Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Szerinted? (ötletek a nyitó írásban)
1. ötlet 14 16.47%
2. ötlet 8 9.41%
3. ötlet 27 31.76%
4. ötlet 3 3.53%
5. ötlet 4 4.71%
Más ötlet (írd le) 13 15.29%
Maradjon így, ahogy most van 16 18.82%
Voters: 85. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-30-2010, 09:55
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by birodalmi View Post
valamit mindenképpen könnyíteni kell mert az uj játékosok kedvét nagyon elveszi az A csopi ilyen feltételek mellett
és ha nem lesz uj játékos a kék szám is elveszti az értékét szerintem
Ahogy a másik témában írtam: valóban piszok nehéz megnyerni a játékot, de miért kellene, hogy ez könnyű legyen? Akkor mit játszanál? Miért lenne az jó, hogy sokkal hamarabb "dobd ki" több hónapnyi munkádat, és teljesen nullázva, mindent elölről kezdve játssz?

Hiszen az a lényeg, hogy egy vég nélküli játékban egyre magasabbra és magasabbra juss. Jelen pillanatban NAGYON sokáig van lehetőséged úgy fejlődni, hogy nem vagy még a játék csúcsán, ahol ez nyilván sokkal unalmasabbá válik, hiszen be kell várni az újonnan felérkezőket stb. Új A-s játékosként ezzel nagyon-nagyon sokáig nem kell szembesülnöd, így ma sokkal tovább tudsz izgalmas játékban részt venni, mint régen, amikor egy-két hónap alatt végigjátszotta valaki a játékot.

Ennek nemhogy ELVENNI kellene a kedvedet, hanem MEGSOKSZOROZNIA, hogy mégtovább fejlesztheted az országodat, mint valaha.
__________________
Hódító * Queosia

Last edited by Ati; 05-30-2010 at 09:59..
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 05-30-2010, 10:26
Princ's Avatar
Princ Princ is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ahogy a másik témában írtam: valóban piszok nehéz megnyerni a játékot, de miért kellene, hogy ez könnyű legyen? Akkor mit játszanál? Miért lenne az jó, hogy sokkal hamarabb "dobd ki" több hónapnyi munkádat, és teljesen nullázva, mindent elölről kezdve játssz?

Hiszen az a lényeg, hogy egy vég nélküli játékban egyre magasabbra és magasabbra juss. Jelen pillanatban NAGYON sokáig van lehetőséged úgy fejlődni, hogy nem vagy még a játék csúcsán, ahol ez nyilván sokkal unalmasabbá válik, hiszen be kell várni az újonnan felérkezőket stb. Új A-s játékosként ezzel nagyon-nagyon sokáig nem kell szembesülnöd, így ma sokkal tovább tudsz izgalmas játékban részt venni, mint régen, amikor egy-két hónap alatt végigjátszotta valaki a játékot.

Ennek nemhogy ELVENNI kellene a kedvedet, hanem MEGSOKSZOROZNIA, hogy mégtovább fejlesztheted az országodat, mint valaha.
Mert a Hódító 1 kivétellel nem akkor oszt pirospontot ha jó sok hekije (pontja) van valakinek, hanem ha MEGFELEL minden tekintetben az országa és szintet léphet/fordulhat. Igazán nem kell hát csodálkozni ha a többség a kitűzött, hódító-specifikus célra hajt.
Mint írod, ennek eléréséhez ma sokkal több idő szükséges mint régebben. Valamint a létrehozott szabályok mentén ez az idő egyre nő. Biztos vagyok benne hogy ez vagy ártott vagy pedig ártani fog a játékosok összességének, mert az utánpótlást veszélyezteti.
__________________

Reply With Quote
  #3  
Old 05-30-2010, 15:57
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Ati, volt olyan javaslat ebben a témában, amelyről elképzelhető, ha módosításokkal is, de bevezetésre kerül?
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Padlócsempe For This Useful Post:
  #4  
Old 05-30-2010, 16:21
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Ati, volt olyan javaslat ebben a témában, amelyről elképzelhető, ha módosításokkal is, de bevezetésre kerül?
Több ilyen is volt. Amitől elzárkózom, azt remélem sikerült mindehol időben írnom. A teljesség igénye nélkül ilyen a "fordítsunk le mindenkit A-ból", "nehogy már más játszhasson az A-ban, amikor én nem akarok", "mindenki eddigi eredményeit töröljük, mert én még csak most kezdem a szintet" stb.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
  #5  
Old 05-30-2010, 16:50
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Több ilyen is volt. Amitől elzárkózom, azt remélem sikerült mindehol időben írnom. A teljesség igénye nélkül ilyen a "fordítsunk le mindenkit A-ból", "nehogy már más játszhasson az A-ban, amikor én nem akarok", "mindenki eddigi eredményeit töröljük, mert én még csak most kezdem a szintet" stb.
És elmondod melyekben látsz fantáziát, hogy meglegyen az irányvonal amin tovább tudunk haladni?
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Padlócsempe For This Useful Post:
  #6  
Old 05-30-2010, 16:52
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
És elmondod melyekben látsz fantáziát, hogy meglegyen az irányvonal amin tovább tudunk haladni?
Az összes többi az nyitva áll, mint lehetőség. Akár a százalékos "második frontvonal", akár a fix hektár. Azt hiszem, hogy ez a két fő irányvonal volt.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #7  
Old 05-30-2010, 21:08
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Az összes többi az nyitva áll, mint lehetőség. Akár a százalékos "második frontvonal", akár a fix hektár. Azt hiszem, hogy ez a két fő irányvonal volt.
az, hogy minden maradjon, ahogy van az nem lehetőség?
__________________
same old song..
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to none For This Useful Post:
  #8  
Old 05-30-2010, 22:59
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 5%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Az összes többi az nyitva áll, mint lehetőség. Akár a százalékos "második frontvonal", akár a fix hektár. Azt hiszem, hogy ez a két fő irányvonal volt.

Sztem a fix hektárral kellene vmit kezdeni...

Én el tudnám képzelni, hogy

- A-ban lévő ori fordulhat: 1.000 játékidő + 336 kör 6.000 hektár felett

- B-ben lévő, kapcsolt ori fordulhat: Ahogy jelenleg...

Lehet, hogy ezzel többen gondolnák úgy: "lépek A-ból, B-ben nem akarok 2000 kört unatkozni, megyek szórakozok kicsit és 6k hekin túl szépen lelépek"

sztem...
Reply With Quote
The Following 6 Users Say Thank You to Pool For This Useful Post:
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Anarchba való fordulás megváltoztatása! Stoky(Gárdi) NEXUS Megvalósult javaslatok 309 11-24-2012 19:30
A felfedezés könnyítése. Serg Megbeszélések 29 03-01-2010 17:07
Román 1/A könnyítése ErdelyMagyaria Általános beszélgetés Hódítós témákban 26 12-07-2007 12:33
Román 1/A könnyítése Robin Általános beszélgetés Hódítós témákban 7 07-25-2007 19:16
2B-ből való fordulás Milán™ Elvetett javaslatok 1 05-16-2006 17:12


All times are GMT +1. The time now is 11:54.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu