Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Taktikai elemnek tartod, ha ütsz de 0 hekit foglalsz mert az ellenfeled elfokoz?
Igen, mert jó buli látni, hogy ha sok egységet halmozok föl, beverhetetlen vagyok. 2 3.64%
Igen,reális egy stratégiai játékban, hogy az emberek létszáma határozza meg a földfoglalást. 1 1.82%
Igen, én is ezt csinálom ha megtámadnak. 0 0%
Igen, mert ha a termelő orimhoz odafokoz egy hadi ország, másképp nem tudom megvédeni magam. 0 0%
Igen, ha van odafokozás, legyen elfokozás is, ezt tartom igazságosnak. 27 49.09%
Nem, mert kizárólag a pénztől függ, semmi köze a játékhoz. 6 10.91%
Nem, mert, ez még a lehetőségét is elveszi, hogy földet foglaljak 1M ponton. 1 1.82%
Nem, mert értelmetlenné teszi a játékot. 9 16.36%
Nem mert a stratégiai játékból , kereskedelmi játékot csinál. 4 7.27%
Nem tudom miről van szó... 5 9.09%
Voters: 55. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 01-25-2010, 17:43
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
A 0 foglalásos probléma kapcsán szerintem a 100k pont mint fix tényezővel van probléma. Ha ez egy hektártól függő paraméterré alakulna, annak lenne egyedül értelme. Ez a 100k -mint a példa is mutatja- mérettől függő értéket képvisel. Hatalmas országokkal könnyen elérhető ekkora mozgás, viszont tisztán a fokozás bekorlátozása nem jó ötlet a bontással való melléereszkedés lehetősége miatt. Kisebb országoknál pedig éppen az arányaiban magas fokozás miatt lekövethetetlen bontással a manőver.

Ha a foglalás mértéke nagyobb hekin hekiarányosan csökken (pl 10% értékkülönbség esetén nullázódik), akkor nincs szükség a Wand által javasolt büntető arányokra. Ebbe az arányos változásba pedig a népesség racionális mértékű pontba számítása szépen belesimulna. Ezt a számot pedig valahogy úgy érdemes meghatározni, hogy szimmetrikus legyen a helyzet visszatámadhatósági szempontból. Erre írta Remy amit írt, erre számoltam egy támadást. Azt lenne érdemes kitalálni, hogy mekkora bebontásnak megfelelő ponttávolságot lehessen áthidalni fokozással. De mindennek a kiindulópontja ebben a topicban: 100k helyett méretarányos csökkenésre van szükség.
a méret arányos csökkenéssel még mindig a visszaütés a hiba. alulról seregnél eltávolodhatsz 13-14%-ra,(több sereges hiénázásról nem beszélve) szembe sereg csapódásakor ugye már megvan ez a különbség. viszont ha nem volt ütés akkor ekkora távról ráállva simán visszatudsz csökkeni képzéssel éhezzéssel és az elmenő néppel olyan 9-10%nyi távra, igy ahoz,hogy visszaüssenek legalább 30%-ot kell bontani a visszatámadónak,ha nem bont a támadó esetleg.

Viszont asszem megvan a megoldás erre: legyen heki arányos malusz, de ne az aktuális különbséget, hanem az elözö körváltás elejit(!!!) nézze. igy szembemenetelnél és kisérésnél is (mert igy a csapodás elötti hekit nézi) akkora maluszt kap a visszatámadó, mint az agresszor, ha pedig a fokozást nem babráljuk, lehetőséget ad a kitámadott orinak is elég nagy mozgásra a pontlistán,hogy elkerüljön egy esetleges ráállást.

igy értelmetlenné vállnak a messziről ráfokozások,mert azok keveset,vagy 0át visznek
ütésváltás esetén a támadó ugyanakkor nem lesz visszaüthetetlen helyzetben, mert ráfokozva elérhető marad még kisérve is.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 12:58.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu