|
|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
| Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat |
|
View Poll Results: Támogatnád e az elfek tornyokban lévő íjászainak 6 pontra csökkentését 8 helyett
|
|
Igen, mert szeretném ha más fajokkal is lenne esély foglalni tőlük 2 szemes orkon kívűl.
|
  
|
4 |
8.89% |
|
Igen mert jelenleg az elf átüthetetlen akkor is ha nincs kihegyezve.
|
  
|
6 |
13.33% |
|
Nem, mert az alsóbb csoportokban prédává válna
|
  
|
19 |
42.22% |
|
Nem, mert tök jó jelenleg, hogy nincs más dolgom csak VIP-elni és felfedezni
|
  
|
7 |
15.56% |
|
Tudnám támogatni ha visszakapná a toliakciók teljes értékű sikerességét
|
  
|
9 |
20.00% |

11-10-2009, 02:51
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by RicsiPi
Véleményem szerint az 1/A fordulás könnyítése és a 2/B fordulás nehezítése együtt hozná meg az eredményt.
Kinek mit: Bunkerek eltűnése A-ból, illetve egy kezdő számára ésszerű TOP határat A-ban.
Szerintem ezek történnének:
1/A fordulás könnyítése, hogy a top határ egy fix hektár(vagy pontérték) lenne (vagy *** 2Btől függő érték ***)
---> a kezdők utolérnék a top határát
---> a bunker-elfek egy része nem fedezne tovább, mert már rég topban van. Szétszóródna a mezőny. Illetve nem lennének kényszer alatt, hogy fedezniük kell folyamatosan a topban maradásért. És talán elkezdenének játszani... kisebb kockázat nagyobb bátorság!
2B-ből fordulás feltétele lenne az A-s ori ÉS a B-s ország kis kék számának megfelelő top szint elérése. (például egy 4 szemes ország, amely csak 2 személyiséget vett fel, annak a 4-est kellene teljesítenie, azaz top10%)
---> 1 szemes országoknak ez nem is nehezítés (kezdőknek jó)
---> a sok személyiséges országok, akiknek bunker elfük van fent, inkább azt fordítanák le. Ezzel is csökkenne az inaktív országok létszáma az A-ban. Majd B-ből fellépnének A-ba. Ez még jobban szétszórná a mezőnyt.
---> Akik kevés időt tudnak a játékra szánni még azok sem lennének hátrányban a nehezítés miatt, mivel fellépve A-ba egy elffel könnyen elérhető maradna az 1A top.
Ha jól megnézed, akkor változtatás egymásra kihatással vannak, méghozzá egymást erősítik. Vélemények??
*** = ha valakit érdekel leírom bővebben mire gondoltam
|
Remélem jól értem,csak kissé fáradt vagy és azért fogalmazol így. szal,hogy van egy 2szemes orim A-ban és egy 3szemes B-ben, akkor a B-s orinak a top8% kéne pl??? mert ez így tetszik. a fix hektáras dolog nem véletlenül lett elvetve régen,mert ami most ideális heki pl, az félév múlva már túl kicsi vagy túl nagy lesz.
ps.:Ez sztem megoldást nyújtana hosszabbtávon az Elf mocsárra, mert ha teljesithetetlen neki már a B-s fordulás, akkor inkább lép A-ba. Viszont ami miatt mégsem támogatom az az,hogy vannak jó pár kékszámos orik amik A-ban amik stabilan játszanak magas hekin. nekik viszont nem biztos,hogy olyan jó ötlet neheziteni a többi országa játékát ezzel. (pl a Gun-ba is van 4 többszemes ori, és lentebb is játszanak aktivan jó pár szemes orikkal)
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni
Last edited by Kutyuleee; 11-10-2009 at 03:01..
|

11-10-2009, 09:06
|
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2009
Posts: 166
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
És ha megmaradna a jelenlegi rendszer is, és kibővítenénk a fix hektáros megoldással is?
Valahogy így:
Abban az esetben, ha 1/A top 30-ba bekerültél és ott eltöltötted a megfelelő időt, akkor a jelenlegi rendszer szerint fordulhatsz B-ből.
A másik esetben eléred a fix hektár, majd eltöltöd a kötelező időt, ami több is lehet a mostaninál akár 1000 kör is, és ekkor fordulhatsz A-ból, de csak onnan.
Tehát a B-s fordulás, csak a jelenlegi rendszer mellett maradna meg. Ellenben A-ból lehetne könnyebben is fordulni.
|

11-10-2009, 10:02
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Mezőberény vagy Ildeenél Szegeden :-)
Posts: 861
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by BigPi2
És ha megmaradna a jelenlegi rendszer is, és kibővítenénk a fix hektáros megoldással is?
Valahogy így:
Abban az esetben, ha 1/A top 30-ba bekerültél és ott eltöltötted a megfelelő időt, akkor a jelenlegi rendszer szerint fordulhatsz B-ből.
A másik esetben eléred a fix hektár, majd eltöltöd a kötelező időt, ami több is lehet a mostaninál akár 1000 kör is, és ekkor fordulhatsz A-ból, de csak onnan.
Tehát a B-s fordulás, csak a jelenlegi rendszer mellett maradna meg. Ellenben A-ból lehetne könnyebben is fordulni.
|
Nincs jelentősége, a fix határt is bunkerelfek fedezéssel érnék el.
__________________
Egy: törj az égig!
Kettő: tarts ki végig!
Három: nevess, ha fáj!
Négy: üss, ha muszáj!
Öt: tartsd a várat!
Hat: védd a társad!
Hét: tiéd a hit!
Nyolc: a zászlót vidd!
Egészséges Fejbőr : Skinhead nyolcparancsolat
|

11-10-2009, 11:57
|
|
Junior Member
|
|
Join Date: Aug 2007
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 92%
|
|
Quote:
Originally Posted by Kutyuleee
Remélem jól értem,csak kissé fáradt vagy és azért fogalmazol így. szal,hogy van egy 2szemes orim A-ban és egy 3szemes B-ben, akkor a B-s orinak a top8% kéne pl??? mert ez így tetszik. a fix hektáras dolog nem véletlenül lett elvetve régen,mert ami most ideális heki pl, az félév múlva már túl kicsi vagy túl nagy lesz.
ps.:Ez sztem megoldást nyújtana hosszabbtávon az Elf mocsárra, mert ha teljesithetetlen neki már a B-s fordulás, akkor inkább lép A-ba. Viszont ami miatt mégsem támogatom az az,hogy vannak jó pár kékszámos orik amik A-ban amik stabilan játszanak magas hekin. nekik viszont nem biztos,hogy olyan jó ötlet neheziteni a többi országa játékát ezzel. (pl a Gun-ba is van 4 többszemes ori, és lentebb is játszanak aktivan jó pár szemes orikkal)
|
A fix hektáras nem értem miért lenne rossz, mivel a B-ben van maximális föld, annál többet nem vihet fel. Bármennyi idő múlva is ugyanannyit kellene feljebb menni. Akik meg huzamosabb ideig játszanak az A-ban, azoknak csak az a fontos, hogy topban legyenek - és a többi orijukkal tudjanak forogni.
A B-ből fordulást úgy gondoltam, hogy a top határt nem a felvett, hanem az összes felvehető személyiség alapján határozná meg.
Például ha van 2 szemes orid A-ban, és 3 szemes orid B-ben, akkor a B-ből top15% teljesítésekor fordulhatsz. Függetlenül az A-ban lévő ori személyiségeinek számától.
Viszont lehetne korlátozni, hogy a sok szemeseknek ne legyen nagyon nehéz.
Vagyis a kiegészítéssel együtt:
A B-ből fordulást az összes felvehető személyiség határozza meg, de legfeljebb top15%.
1 szem -> 30%
2 szem -> 22%
3 szem -> 15%
4 szem -> 15%
5 szem -> 15% ...
(kivéve ha a felvett személyiség száma szigorúbb feltételt indokol)
|

11-10-2009, 23:38
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by RicsiPi
A fix hektáras nem értem miért lenne rossz, mivel a B-ben van maximális föld, annál többet nem vihet fel. Bármennyi idő múlva is ugyanannyit kellene feljebb menni. Akik meg huzamosabb ideig játszanak az A-ban, azoknak csak az a fontos, hogy topban legyenek - és a többi orijukkal tudjanak forogni.
A B-ből fordulást úgy gondoltam, hogy a top határt nem a felvett, hanem az összes felvehető személyiség alapján határozná meg.
Például ha van 2 szemes orid A-ban, és 3 szemes orid B-ben, akkor a B-ből top15% teljesítésekor fordulhatsz. Függetlenül az A-ban lévő ori személyiségeinek számától.
Viszont lehetne korlátozni, hogy a sok szemeseknek ne legyen nagyon nehéz.
Vagyis a kiegészítéssel együtt:
A B-ből fordulást az összes felvehető személyiség határozza meg, de legfeljebb top15%.
1 szem -> 30%
2 szem -> 22%
3 szem -> 15%
4 szem -> 15%
5 szem -> 15% ...
(kivéve ha a felvett személyiség száma szigorúbb feltételt indokol)
|
A fix hektáros azért nem jó, mert sztem még roszabb lenne a helyzet. mivel mind a csoport létszám, mind az adott pontszámon levő orik száma változó. ha pl meghúzod, hogy 5k hekin legyen a fix top határ, akkor 5k heki felett lesz az összes elf betokozodva és még fokozgatva se fox tudni ütni, mert nem a pont különbség, hanem a helyezés különbség miatt nem lesz ori 5-10körön belül.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni
|

11-17-2009, 23:21
|
|
Junior Member
|
|
Join Date: Feb 2008
Location: Öttevény
Posts: 15
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
Hát nem tudom gyerekek, amikor én ezt a játékot elkezdtem játszani, akkor még az volt a neve, hogy HÓDÍTÓ, nem pedig tamagocsi országnevelde...
A-ban egy kétszemcsis orkom van, 62% barakkal, de egy elfet nem ütök át a környékemen full kitámadva sem !!!
és lassan nincs is más ori, csak elf...
Ha vki több személyiséget szeretne, az igen is áldozzon rá időt, de azért ha van több orija, amit fordítani akar, akkor azért csak akad ideje játszani...
Szóval abszolút nem értek egyet ezzel a "nekem nincs elég időm játszani, ezért vagyok elfel és fedezgetek" szlogennel...
megoldás lehetne az is, ha azt mondanánk, hogy bizonyos százalékos korlátot állítunk be a fedezésébe, pl. ha max. az összterületének X százalékáig fedezhetne, utána csak az ütés marad vagy egyénileg vagy klánban...
|

11-18-2009, 23:40
|
 |
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 5%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by blade75
Hát nem tudom gyerekek, amikor én ezt a játékot elkezdtem játszani, akkor még az volt a neve, hogy HÓDÍTÓ, nem pedig tamagocsi országnevelde...
A-ban egy kétszemcsis orkom van, 62% barakkal, de egy elfet nem ütök át a környékemen full kitámadva sem !!!
és lassan nincs is más ori, csak elf...
Ha vki több személyiséget szeretne, az igen is áldozzon rá időt, de azért ha van több orija, amit fordítani akar, akkor azért csak akad ideje játszani...
Szóval abszolút nem értek egyet ezzel a "nekem nincs elég időm játszani, ezért vagyok elfel és fedezgetek" szlogennel...
megoldás lehetne az is, ha azt mondanánk, hogy bizonyos százalékos korlátot állítunk be a fedezésébe, pl. ha max. az összterületének X százalékáig fedezhetne, utána csak az ütés marad vagy egyénileg vagy klánban...
|
Csinálj akkor 90%-os orkot, 62% lókaka
vmit te is tegyél, hogy beüthesd az elfet, ne az legyen már hozzád igazítva...
|

11-18-2009, 23:50
|
|
Member
|
|
Join Date: Jun 2009
Location: Törökszentmikós/B.P.-TTNY
Posts: 317
Activity: 0%
Longevity: 83%
|
|
Quote:
Originally Posted by LiverPool
Csinálj akkor 90%-os orkot, 62% lókaka
vmit te is tegyél, hogy beüthesd az elfet, ne az legyen már hozzád igazítva...
|
Azért az nagyon nem olcsó ám, a 90%-os ork 
|

11-18-2009, 23:55
|
 |
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 5%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Alg
Azért az nagyon nem olcsó ám, a 90%-os ork 
|
Vmit vmiért, nem?
Ütsz vele pár elfet és visszaépítesz...
Ezt a 90%-ot csak úgy kapásból írtam, lehet már 85% is elég...
de 62%-kal ne elfet akarjon már beütni...
|

11-19-2009, 00:02
|
 |
Member
|
|
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,626
Activity: 0%
Longevity: 86%
|
|
Quote:
Originally Posted by blade75
Hát nem tudom gyerekek, amikor én ezt a játékot elkezdtem játszani, akkor még az volt a neve, hogy HÓDÍTÓ, nem pedig tamagocsi országnevelde...
A-ban egy kétszemcsis orkom van, 62% barakkal, de egy elfet nem ütök át a környékemen full kitámadva sem !!!
és lassan nincs is más ori, csak elf...
Ha vki több személyiséget szeretne, az igen is áldozzon rá időt, de azért ha van több orija, amit fordítani akar, akkor azért csak akad ideje játszani...
Szóval abszolút nem értek egyet ezzel a "nekem nincs elég időm játszani, ezért vagyok elfel és fedezgetek" szlogennel...
megoldás lehetne az is, ha azt mondanánk, hogy bizonyos százalékos korlátot állítunk be a fedezésébe, pl. ha max. az összterületének X százalékáig fedezhetne, utána csak az ütés marad vagy egyénileg vagy klánban...
|
tudtommal, még létezik olyan faj, hogy elf. Ne hogy te mondd már meg, hogy ki milyen fajjal játszon. Azért egy 32/32-es elfet egyszemélyes klánban sem olcsó mulatság fenntartani, ezért akkor áldozz már rá te is...
|
|
The Following User Says Thank You to Hex For This Useful Post:
|
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
|
| Thread Tools |
Search this Thread |
|
|
|
| Display Modes |
Hybrid Mode
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 15:28.
 |
|
|
|
|
|
|