Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 06-12-2010, 16:53
Princ's Avatar
Princ Princ is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Vagy nem lett olyan nagyon erős túl sokak szerint; vagy hihetetlenül lassan haladnak; vagy a többség inkább eltitkolja a tapasztalatait.

Melyik?
Akármelyik is, változatlanul kiszolgáltatott és ezen a haderő növelése reális kereteken belül nem fog segíteni.
__________________

Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 06-12-2010, 20:14
Olasz Olasz is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: Budapest (Csepel)
Posts: 386
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Quote:
Originally Posted by Princ View Post
Akármelyik is, változatlanul kiszolgáltatott és ezen a haderő növelése reális kereteken belül nem fog segíteni.
Hát mf-nek ne válaszd!
Reply With Quote
  #3  
Old 06-12-2010, 20:15
csabi's Avatar
csabi csabi is offline
Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Olasz View Post
Hát mf-nek ne válaszd!
mért? szöviben jobban védett?
__________________
"Holnapi előrejelzés: szitáló zsenialitás, heveny végítélet."
Reply With Quote
  #4  
Old 06-12-2010, 20:21
Olasz Olasz is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: Budapest (Csepel)
Posts: 386
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Quote:
Originally Posted by csabi View Post
mért? szöviben jobban védett?
Ott van távol és nem védekezni kell vele, hanem támadni.
Reply With Quote
  #5  
Old 06-12-2010, 20:37
Princ's Avatar
Princ Princ is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Olasz View Post
Hát mf-nek ne válaszd!
Ne kombináld túl, nem választottam/választom semminek.
__________________


Last edited by Princ; 06-12-2010 at 20:41..
Reply With Quote
  #6  
Old 06-13-2010, 13:30
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

A játékon belül kiküldésre került egy kérdőív, ami segít majd a tapasztalatok összegzésében. A kérdőívet csak az aktív, régóta játszó, nem anarchista csoportban lévő főországok kapták. Ha valaki nem kapott, akkor az amiatt volt, hogy ebbe a csoportba nem tartozott bele, senki ne aggódjon miatta.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #7  
Old 06-13-2010, 13:38
csabi's Avatar
csabi csabi is offline
Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
A játékon belül kiküldésre került egy kérdőív, ami segít majd a tapasztalatok összegzésében. A kérdőívet csak az aktív, régóta játszó, nem anarchista csoportban lévő főországok kapták. Ha valaki nem kapott, akkor az amiatt volt, hogy ebbe a csoportba nem tartozott bele, senki ne aggódjon miatta.
lehet segítséget kérni? rögtön az első kérdésnél, anarchista csoport igennek számít?
__________________
"Holnapi előrejelzés: szitáló zsenialitás, heveny végítélet."
Reply With Quote
  #8  
Old 06-13-2010, 13:40
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by csabi View Post
lehet segítséget kérni? rögtön az első kérdésnél, anarchista csoport igennek számít?
Maradjunk a normál csoportnál, a kérdőívet is ezért kapták csak a normálcsoportos országok.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #9  
Old 06-13-2010, 20:30
Worr Worr is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 7
Activity: 0%
Longevity: 78%
Default

Először is köszönjük a lehetőséget Ati, hogy a kérdőív révén - illetve itt a fórumon is - megpróbálhatunk segíteni az élőhalott faj alakításában!
Eredetileg nem szerettem volna hozzászólni a témához csak érdeklődve olvasgattam mások véleményeit, de mégis úgy döntöttem, hogy röviden vázolom az én talán kicsit szubjektív, talán viszont mégiscsak használható véleményemet is.
A legtöbb hozzászóló - talán nem túlzás, ha azt mondom, a hozzászólok 90%a - az élőhalott változtatásait csupán egyetlen csoport, az 1/A és az ottani játékkörnyezet szemszögéből nézi. Ennek tükrében tényleg igaz az, hogy a változtatások révén már jó kezekben és jó klánban játszható és kellően erős lett a faj, azonban sokan az alsó csoportokban is szeretnék sikerrel használni ezt az üdítő színfoltként ható fajt, azonban ott még messze nem ennyire rózsás a helyzet...
A faji bónusz szintenkénti skálázódása nagyon jó ötlet volt - ennek okait gondolom nem kell különösebben részletesen ecsetelni - és a maximálisan elérhető bónuszok mértékével sincs gond, azonban jó lenne, hogyha ez a rendszer ha csak egy minimális mértékben is, de a mostanihoz képest megemelt értékekkel indulna az 5ös szinten. Ott ugyanis még a változtatások után is messze a leggyengébb hadis (és úgy összességében faj) a hulla, még jó kezekben is, és ez csak jóval magasabb szinten, a 2es - esetleg 3as - csoportban változik meg.
Szerintem senkinek nem lenne kárára egy picit változtatni ezen, csak még sokszínűbbé válna a játék.
Én egy ilyen verziót például már a jelenlegi helyzethez képest sokkal jobbnak és igazságosabbnak éreznék:

5-ös szint: 30% férőhelybónusz - 20 haderő bónusz
4-es szint: 35% férőhelybónusz - 25% haderőbónusz
3-as szint: 40% férőhelybónusz - 30% haderőbónusz
2-es szint: 50% férőhelybónusz - 35% haderőbónusz
1-es szint: 60% férőhelybónusz - 40% haderőbónusz

Egy ilyesfajta változtatással az 1/A erőviszonyai nem borulnának fel és a legalsó szinten sem válna top hadissá a hulla, de mégis már egy megfelelő alternatívát jelentene a többi hadis fajra.

Általánosságban pedig egyetlen dolgot tennék hozzá a fajhoz: a gyengeségei közül többen is az alacsony védelmét hozták fel. Ebben egyetértek, erre talán a "legfájdalommentesebb" megoldás az lenne, ha az elfhez hasonlóan a toronyban védekező íjászai nem 12-es, hanem 14-es védőértéket kapnának.
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Worr For This Useful Post:
  #10  
Old 06-13-2010, 13:38
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
A játékon belül kiküldésre került egy kérdőív, ami segít majd a tapasztalatok összegzésében. A kérdőívet csak az aktív, régóta játszó, nem anarchista csoportban lévő főországok kapták. Ha valaki nem kapott, akkor az amiatt volt, hogy ebbe a csoportba nem tartozott bele, senki ne aggódjon miatta.
Nem derül ki, hogy hol mennyire kemény ellenfél.
Arra a kérdésre, hogy most, a változtatások után mennyire tartom kemény ellenfélnek, nehezen válaszoltam. Mert 5-ben még mindig gyenge közepes, de A-ban elég kemény dió. Persze, fel lehet rá készülni, legyújtani, meg ilyenek, ahogy mondták, de azért majd megnézem, amikor a top10%-ban 50k-ról fokoz rád. Ott már csak a sereget fogod nézni, ami simán átüt. Be kell bontani mellé, és szembe kell menni. Beteg is leszel, szét is leszel bontva... Nem tartom jónak a kérdőív erre a részre vonatkozó szakaszát.

De a válasz elküldve, remélem segítettem!
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hulla tuning Druida Megvalósult javaslatok 1328 05-20-2010 21:30
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 13:23
Tolvaj hulla:) BokiG Segítség 13 06-15-2008 19:25
3 hulla+ork szövi Dus Stratégia & Tippek 70 06-04-2008 14:30
Hulla Anonymus Segítség 16 04-21-2007 21:19


All times are GMT +1. The time now is 10:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu