Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 12-14-2009, 23:30
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
persze ez a kisebb "hadibóni" nem a mostanira, hanem az adandóra vonatkozik gondolom... csak akkor jár az egyetértő ujjacska...
Természetesen. Tehát valamilyen mértékű támadóerő növelésre szükség van, de sokkal könnyebben számolható, ha kisebb mértékben növeljük, mint ha növeljük valamennyivel, aztán meg csökkentjük is
Illetve ha túl erős, akkor egy 100-hoz húzó katmorál
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Andrew For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 12-14-2009, 23:37
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Andrew View Post
Illetve ha túl erős, akkor egy 100-hoz húzó katmorál
Ez még jobban tetszik! De akkor már inkább legyen, hogy alapesetben mondjuk 90-hez, max 95-höz húz, és támadásokkal lehet felvinni 100-ra. Így azért nem jár "ajándékba" a max morál akármi is történjen...
Reply With Quote
  #3  
Old 12-15-2009, 19:41
Rheia Rheia is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 312
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Ha már húz valahová a morál, akkor az nem olyan, mintha nem lenne..
Elég messzire mentetek el ezzel kapcsolatosan
__________________
Rheia (#556175)
Reply With Quote
  #4  
Old 12-15-2009, 21:29
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Rheia View Post
Ha már húz valahová a morál, akkor az nem olyan, mintha nem lenne..
Elég messzire mentetek el ezzel kapcsolatosan
de azért jobb, ha nincs "ingyen" a fix 100%... dolgozzon meg érte...
Reply With Quote
  #5  
Old 12-16-2009, 10:19
Rheia Rheia is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 312
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
de azért jobb, ha nincs "ingyen" a fix 100%... dolgozzon meg érte...
Jobb persze, de ettől függetlenül nem illik a hullához, hogy egy magas értékhez húzzon a morálja.. :P Akárhogy is nézem, az még névlegesen sem hasonlít a "nem-morálosságra", így már inkább az ellentétének tűnik. Asszem ez halva született ötlet volt
__________________
Rheia (#556175)
Reply With Quote
  #6  
Old 12-16-2009, 15:14
Rotcsa Rotcsa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 356
Activity: 0%
Longevity: 84%
Post Morál-kérdés.

Az elképzelésem:

Súgó:
Az élőhalottaknak nincsenek saját érzelmeik, ezért a többi fajhoz hasonlóan nem lehet őket várszomjjal hatékonyabb támadásra bírni. Ugyan így nem zuhan a lakosok morálja, ha folyamatosan ártózzák őket.
Viszont mivel annyira együgyüek, hogy nem képesek önállóan gondolkozni, ezért a körülöttük lévő országok habitusát veszik föl saját hangulati beállítódásként.

Eddig a rizsa. Most jönne az, h ez miként alakuljon.
Két gond:
-mf hulla
-szövis hulla
Hány körtől hány körig legyenek a viszonyítási alapként szolgáló orik, illetve milyen képlet szerint történjen ez.

A szövis hulla szerintem kapja a szövetségesei moráljából adódóan kulcsot.
Hogy hogyan még nem tudom, de pl: van 3 szövije, összeadjuk a moráljukat és elosztjuk 4 el. Vagy valahogyan belekombináljuk a szövijei lakossági moráljaitt is és a kettő együttesen adja meg a hulla morál-értékeit.
__________________
"Érezd mikor vagy gyenge, tudd mikor vagy penge,ha valamiért küzdeni kell, magaddal szállj szembe!"
Ex-országaim:
Rotziel The Soul Reaver (#504659)[2/B]Ha megtámadsz sikítok (#528766)[2/B],Pozitron[5/Q]
Reply With Quote
  #7  
Old 12-16-2009, 17:02
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Rheia View Post
Jobb persze, de ettől függetlenül nem illik a hullához, hogy egy magas értékhez húzzon a morálja.. :P Akárhogy is nézem, az még névlegesen sem hasonlít a "nem-morálosságra", így már inkább az ellentétének tűnik. Asszem ez halva született ötlet volt
hmm... ha jobb, akkor mi a baj vele? ha beleírod a hullához a súgóba, hogy 95%-hoz húz a katonai morálja, akkor már egyből hullás lesz...

A "nem-morál" meg nekem még mindig azt a jelentést hordozza, hogy nincs morál... ha meg nincs akkor nagy nulla!

Quote:
Originally Posted by Rotcsa View Post
A szövis hulla szerintem kapja a szövetségesei moráljából adódóan kulcsot.
Hogy hogyan még nem tudom, de pl: van 3 szövije, összeadjuk a moráljukat és elosztjuk 4 el.
Ezzel csak gyengíted... tegyük fel 100%os a morálja a szövijeinek... 3*100/4=300/4=75%-os morál. Szerintem úgy gondoltad, hogy 3mal osszunk...

amúgy ezzel csak bonyolítjuk a dolgot... pont Ati hangsúlyozza mindig, hogy a hulla egyszerű, nem kell vele sokat foglalkozni, lopni, varázsolni, számolni... csak ütögetsz... így meg a morálod az ellenfeledtől, vagy szövidtől függ, szóval mindig figyelni kell, meg ilyenek... Arról nem is beszélve, hogy honnan tudod, hogy a környéknek milyen a "habitusa" és mennyivel kell számolnod? Szóval nincs olyan, hogy kimész 200 hekin 500 pacival egy üres orira, mert lehet bebukod, ha van egy 0%-os katmorálos a környéken. (igen, van ilyen, én már támadtam is... ÍJAKKAL! )
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 04:57.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu