Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Szerinted? (ötletek a nyitó írásban)
1. ötlet 14 16.47%
2. ötlet 8 9.41%
3. ötlet 27 31.76%
4. ötlet 3 3.53%
5. ötlet 4 4.71%
Más ötlet (írd le) 13 15.29%
Maradjon így, ahogy most van 16 18.82%
Voters: 85. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-19-2010, 10:52
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Nos, akkor latszik, hogy fogalmad sincs a temarol, akkor minek irsz ide? Itt epp arrol van szo, hogy konnyiteni kell, az 1/At. Mivel szerinted tul konnyu, csinalj egy olyat topicot, hogy neheziteni kelljen. Epp arrol van szo egyesek szerint, hogy nagyon nehez szemelyisegeket szerezni. Miert beszelsz osszevissza?
Az a baj, hogy itt nincs igazság, Remy.
Mert mindenkinek igaza van, attól függően, hogy mi a játékos háttere.

Vannak olyanok, akiknek túl könnyű az 1/A, mert van egy kialakult játékstílus A-ra, amit ő sikeresen magáévá tett, és így érvényesülni képes, valamint vannak barátai, ismerősei, akikkel erős, nagy létszámú (tehát a szoksásos 4 főnél nagyobb) szövetséget tud létrehozni, és ezáltal bekerülni a TOP30-ba, és letölteni az időt.
Nekik könnyű az 1/A. (Személy szerint én úgy vélem, neked sem okoz gondot az 1/A, neked is könnyű.)

Vannak viszont olyanok, akiknek nehéz. Én ilyen játékos vagyok. Nincs lehetőségem nagylétszámú klánba lépni, ugyanis a barátaimnak már van klánja, sőt, tele van a klánlétszám, nem férek be. Viszont mivel nem forgolódok normálban, nincs olyan 4-5-6-7-8-9 személy, akivel én szövetségre tudnék lépni A-ban. Sőt... Alsóbb szinteken sincs kivel szövizzek.
Csóró vagyok, sosincs pénzem. Sosincs szövim. Egyedül vergődök, és ha valahol belefutok egy kisebbfajta csalásba, nekem az a játék VÉGÉT jelenti. Végérvényesen, mert nekem nincsenek tízmilliárdjaim, meg 3 tucat haverom minden normál csoportban.
Nekem az 1/A jelen állapotában nem nehéz. Egész egyszerűen lehetetlen. Már az képtelenség, hogy én oda eljutok, de tegyük fel, eljutok, mert azért a B topjáig el tudom magam szenvedni MF-ként is.
Oké. Ott állok 1/A alján, egyedül, szegényen. Esélytelen. Kicsi vagyok, és szegény, nem kellek senkinek.
Választhatom azt, hogy kicsi, és szegény országokkal szövetségre lépek.
Aztán még azt is kiverik belőlünk pillanatok alatt, amit összekuporgattam/tunk fél év alatt az alsóbb szinteken.

Mert nekem nincs lehetőségem arra, hogy hajnali 2-kor felhívsz, hogy azonnal vegyem be a rúnádat a paicról, hogy te azon vegyél íjat, nézzek távolt, védés után seregcsere, szembemenés, alábontás, aláfokozás, ide-oda-amoda..
Ezt nekem előadod hajnali 2-kor, darabokra töröm a telefonom, és alszom tovább, mert 4:40-kor kelek, megyek dolgozni, és este 10-kor érek majd csak haza.

Elmondom, hogy a Hódító feliratot szemrebbenés nélkül ki lehet cserélni Időgép feliratra a főoldalon, mert akinek nincs napi 1-2 órája plusz nem lehet esetleg óránként egyszer telefonon zavarni, annak nincs esélye 1/A-ban.
Illetve, ha úgy akarom csinálni, hogy egyedül betonelfként elfedezgetek, akkor is idő kérdése, mert ahhoz a vagyont hónapokig, de sokkal inkább évekig kell gyűjtögetnem odalent. Aztán napi 1x tudok fedezni. És csücsöljem le a köröket is...

Nem véletlenül nem játszom normálban. Nincs értelme. Durván 2 évente tudnék csinálni +1 személyiséget. Egyszerűen nem állok neki, nem éri meg!
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 05-19-2010, 11:00
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Amennyiben születne egy olyan javaslat, amivel az olyan játékosok is képesek lennének normál csoportban körbefordulni, akkor több játékos is lenne ott.
És nem feltétlenül rossz játékosok...

Szerintem igen sok embert riaszt el az, hogy elkezd játszani, és rájön, ő itt nem lesz sikeres. Nem azért, mert nincs stratégiai készsége, vagy mert nem tud számolni. Hanem mert sok más játékosnak több az ideje...
Egyszerűen időből agyonverik, nem játéktudásból.

Ha külön lehetne valahogy választani azokat, akik nagy országot akarnak azoktól, akik forogni akarnak, akkor megoldódna a probléma. Mert látnám, hogy van esélyem. Hogy nem kell 8000 hektáros országot csinálnom. Mert képtelen vagyok rá. Nem azért, mert béna vagyok, hanem mert nincs rá lehetőségem.
Ha le lehetne fordulni 3000 hektárról, erős késztetést éreznék arra, hogy normálozzak megint. Ha egyszemélyes klánként le tudnék fordulni, szintén érdekelne a normál megint.
Attól a nagy orisok meg játszhatnak nagy orikkal.
Én nem szívatnám őket a piaccal, meg azzal, hogy a felérkező haverjaikat próbálom meg leverni, ők meg nem szívatnának azzal, hogy a csillagos ég fölött 3 méterrel van a top30 alja.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
  #3  
Old 05-19-2010, 11:05
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 31%
Longevity: 100%
Default

Csak hogy az ötletelés irányvonala adott legyen: az ilyen "én nem akarok játszani, ezért dögöljön meg mindenki, aki akar" jellegű javaslatok teljes mértékben felejtősek. Ide tartozik minden olyan "ötlet", hogy kötelező lefordulás, szint újrakezdése, kötelező játékszünet és társai.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
  #4  
Old 05-19-2010, 11:09
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

És ha nem %-ban mérnénk a lefordulás határait 1/A-ban, hanem fix hektárban?
(Azért hektárban, mert ugye a pontértékkel lehet játszani.)

3000 hektáron elkezdene pörögni az 1 szemes oriknak a top.
6000 hektáron elkezdene pörögni az 2 szemes oriknak a top.
9000 hektáron elkezdene pörögni az 3 szemes oriknak a top.
12000 hektáron elkezdene pörögni az 4 szemes oriknak a top.
15000 hektáron elkezdene pörögni az 5 szemes oriknak a top.
18000 hektáron elkezdene pörögni az 6 szemes oriknak a top.
21000 hektáron elkezdene pörögni az 7 szemes oriknak a top.
24000 hektáron elkezdene pörögni az 8 szemes oriknak a top.
27000 hektáron elkezdene pörögni az 9 szemes oriknak a top.
30000 hektáron elkezdene pörögni az 10 szemes oriknak a top.

De indulhat a top 4000 hektártól is mondjuk 50000-ig... A számokat a csoport eloszlása határozza meg nyilván, csak maga az ötlet érdekel, hogy ez működőképes volna-e?
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
  #5  
Old 05-19-2010, 11:11
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 31%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
És ha nem %-ban mérnénk a lefordulás határait 1/A-ban, hanem fix hektárban?
Nekem ezzel az a fő problémám, hogy egyre könnyebb és könnyebb az A-ban haladni, így egy most megállapított fix hektárhoz képest egy év múlva sokkal értéktelenebb lesz az a plusz személyiség, hiszen sokkal könnyebb lesz megszerezni.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #6  
Old 05-19-2010, 11:17
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nekem ezzel az a fő problémám, hogy egyre könnyebb és könnyebb az A-ban haladni, így egy most megállapított fix hektárhoz képest egy év múlva sokkal értéktelenebb lesz az a plusz személyiség, hiszen sokkal könnyebb lesz megszerezni.
Nem muszáj lineárisan haladni...

pl az 1 szemeseknek indulhatna a top 3000 hekitől, a 2 szemeseknek 6000 hekitől, a 3 szemeseknek 11000 hekitől, a 4 szemeseknek 18000 hekitől, és így tovább... Így a 10 szemesnek 104000 hekin kezdene el pörögni a top.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
  #7  
Old 05-19-2010, 11:26
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Problémának látom, hogy olyanok szenvednek a jelenlegi helyzettől, akik nem képesek átlátni a magasabb hektáron lévő dolgokat, így nem képesek ésszerű javaslattal előállni, és ezzel a saját helyzetüket nehezítik meg.

Ez alatt azt értem, hogy ez a kötelező 1000 kör SZK nem csak azért rossz, mert földet kell majd leadnom a visszalépéskor, leperegnek a topköreim, stb, hanem egész egyszerűen azért, mert az országom addig nem látja el a klánban a szerepét: nem termel, nem adja a pontértéket, ami alapján magasabban van a klán, nincs ott védeni a klántárs hátsóját, nincs ott éplistázni, stb-stb. Ráadásul egy nagy, 10 fős klánban kb. 8-an játszanak alsóbb szinteken, ez legjobb esetben egyszerre 2, de valószínűbb, hogy egyszerre 3 országot jelent, akik egyszerre lesznek fagyasztva és kis orikkal kell próbálkozniuk.
A legtöbb nagy klán úgy van felépítve, hogy ezekre az országokra szükség van, nem engedhetik meg maguknak, hogy 2k körönként (ha két forgó országról van szó) 1k körre nélkülözzék őket.

A probléma egyik gyökere, hogy A-ban olyanok is vannak, akik minél nagyobb országot szeretnének, és olyanok is, akik a lefordulásért játszanak, a másik gyökere pedig, hogy egyszerűbb a top határán elffel fedezgetve a lenti orival forogva személyiséget szerezni, mint feljönni A-ba és hadis országgal harcolgatva elérni az egyre irreálisabban magasan lévő top határát.

Szerintem Xeper javaslatát finomítva lehetne megoldani az elsőt (pl. 8k vagy 10k topkörnél meghúzni a határt), és az 1/A-ban szükséges top% lejjebb szállításával a másodikat.
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Padlócsempe For This Useful Post:
  #8  
Old 05-20-2010, 15:40
NewJackCity NewJackCity is offline
Member
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 372
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nekem ezzel az a fő problémám, hogy egyre könnyebb és könnyebb az A-ban haladni, így egy most megállapított fix hektárhoz képest egy év múlva sokkal értéktelenebb lesz az a plusz személyiség, hiszen sokkal könnyebb lesz megszerezni.
egy fix hektárt mitől lenne konyebb megszerezni ?
személyiségenként lehet más más fix hektár folyamatosan nehezitve
igazábol maga az otlet hogy fordulhassanak top30 alol es 2 korért járjon plussz szem az teccik csak a problémát nem orvosolja egy kicsit sem
mert az emberek 95%-a ugyanugy a top30bakerulésert kuzdene hogy a b-bol forduljon
szvsz egy ilyentol semmi nem változna és ugyanugy tolnák egyre feljebb
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to NewJackCity For This Useful Post:
  #9  
Old 05-20-2010, 15:41
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 31%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by NewJackCity View Post
egy fix hektárt mitől lenne konyebb megszerezni ?
Sokkal könnyebb 4000 hektárt megszerezni, ha 1000 arany a katona ára a piacon, mintha 50000 arany a katona ára a piacon. Akár fedezel, akár harcolsz.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #10  
Old 05-19-2010, 11:21
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Csak hogy az ötletelés irányvonala adott legyen: az ilyen "én nem akarok játszani, ezért dögöljön meg mindenki, aki akar" jellegű javaslatok teljes mértékben felejtősek. Ide tartozik minden olyan "ötlet", hogy kötelező lefordulás, szint újrakezdése, kötelező játékszünet és társai.
OK, befejezem. De azért nem kell sértegetni azért, mert én úgy gondolom, hogy jobb lenne a játék, ha nem lehetne a B-ből fordulni. Sohasem volt olyan szándékom, hogy "dögöljön meg mindenki, aki akar" játszani. Javaslataimmal sohasem az egyéni érdekeimet néztem, hanem a játékot akartam jobbítani. Ez most is így van, legfeljebb nem értünk egyet.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to -Fegya- For This Useful Post:
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Anarchba való fordulás megváltoztatása! Stoky(Gárdi) NEXUS Megvalósult javaslatok 309 11-24-2012 18:30
A felfedezés könnyítése. Serg Megbeszélések 29 03-01-2010 16:07
Román 1/A könnyítése ErdelyMagyaria Általános beszélgetés Hódítós témákban 26 12-07-2007 11:33
Román 1/A könnyítése Robin Általános beszélgetés Hódítós témákban 7 07-25-2007 18:16
2B-ből való fordulás Milán™ Elvetett javaslatok 1 05-16-2006 16:12


All times are GMT +1. The time now is 13:53.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu