Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 11-13-2009, 14:18
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Vegyük pld a Biggun példáját...
Kitesznek 3 nagyorit. Én vagyok X klán összeadom a 3 ori pontjait és látom hogy célpont klán vagyok nekik, megnézem az orijainkat mindegyiken térkapu... Ergo 3 kör mulva rámjön 3 76% barakos ork és nekem 10 milliárdom sincs hogy feltöltsem magam... Mit is fogok tenni? Másrészről pedig ha az alsóbb szinteken 24 kör a szövi kilépés ugy lenne kompatibilis a szabályozás ha itt is annyi lenne. És akkor nincs min gondolkodni, hogy kit hogyan lehet kiléptetni menekülés céljából.
No ha jól értem..
pl van 1 kis klán, akit egy nagyobb be akar verni.. a nagy klánnak, ha 10 fő ~43 mrd kp-ja lehet.. a kicsi ha 4-5 fős, akkor fele annyi kpja max..(sokkal kevesebb lehetőség)
ha a kisebb klánban van törpe aki kicsit is termel, akkor máris csökken az esély, hogy visszakisérjenek vagy védjenek..(mivel a nagy csak a támadó orikat állítja rá.. többnyire orkot)
és ha nincs épp bent max kpjuk, és nincs bent épp a tartalékjuk, vagy nincs épp a piacon kint, akkor esélyük sincs bármit is reagálni..
a másik klán kapásbol vehet be tagokat a 24 körös szabály egyértelműen kijátszható..
és nem is kell, hogy a kisebb klán szarul legyen felépítve, vagy termelő legyen, vagy üres.. lehet a környéhez tökéletessen felépítve..
nem készülhetek fel arra sehogy, hogy a semmiből alámesik egy klán 70-80-90% barakkal.. max elffel megyek, de az megintcsak nem fokozná a játékélményt..
__________________
same old song..
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-22-2007 23:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 12:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 09:07


All times are GMT +1. The time now is 01:29.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu