Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-13-2009, 01:16
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Von View Post
Ugyanakkor felvetnék egy ezzel kapcsolatos problémát, amivel nem értek egyet, de gondolatkísérletnek tanulságos lehet:
Ha az 1/A 50+%-a nem ér rá, azért elf, vagy mert kényelmesen szeretne lenni, azért elf, akkor én miért ne csinálhatnám meg, hogy kidobok inkább mindenkit, mert mondjuk nem érek rá a klánütéssel foglalkozni, vagy mert kényelmesen szeretnék lenni?
Miert ne csinalhatnad? Csak 1 korrel kesobb fog megtortenni.(a javaslat szerint) Ezt en a szabira menekuleshez tudnam hasonlitani... Ott sem tudsz kibujni, az elinditott sereg meg oda fog erni....
__________________
Remedy
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Remedy For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 11-13-2009, 01:21
Von's Avatar
Von Von is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,223
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Miert ne csinalhatnad? Csak 1 korrel kesobb fog megtortenni.(a javaslat szerint) Ezt en a szabira menekuleshez tudnam hasonlitani... Ott sem tudsz kibujni, az elinditott sereg meg oda fog erni....
De én nem erre gondoltam. Hanem, hogy engem ne lehessen beütni, mert kidobok mindekit. Másokat alapból ugyanennyire lehet, akkor miért baj az ilyen menekülés? Miért baj, hogy nem elfként elmenekülök a csaták elől, ha a csoport 57%-a alapból elmenekül a csaták elől a fajválasztásával? (Tudom vannak kivételek, azoknak maximum respect, de ők a kisebbség)

ui: látjátok mire szavaztam, szóval nem magam miatt vetem fel, hanem, mert ez is egy logikusan védhető álláspont lenne.
__________________
Vonetikusan fon
---------------
[SZK] Jetilábnyom (#553158) [1/A]
Raining Blood (2) (#562319) [3/G] [SZ]
Reign In Blood (2) (#592837) [5/W] [SZ]

www.unimarket.hu
Reply With Quote
  #3  
Old 11-13-2009, 01:31
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Von View Post
De én nem erre gondoltam. Hanem, hogy engem ne lehessen beütni, mert kidobok mindekit. Másokat alapból ugyanennyire lehet, akkor miért baj az ilyen menekülés? Miért baj, hogy nem elfként elmenekülök a csaták elől, ha a csoport 57%-a alapból elmenekül a csaták elől a fajválasztásával? (Tudom vannak kivételek, azoknak maximum respect, de ők a kisebbség)

ui: látjátok mire szavaztam, szóval nem magam miatt vetem fel, hanem, mert ez is egy logikusan védhető álláspont lenne.
Természetesen így védenéd magad, mert jelen esetben lehetőséget ad rá a játék. és sztem minden támogató is fontolóra venné ezt a lehetőséget,ha olyan a klán helyzete. De ettől még nem egy játékot és a játékélményt épitő szabály.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #4  
Old 11-13-2009, 01:59
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 922
Activity: 4%
Longevity: 99%
Default

Jók az ötletek és ki is egészíteném valamivel:a támadó és a támadott ne tudjon 2 körnél messzebb kerülni a csatáig akinek alacsonyabb pontja van az lesz alul,de 2 körre és akkor a megtámadott hátrányai (termelő épületek rosszabb morál kevés pénz a mostani seregárakhoz képest)nem lesznek annyira hátrányok sőt sikeresen visszatámadhat
Reply With Quote
  #5  
Old 11-13-2009, 02:03
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Serg View Post
Jók az ötletek és ki is egészíteném valamivel:a támadó és a támadott ne tudjon 2 körnél messzebb kerülni a csatáig akinek alacsonyabb pontja van az lesz alul,de 2 körre és akkor a megtámadott hátrányai (termelő épületek rosszabb morál kevés pénz a mostani seregárakhoz képest)nem lesznek annyira hátrányok sőt sikeresen visszatámadhat
Erdekes otlet. Szerintem igy 1 db klanutes nem lenne a jovoben. A vedo latja a sereget 1 korosnek, a tamado ezekszerint ha megoszul sem tud 2 kornel messzebb menni, a vedo hiaba nem latta a raallast, szepen kenyelmesen hatradolve szamolgathat... Teljesen sebezhetove teszi a tamado klant.

Nagyon nem tamogatom ezt az otletet.
__________________
Remedy
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Remedy For This Useful Post:
  #6  
Old 11-13-2009, 02:07
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 922
Activity: 4%
Longevity: 99%
Default

Igen szar ügy hogy egy full kigyúrt klán ellen is van esélye egy normális éplistás,de nem túl gazdag klánnak gondolom ez nem tetszik
Reply With Quote
  #7  
Old 11-13-2009, 02:10
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Serg View Post
Jók az ötletek és ki is egészíteném valamivel:a támadó és a támadott ne tudjon 2 körnél messzebb kerülni a csatáig akinek alacsonyabb pontja van az lesz alul,de 2 körre és akkor a megtámadott hátrányai (termelő épületek rosszabb morál kevés pénz a mostani seregárakhoz képest)nem lesznek annyira hátrányok sőt sikeresen visszatámadhat
Sztem nagyon álmos vagy Serg feküdj le
Így is ki kell menni sokszor csuma üresre nem gondolod komolyan, hogy még elbontani se hagyod a támadót??? Bontson utánnad ha akar visszatámadni!!!
Reply With Quote
  #8  
Old 11-13-2009, 02:13
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Egyébként pedig mi lenne ha maga a kiléptetési ceremónia nem 1 körrel nőne hanem az is 24 kör lenne, mint az alsó szinten? Így lenne egységes a szabályozás és nem lenne akkor se kiskapu ha 3 körröl kell támadni vagy véletlen elcseszik a ráállást

Last edited by monro; 11-13-2009 at 02:16..
Reply With Quote
  #9  
Old 11-13-2009, 02:16
Von's Avatar
Von Von is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,223
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Egyébként pedig mi lenne ha maga a kiléptetési ceremónia nem 1 körrel nőne hanem az is 24 kör lenne, mint az alsó szinten?
A 2 kör is elérné a kívánt hatást. A 24 kör mennyivel vinne akárkit is előrébb? Az a kérdés.
__________________
Vonetikusan fon
---------------
[SZK] Jetilábnyom (#553158) [1/A]
Raining Blood (2) (#562319) [3/G] [SZ]
Reign In Blood (2) (#592837) [5/W] [SZ]

www.unimarket.hu
Reply With Quote
  #10  
Old 11-13-2009, 02:16
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 922
Activity: 4%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Sztem nagyon álmos vagy Serg feküdj le
Így is ki kell menni sokszor csuma üresre nem gondolod komolyan, hogy még elbontani se hagyod a támadót??? Bontson utánnad ha akar visszatámadni!!!
Gondold át jobban... és kettőnk közül te vagy az álomszuszi
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-22-2007 23:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 12:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 09:07


All times are GMT +1. The time now is 11:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu