát, mely a munkalapon előforduló többi cella értékét kínálja fel választási lehetőségként.
Írjuk be a legördülő lista leendő értékeit egymás után egy oszlopba vagy sorba. Ne hagyjunk közöttük üres cellákat.
Jelöljük ki a cellákat, amelyekhez a legördülő listát kapcsoljuk.
Válasszuk az Adatok menü Érvényesítés parancsát, majd a Beállítások lapot.
A Megengedve mezőben kattintsunk a Lista gombra.
Ha a lista ugyanazon a munkalapon található, adjuk meg hivatkozását a Forrás mezőben.
A Legördülő lista jelölőnégyzet legyen bejelölve.
Az Üres cellák mellőzése négyzet bejelölésével, illetve törlésével adjuk meg, hogy a cella üresen maradhat-e.
Ha az adatbevitelhez egyéb olyan utasítást is szeretnénk adni, amely a cellára való kattintás hatására jelenik majd meg, a Figyelmeztető üzenet lapon jelöljük be A cella kijelölésekor figyelmeztető üzenet jelenjen meg négyzetet, és alatta írjuk be a figyelmeztetés címét és szövegét.
Határozzuk meg, hogyan jelezze a Microsoft Excel, ha valaki érvénytelen adatot ír a cellába.