Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 01-28-2010, 11:59
D4rth D4rth is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 19
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nézzük, hogy eddig milyen hozzászólások születtek:

Dus felvetette, hogy a védelmét vegyük el. Ez részben jogos: a "a földrengés csak minimális károkat okoz" és a "az ellene irányuló emberrablások a távolság függvényében a szokottnál kevesebb embert visznek el" védelmeket eltörölném, viszont a "hatástalan ellene a varázslók meggyilkolása, a katonák gyilkolása és a tolvajmérgezés" védelmet meghagynám, hiszen halott, nem lehet mégegyszer megölni.

Ezen kívül most valahol itt tartunk:

Hadibónusz marad ahogy most van, első körben semmi emelés.

Férőhelybónusz: 5. szinten +20%, 4. szinten +30% (összesen, nem a plusz 20-on felül), 3. szinten +40%, 2. szinten +50%, 1. szinten +60%.
Ezzel gyakorlatilag marad minden a régiben. Kicsit adunk, kicsit elveszünk, de használhatóbb faj nem lesz belőle.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 01-28-2010, 12:14
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by D4rth View Post
Ezzel gyakorlatilag marad minden a régiben. Kicsit adunk, kicsit elveszünk, de használhatóbb faj nem lesz belőle.
Arról már letettem, hogy használható faj legyen. Amint az lett volna, jött a felzördülés, hogy "dehát ez nekem rossz". Ami persze érthető, hiszen mostanra kialakult egy egyensúlyi helyzet, amit mindenki megszokott, mindenki ért, minek bolygassuk.

Ha olyan fajt csinálunk belőle, ami labdába tud rúgni a meglevők mellett, akkor az a többségnek nem lesz jó.

Így marad az, hogy egy icipicit hozzányúlunk, de érdemi változásra senki ne számítson.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #3  
Old 01-28-2010, 13:08
Kubbi Kubbi is offline
Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veszprém
Posts: 1,171
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Arról már letettem, hogy használható faj legyen. Amint az lett volna, jött a felzördülés, hogy "dehát ez nekem rossz". Ami persze érthető, hiszen mostanra kialakult egy egyensúlyi helyzet, amit mindenki megszokott, mindenki ért, minek bolygassuk.

Ha olyan fajt csinálunk belőle, ami labdába tud rúgni a meglevők mellett, akkor az a többségnek nem lesz jó.

Így marad az, hogy egy icipicit hozzányúlunk, de érdemi változásra senki ne számítson.
Ati szerinted az oké, hogy erősebb támadásban mint az ork (nem kicsivel) jobban véd mint egy elf, és kaja se kell neki?
Ráadásul sokan felvetették aggodalmukat a betegséggel kapcsolatban...
__________________
Sose félj valami újat csinálni. Emlékezz, hogy egy magányos amatör készítette a Bárkát, és egy halom szakértő a Titanicot.
Reply With Quote
  #4  
Old 01-28-2010, 13:11
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ha olyan fajt csinálunk belőle, ami labdába tud rúgni a meglevők mellett, akkor az a többségnek nem lesz jó.
A labdába rúgás és aközött, hogy toronymagasan a legjobb faj lesz belőle 1/A-ban, azért van különbség.

Az alsóbb szintekre jónak tűnik ez a módosítás, mert a haderejét kompenzálja, hogy varázslókkal és tolvajokkal sebezhető, és nincs infója arról, hogy ki bántja.

De Xeper írta annak idején, hogy még a jelenlegi, gyenge hullát is hobbiból bántják, napi akár több százmillió károkat okozva. Ami nem lenne baj, ha tudni lehetne, hogy ki tette, de így nem biztos, hogy játszható lesz, főleg ha még rengetni is hatékonyabban lehet ezentúl.

Arra van esély, hogy ne szintenként erősödjön az élőhalott?
Az egyik fő baj ezzel, hogy 1/A-ra lesz a legerősebb, pedig ott érvényesülnek a legkevésbé a tolvajok és a varázslók, ott számít legjobban a katonai erő, így ott a legkisebb a hátránya (azt leszámítva, hogy ott már másoknak sem kell tanyát tartaniuk a klánraktár miatt)
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Padlócsempe For This Useful Post:
  #5  
Old 01-28-2010, 13:13
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Arra van esély, hogy ne szintenként erősödjön az élőhalott?
Elvi szinten van esély, bár bevallom nekem kifejezetten tetszik ez a fajta faji sajátossága.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
  #6  
Old 01-28-2010, 13:16
RRRrrr RRRrrr is offline
Member
 
Join Date: Aug 2009
Location: Miskolc (a fények városa:))
Posts: 389
Activity: 0%
Longevity: 81%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post

Arra van esély, hogy ne szintenként erősödjön az élőhalott?
Az egyik fő baj ezzel, hogy 1/A-ra lesz a legerősebb, pedig ott érvényesülnek a legkevésbé a tolvajok és a varázslók, ott számít legjobban a katonai erő, így ott a legkisebb a hátránya (azt leszámítva, hogy ott már másoknak sem kell tanyát tartaniuk a klánraktár miatt)

Szerintem pont azért lenne jó, ha az A-csopi nem csak az orkokról szólna, hanem érvényesülni tudna a többi faj is. (varázslók,tolvajok is) Egyenlőre ez nem éri meg, de lehet pont a halottak miatt kezdene pozitívan változni a csopi, az elején persze hatalmas veszteségekkel
Reply With Quote
  #7  
Old 01-28-2010, 18:29
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by RRRrrr View Post
Szerintem pont azért lenne jó, ha az A-csopi nem csak az orkokról szólna, hanem érvényesülni tudna a többi faj is. (varázslók,tolvajok is) Egyenlőre ez nem éri meg, de lehet pont a halottak miatt kezdene pozitívan változni a csopi, az elején persze hatalmas veszteségekkel
Off
Én nem tudom, hogy ki lehetsz az A ban, de úgy érzem nem sok fogalmad lehet az ottani eredményes játékról.
Nem bírálni, meg bántani akarlak, de!
Miért nőne meg a tolik-varik jelentősége, ha még egy ultramilitáris faj megjelenne aki lehúzza a WC-n a tolis varis országokat?
A toli akció 10K ponton túl hiába sikeres eredménye nincs.
A varik a növekvő körtávolsággal halmozottan fáradnak.

Ha belegondolsz akkor rá kell jönnöd, hogy a tolis-varis országoknak a sűrű pontlista kedvező.

A tolis országok jelentősége pl egy olyan változtatás hatására nőhetne, ha valamilyen módon lopható lenne a klánraktár.
Off

Én is azt támogatnám, hogy ne szintenként növekvő bónuszokat kapjon a Hulla, hanem mindenhol ugyanakkorát.

Hiszen Pistike a "V"-ben sem játszik rosszabbul, mint a "B"-ben
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
  #8  
Old 01-28-2010, 18:53
RRRrrr RRRrrr is offline
Member
 
Join Date: Aug 2009
Location: Miskolc (a fények városa:))
Posts: 389
Activity: 0%
Longevity: 81%
Default

500k érték körül mozgok éppen tény hogy a sürü lista jó a vari/tolinak, de épp arról volt, hogy elárasztják a hullák az első szintet nem? De egyébként igazad van, rosszul fogalmaztam. Nem is tudom hogy lehetne jól megfogalmazni A lényeg, szerintem mindenki azt szeretné ha frissülne kicsit az 1/A.
Reply With Quote
  #9  
Old 01-28-2010, 18:54
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Tapasztalataim alapján amit én fontosnak tartanék ahhoz, hogy a Hulla életképes, játszható, érdekes színfoltja legyen a játéknak.

1, Férőhelybónusz
Ne kelljen 25% házat tartania, a sokból sok is gyullad, és amikor szöviben játszottam Hullát 3 gnómos szövi ellen tarthatatlan volt a gyujtást kezelni.

2, Haderőbónusz
A kigyúrt Hullám seregét felnövelve 2,5-szeresére a szöviktől sem tudtam átütni alulról egy íjj-elites tanyás hadignómot. Szövisként szöviset.
A haderőbónusz mértékét alaposan meg kell fontolni, de semmiképp se érje el egy ork szintjét, mert igénytelenebb annál, + nem eszik!
Koncepcionálisan helyesnek tartom, hogy a védelmi képessége a védelem varázslat hiánya miatt lényegesen kisebb mint a támadóereje.

3, Tolivédelem
Ma jelenleg egy hulla semmi felhalmozó jellegű termelést nem tud eredményesen végezni, mert az 1 kocsmás országok is szétlopják. (kivéve kereskedőként bankolni)
Ha a tolvajok a térkapun át hazavinnék a Pestist akkor erősen meggondolná mindenki, hogy tolizza-e vagy sem.
Nyilván, ha megéri akkor lopnák, de nem következmények nélkül.
Ha háború van akkor felgyujtják, de az ellennek kórházakat kell tartania, nem élezheti ki annyira magát az emberhullás miatt.

Ati tudom, hogy erre régebben azt írtad, hogy a betegség legyen visszakövethető a krónika alapján, így meg nem lenne az, de miért baj az, ha így lenne? Egy seregnyi új taktikai elemmel bővülne a harci repertoár, Lehetne a kigyúrt hadikat "megtorlásként" magunkkal együtt befertőzni, aztán tőlük hozni az embert...stb
Ráadásul egy hulla is tarthatna bányákat kovácsokat, és nem csak a környezete profitálna belőle, hanem gyakran Ő maga is.
Kicsit népszerűbb épület lenne a kórház, de gond ez? Szerintem nem.

4, Extra
Ha sikeres katonai akciót indít fertőzze meg a támadott országot.
Huúú ez biztos nagy felháborodást fog sokakban kelteni, de aki tud Betegen is csatázni az tudja, hogy ez igenis kezelhető helyzet.
(Ha kórházanként kevesebb mint 300 civiled van, akkor betegen is van bevándorlás.)
Ha a lopás esetén is fertőz, és elszaporodnak a kórházak akkor egyébként sem annyira vészes.

Ha a 3. és 4. pont megvalósulna akkor érdekes színfoltot hozna a játékba, és a szövetségekben is keresett faj lehetne.
Szerintem ez az irány sokkal jobb, mint nyomni-nyomni a katonai erejét a gnóm fölé, az ork alá.
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Reaktor For This Useful Post:
  #10  
Old 01-28-2010, 19:03
Alg Alg is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: Törökszentmikós/B.P.-TTNY
Posts: 317
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Quote:
Originally Posted by Reaktor View Post
Tapasztalataim alapján amit én fontosnak tartanék ahhoz, hogy a Hulla életképes, játszható, érdekes színfoltja legyen a játéknak.

1, Férőhelybónusz
Ne kelljen 25% házat tartania, a sokból sok is gyullad, és amikor szöviben játszottam Hullát 3 gnómos szövi ellen tarthatatlan volt a gyujtást kezelni.
.
kevesebből keveseb gyullad, de abból több ember megy el, a végeredmény kb. ugyanaz...

De a férőhelybónusz mindenképpen kell, és logikusnak is tűnik, elvégre az élőhalottak általában a tömeg erejével győznek, nem egyéni harci képességekkel...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 08:46.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu