Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 12-04-2009, 12:43
siQ siQ is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 233
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Az én verziómra még mindig nem reagált senki érdemben. Pedig írtam egy javaslatot, ami az újraindulást -mint újabb esélyt- változatlanul hagyná, a vagyon sokszorozást viszont korlátozná.
ha jól látom arra tettél javaslatot, hogy 20 milla legyen a határ tekiből. Erre nem sokmindent lehet reagálni, mint hogy erre is lehet azt mondani, hogy a tekit nem csak 200 hekin lehet irni és nem csak irni lehet, tehát a 68 millás becslésed máris sántit. Ettől függetlenül szerintem alacsonyabb határ jobb lenne. A pénzre és runára meg nem is tettél javaslatot.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 12-04-2009, 17:45
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by siQ View Post
ha jól látom arra tettél javaslatot, hogy 20 milla legyen a határ tekiből. Erre nem sokmindent lehet reagálni, mint hogy erre is lehet azt mondani, hogy a tekit nem csak 200 hekin lehet irni és nem csak irni lehet, tehát a 68 millás becslésed máris sántit. Ettől függetlenül szerintem alacsonyabb határ jobb lenne. A pénzre és runára meg nem is tettél javaslatot.
A pénzzel és a rúnával szerintem nincsen probléma, mindkettő fosztható, lopható gyakorlatilag normális mértékben.
Ha nem tetszik a 20 milla, legyen 40, az már nagyobb hektáron írt tekercsek esetén is megfelelő lehet. Sikítson aki megírt (nem lesokszorozott) 320 millió tekercset egyetlen országával! Nem mellékesen a példám eléggé sarkított volt, hiszen nem valószínű, hogy valaki 10 évig írt volna tekit regelést követően.
A másik oldala pedig: most ha valaki több pénzt szeretne 4,3 milliárdnál, akkor sem tehet semmit, ezért a határon leáll a gyűjtésével, megy játszani/keres másik vagyon tárolási lehetőséget. Ne mondja senki, hogy 160 milla tekercs (20-as korlát esete ugye) kevés lenne!
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Xeper For This Useful Post:
  #3  
Old 12-05-2009, 18:32
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Mondju szerintem az egész problémát megoldaná, ha nem 500 hanem 2000 körönként lehetne újraindulni.
Aki 1 évig ír tekit, és valami miatt elveszíti, annak már nem kaland várni még 1500 kört, hogy visszakapja. Viszont újrázással vagyont gyártani már eléggé időigényes 2000 körönként.

vagy ha ugyanazon a szinten akarsz többször újrázni, akkor az elsőt megeteheted 500 a másodikat 1000, a harmadikat 2000, a negyediket 4000 kör után. (hm?)

Last edited by wand; 12-05-2009 at 18:37..
Reply With Quote
The Following 10 Users Say Thank You to wand For This Useful Post:
  #4  
Old 12-05-2009, 20:35
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
Mondju szerintem az egész problémát megoldaná, ha nem 500 hanem 2000 körönként lehetne újraindulni.
Aki 1 évig ír tekit, és valami miatt elveszíti, annak már nem kaland várni még 1500 kört, hogy visszakapja. Viszont újrázással vagyont gyártani már eléggé időigényes 2000 körönként.

vagy ha ugyanazon a szinten akarsz többször újrázni, akkor az elsőt megeteheted 500 a másodikat 1000, a harmadikat 2000, a negyediket 4000 kör után. (hm?)
Remek ötlet!
Kiegészíteném azzal, hogy 500 kör helyett 1000 körrel induljon.
Valamint azzal, hogy mihamarabb jó lenne bevezetni, mert az Újramatyi tekercsnepperek már most is mérhetetlen károkat okoznak a G és a B csoportban azoknak a játékosoknak, akik normálisan gyüjtögetve játszanak.
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
  #5  
Old 12-05-2009, 20:57
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Reaktor View Post
Remek ötlet!
Kiegészíteném azzal, hogy 500 kör helyett 1000 körrel induljon.
Valamint azzal, hogy mihamarabb jó lenne bevezetni, mert az Újramatyi tekercsnepperek már most is mérhetetlen károkat okoznak a G és a B csoportban azoknak a játékosoknak, akik normálisan gyüjtögetve játszanak.
Semmi nem indokolja azt, hogy ez el legyen sietve. Ha valaki a piacon nem eladásra tart sok millió tekercset, akkor az a minimum, hogy az elvesztés kockázata ott lebegjen a szemük előtt, és ez időnként a nem rendeltetésszerű használat miatt be is következzen.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #6  
Old 12-05-2009, 20:35
Von's Avatar
Von Von is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,223
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
vagy ha ugyanazon a szinten akarsz többször újrázni, akkor az elsőt megeteheted 500 a másodikat 1000, a harmadikat 2000, a negyediket 4000 kör után. (hm?)
Ez nagyon jó ötlet!
A négyzetes emelkedés kifejezetten tetszik.
500-1000-2000-4000-8000-16000
De ha nem is ilyen durván, azért normális esetben egy szinten nem kell sokszor újrázni azért, hogy teljesíteni bírja az ember.
De így legalább nem lehetne megcsinálni, hogy valaki fellép A-ba, és 20at beleújráz, csak úgy, ha bevállalja, hogy a hatodikra már majdnem 2 évet kell várni
__________________
Vonetikusan fon
---------------
[SZK] Jetilábnyom (#553158) [1/A]
Raining Blood (2) (#562319) [3/G] [SZ]
Reign In Blood (2) (#592837) [5/W] [SZ]

www.unimarket.hu
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Von For This Useful Post:
  #7  
Old 12-05-2009, 20:46
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Elsore jo otletnek tunik, de sajnos konnyen(?) megkerulheto.

Egyszeruen nem egy orszag fog ujrazni sokszor, hanem sok orszag fog ujrazni egyszer. Erre meg nehez korlatozast hozni.


Kicsit temaba vag:

Ati, mennyi esely van arra, hogy szintlepeskor ne lehessen magunkkal vinni a kepzodo egysegeket? Ez ennek a problemanak egy reszet meg is oldana, az egysegujrazast, es az mar nagy elorehaladas lenne.
__________________
Remedy

Last edited by Remedy; 12-05-2009 at 20:48..
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Remedy For This Useful Post:
  #8  
Old 12-05-2009, 21:00
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Elsore jo otletnek tunik, de sajnos konnyen(?) megkerulheto.

Egyszeruen nem egy orszag fog ujrazni sokszor, hanem sok orszag fog ujrazni egyszer. Erre meg nehez korlatozast hozni.


Kicsit temaba vag:

Ati, mennyi esely van arra, hogy szintlepeskor ne lehessen magunkkal vinni a kepzodo egysegeket? Ez ennek a problemanak egy reszet meg is oldana, az egysegujrazast, es az mar nagy elorehaladas lenne.
Igen ez a legnagyobb gond, mert a tekercs az kopik, lopható, és ha beöntenek hatalmas mennyiséget egy piacra akkor nehezen eladható lesz.(talán) Főleg ha a játékosok zöme rájön arra, hogy ekkor a tekercsárak folyamatosan csúszni fognak lefelé, rgó nem szabad vagyontárolásra használni.
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
  #9  
Old 12-05-2009, 23:32
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
Mondju szerintem az egész problémát megoldaná, ha nem 500 hanem 2000 körönként lehetne újraindulni.
Aki 1 évig ír tekit, és valami miatt elveszíti, annak már nem kaland várni még 1500 kört, hogy visszakapja. Viszont újrázással vagyont gyártani már eléggé időigényes 2000 körönként.

vagy ha ugyanazon a szinten akarsz többször újrázni, akkor az elsőt megeteheted 500 a másodikat 1000, a harmadikat 2000, a negyediket 4000 kör után. (hm?)

Hogy ez hogy nem jutott eszünkbe hamarabb?

Bár én már az első határát is megemelném. Ha már egy csoport 1000 kör alatt teljesíthető minimum, akkor legyen az újrázás is 1000 kör után. Esetleg azt is belerakhatnánk, hogy a fellépéstől számítva 2 hét múlva lehet csak újrázni, mint segélyt felvenni. Így nem fog a fellépő egyből újrázni a tekjeivel.
Reply With Quote
  #10  
Old 12-06-2009, 01:06
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Elsore jo otletnek tunik, de sajnos konnyen(?) megkerulheto.

Egyszeruen nem egy orszag fog ujrazni sokszor, hanem sok orszag fog ujrazni egyszer. Erre meg nehez korlatozast hozni.


Kicsit temaba vag:

Ati, mennyi esely van arra, hogy szintlepeskor ne lehessen magunkkal vinni a kepzodo egysegeket? Ez ennek a problemanak egy reszet meg is oldana, az egysegujrazast, es az mar nagy elorehaladas lenne.
Remy vagy én vagyok teljesen hülye a játékhoz, vagy te nem gondoltad végig teljesen ha felhozod a tekit hiába adod át, a másik már ugyanazt nem fogja tudni beújrázni. Ha jól gondolom Wand ugyanarra a szintre gondolta az újra idejének duplázását, így fölösleges lenne szintenként átjátszani.

Sztem meg a szintenként 1 újra még bőven belefér. így max 16x-ozni tudják a pénzt. tegyük fel hogy 200hekin 130könyvtárral ír egy szövi, 2k körig az durván 7milla tekercs, ebből ha nem élnek fel semmit és beújrázzák szintenként az lesz 112milla teki. ez tart nekik összesen 7k körig. ezt A-ban ugyanennyi idő alatt 3050könyvtárral is megirod, ami egy 10fős klánban alig 300könyvtár fejenként. De ha ehez hozzá vesszük a tekercs értékét A-ban akkor jóval kisebb hely feláldozzással megtermelnél ennyit.
pl kereskedővel ezt 365 bankkal (!)(160-as tekiárral, amennyiért ugyse tudsz ekkora mennyiséget eladni) ami egy frissen lépett klánnál is nevetségesen kevés helyet igényel.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Újrázás Garcia Stratégia & Tippek 30 01-29-2010 00:08
Újrázás Takanohana Segítség 14 04-02-2009 07:52
Újrázás STEALTH Segítség 11 02-22-2009 19:19
Szintlépés korlátozása bari Elvetett javaslatok 2 02-08-2007 20:53
vari/toli használat korlátozása férőhely felett Gazsy Elvetett javaslatok 15 12-31-2006 18:00


All times are GMT +1. The time now is 00:42.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu