Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Szerinted? (ötletek a nyitó írásban)
1. ötlet 14 16.47%
2. ötlet 8 9.41%
3. ötlet 27 31.76%
4. ötlet 3 3.53%
5. ötlet 4 4.71%
Más ötlet (írd le) 13 15.29%
Maradjon így, ahogy most van 16 18.82%
Voters: 85. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-19-2010, 11:21
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Csak hogy az ötletelés irányvonala adott legyen: az ilyen "én nem akarok játszani, ezért dögöljön meg mindenki, aki akar" jellegű javaslatok teljes mértékben felejtősek. Ide tartozik minden olyan "ötlet", hogy kötelező lefordulás, szint újrakezdése, kötelező játékszünet és társai.
OK, befejezem. De azért nem kell sértegetni azért, mert én úgy gondolom, hogy jobb lenne a játék, ha nem lehetne a B-ből fordulni. Sohasem volt olyan szándékom, hogy "dögöljön meg mindenki, aki akar" játszani. Javaslataimmal sohasem az egyéni érdekeimet néztem, hanem a játékot akartam jobbítani. Ez most is így van, legfeljebb nem értünk egyet.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to -Fegya- For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 05-19-2010, 11:24
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Én nem akarom, hogy nagyon könnyű legyen az A. Hiszen akkor elveszik a játékélmény. De azt se akarom, hogy lehetetlen legyen minden olyan játékos számára, aki nem multimilliárdos, meg időmilliárdos egyidőben.

Azért gondoltam a hektáralapú számításhoz, mert az kiöli a játékból azt, hogy a top30-ba bepasszírozódó országok feljebb emelik a határt.
akár 20millió ország is lehet 3000 és 6000 heki között, mindenkinek pörögne a top...
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
  #3  
Old 05-19-2010, 11:33
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
OK, befejezem. De azért nem kell sértegetni azért, mert én úgy gondolom, hogy jobb lenne a játék, ha nem lehetne a B-ből fordulni. Sohasem volt olyan szándékom, hogy "dögöljön meg mindenki, aki akar" játszani. Javaslataimmal sohasem az egyéni érdekeimet néztem, hanem a játékot akartam jobbítani. Ez most is így van, legfeljebb nem értünk egyet.
Félreértesz. Nem konkrétan Neked szólt az üzenet, hanem teljesen általánosságban ment. Vannak kimoderált üzenetek is, amiket nem látsz, ezeket nem engedem ki, mert ezerszer meg lett mondva, hogy nem, nem kezdjük újra az 1/A-ban a játékot, és nem, nem fordítunk le mindenkit a topból kötelezően.

Ha sértésnek érezted, elnézésedet kérem.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
  #4  
Old 05-19-2010, 11:34
RRRrrr RRRrrr is offline
Member
 
Join Date: Aug 2009
Location: Miskolc (a fények városa:))
Posts: 389
Activity: 0%
Longevity: 81%
Default

Pár észrevétel :
A legtöbben egyetértenek abban, hogy frissen fellépett A-s orival nehéz topba kerülni, és idővel egyre nehezedik.
Abban is egyetért a többség, hogy aki már egyszer feljutott oda, annak hirtelen túlontúl könnyű a forgás B-ből, mert szinte leverhetetlen, amit termel elkölti fedezésre és mit bánja ki van körülötte, védve van.
Sokan nem szeretnék ha bármire is rá lennének "kényszerítve". Ettől függetlenül, anno mégis rá lettek kényszerítve az emberek arra, hogy legyen A-ban megfelelt orijuk, és csak úgy fordulhatnak B-ből. Ebből alakult ki az elf mocsár, mert az is tény, hogy sokan nem szeretnek A-ban játszani, mert idegen nekik a terep.
Szerintem nagyjából elkülönül az, hogy kinek mi a játék célja. Van, aki a legnagyobb orira törekszik, van aki a legtöbb személyiségre.
Ebben semmi ötletelés nincs, én személy szerint úgy látom ezen dolgok összességéből alakult ki az, hogy a többség változtatni szeretne valamit.
Szóval vagy valamelyik okot, vagy valamelyik okozatot kell megváltoztatni ahhoz, hogy aktív, pörgős csoport legyen az A, mert mégiscsak az a csúcsa a játéknak, ahogy Ati is mondta.
Ehhez lehet több ötletnek is meg kell valósulnia, mondjuk olyanoknak is amelyek egyenként életképtelen ötletek lennének.
Ha már változtatni akarunk (kérdés hogy tényleg akarunk-e? ) akkor először ki téne tűzni egy célt, hogy mit kéne elérni, és ezt hogyan lehet a legegyszerűbben megtenni hogy ne sérüljön a játék élménye.
Mivel annyi téma, és annyi ötlet volt már felvetve, és elvetve lehet érdemes lenne előlről kezdeni nem?

Last edited by RRRrrr; 05-19-2010 at 11:47..
Reply With Quote
  #5  
Old 05-19-2010, 11:47
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Vagy bevezetjük a 0. csoportot a giga orik kedvelőinek.
Minden ország, ami eléri a 15.000 hektárt, az 1/A.ból (automatikusan) átkerül a 0/A-ba. Ahol nincs top. Nincs semmi ilyesmi. Akinek 0/A-ban orija van, az automatikusan úgy veszi a renszer, hogy top-ban van az A-s orija és mondjuk ha a 0. csoportban eltölt 2000 kört, fordulni tub B-ből, és kész. Mintha 1/A-ban top-ban lenne.
Aztán akkor orikat építenek, amekkorát akarnak...

1/A-ban meg lehetne játszani 2000 és 15000 heki között. A top% határok is eközött a két érték között lesznek. Kevesebb, kisebb pontértékű oriból állna az 1/A, és a frissen fellépők folyamatosan normál szinten tudnák tartani a TOP30 alját...

Igaz, ha egy 10 fős klán egyidőben akar fellépni 0. szintre, akkor taktikázniu kell, hogy egyszerre érjék el a 15.000 hekit.

3-4000 hekit össze lehet szedni.
Megszűnne a betonbunkermocsár probléma is, mert ha 3-4000 hekitől lehetne top-ban lenni, senki se kapna szívrohamot, ha beütnék... mert 3000 hekit simán össze lehet kaparni... Így lenne játék, mert senkinek se lenne érdeke gyomorfekéllyel tamagocsiznia...
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
  #6  
Old 05-19-2010, 11:50
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
Vagy bevezetjük a 0. csoportot a giga orik kedvelőinek.
Minden ország, ami eléri a 15.000 hektárt, az 1/A.ból (automatikusan) átkerül a 0/A-ba. Ahol nincs top. Nincs semmi ilyesmi. Akinek 0/A-ban orija van, az automatikusan úgy veszi a renszer, hogy top-ban van az A-s orija és mondjuk ha a 0. csoportban eltölt 2000 kört, fordulni tub B-ből, és kész. Mintha 1/A-ban top-ban lenne.
Aztán akkor orikat építenek, amekkorát akarnak...

1/A-ban meg lehetne játszani 2000 és 15000 heki között. A top% határok is eközött a két érték között lesznek. Kevesebb, kisebb pontértékű oriból állna az 1/A, és a frissen fellépők folyamatosan normál szinten tudnák tartani a TOP30 alját...

Igaz, ha egy 10 fős klán egyidőben akar fellépni 0. szintre, akkor taktikázniu kell, hogy egyszerre érjék el a 15.000 hekit.

3-4000 hekit össze lehet szedni.
Megszűnne a betonbunkermocsár probléma is, mert ha 3-4000 hekitől lehetne top-ban lenni, senki se kapna szívrohamot, ha beütnék... mert 3000 hekit simán össze lehet kaparni... Így lenne játék, mert senkinek se lenne érdeke gyomorfekéllyel tamagocsiznia...
Valamint semmi nem lenne a piacon. Biztos hogy ez a cel?

Plusz nehogymar ne tudjak a klantarsamnak eplistazni, csak mert a buta rendszer atdob egy masik csoportba...

(ennel mar az is ertelmesebb, hogy 15k folott ne szamitsanak a topszamitasba, es tok ugyanezt csinalja, csak nem ilyen butan)

De szerintem az sem jo otlet...
__________________
Remedy

Last edited by Remedy; 05-19-2010 at 11:52..
Reply With Quote
  #7  
Old 05-19-2010, 12:14
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Az is egy ötlet.
A lényeg, hogy mindenki tudjon játszani, aki akar. A giga orisok is, meg a kicsi, szegény, időhiányosok is.
És épp ez benne a lényeg. Ez egy stratégiai játék, nem időjáték. (eredetileg)
Lehet valaki kíváló stratéga, ha nem tud egész nap gépnél meg wap-nál lenni.

Ezen az egyen kéne segíteni. Hogy minden játékos 1/A-ba vágyakozzon! Mert ez az egész játékot fellendítené! 1/At is, alsóbb szinteket is!
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
  #8  
Old 05-19-2010, 14:54
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Hol tartunk tehát, ha NEM akarjuk lefordítani az összes 1/A-s országot, ha NEM akarjuk az 1/A csoportot újraindítani, és ha NEM akarjuk, hogy az 1/A-ban játszani szeretők csakazértse játszhassanak? Merthogy ezek alapfeltételek.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #9  
Old 05-19-2010, 15:16
Alg Alg is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: Törökszentmikós/B.P.-TTNY
Posts: 317
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Meggondoltam magam

Last edited by Alg; 05-19-2010 at 15:22..
Reply With Quote
  #10  
Old 05-19-2010, 16:11
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Hol tartunk tehát, ha NEM akarjuk lefordítani az összes 1/A-s országot, ha NEM akarjuk az 1/A csoportot újraindítani, és ha NEM akarjuk, hogy az 1/A-ban játszani szeretők csakazértse játszhassanak? Merthogy ezek alapfeltételek.
Elfogadhatónak találnál egy olyat, hogy aki x ezer kör óta van az 1/A topjában, annak országa ne legyen beleszámolva a topkövetelményekbe?
5-8-10k-ra gondolok kb.
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Anarchba való fordulás megváltoztatása! Stoky(Gárdi) NEXUS Megvalósult javaslatok 309 11-24-2012 18:30
A felfedezés könnyítése. Serg Megbeszélések 29 03-01-2010 16:07
Román 1/A könnyítése ErdelyMagyaria Általános beszélgetés Hódítós témákban 26 12-07-2007 11:33
Román 1/A könnyítése Robin Általános beszélgetés Hódítós témákban 7 07-25-2007 18:16
2B-ből való fordulás Milán™ Elvetett javaslatok 1 05-16-2006 16:12


All times are GMT +1. The time now is 02:31.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu