|
|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
| Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat |

10-29-2009, 18:49
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dus
Nos, ha már személyiségeket találunk ki, akkor íme egy ötlet.
Minden, a másikra ható ártó varázslat 10%-al nagyobb hatásfokú legyen.
Ennyi. Nem bonyolult, nem durva,
|
De durva.
Az artokat ne erositsuk mar, ami a legtobb jatekosnak csak a kedvet veszi el es semmi haszonszerzes nincs benne... :P
__________________
Remedy
|
|
The Following 2 Users Say Thank You to Remedy For This Useful Post:
|
|

10-29-2009, 18:53
|
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Remedy
De durva.
Az artokat ne erositsuk mar, ami a legtobb jatekosnak csak a kedvet veszi el es semmi haszonszerzes nincs benne... :P
|
A mészárlásban és a pusztításban sincs haszonszerzés, mégis ott a harcos személyiség. Ráadásul az földelésre és fosztira is ad...
|

10-29-2009, 19:01
|
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
|
|
Attól, hogy a személyiségek témát elővettem, még maradjunk meg annál az irányelvnél, hogy csak azért, hogy legyen, ne legyenek személyiségek.
Ha valamit kitalálunk, akkor az legyen egyedi.
Ne arról szóljon 20 új személyiség, hogy az első erre az +1%-ot, a második arra ad +1%-ot, a harmadik pedig amarra ad +1%-ot.
Ennyi erővel azt is mondhatnánk, hogy mindenki kap 20 pontot, és tetszés szerint ossza szét, hogy mit hány százalékkal akar vele növelni. (Ami egyébként nem is biztos, hogy nagy butaság, csak nem fog sehova vinni, mert az elfek a védelemre teszik az egészet, az orkok a támadásra, és nem mozdultunk semerre.  )
|

10-29-2009, 19:06
|
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Attól, hogy a személyiségek témát elővettem, még maradjunk meg annál az irányelvnél, hogy csak azért, hogy legyen, ne legyenek személyiségek.
Ha valamit kitalálunk, akkor az legyen egyedi.
Ne arról szóljon 20 új személyiség, hogy az első erre az +1%-ot, a második arra ad +1%-ot, a harmadik pedig amarra ad +1%-ot.
Ennyi erővel azt is mondhatnánk, hogy mindenki kap 20 pontot, és tetszés szerint ossza szét, hogy mit hány százalékkal akar vele növelni. (Ami egyébként nem is biztos, hogy nagy butaság, csak nem fog sehova vinni, mert az elfek a védelemre teszik az egészet, az orkok a támadásra, és nem mozdultunk semerre.  )
|
Én alapból abból indultam ki, hogy már nem nagyon vannak full varis országok. És nem csak azért mert valami hihetetlen unalmas full variban menni, hanem azért is, mert full varis ori nagyon gyenge más felállásokhoz képest (pl. hadi-vari). Ezért támogatnám 10%-al...
|

10-29-2009, 19:09
|
|
Member
|
|
Join Date: Jun 2009
Location: Törökszentmikós/B.P.-TTNY
Posts: 317
Activity: 0%
Longevity: 83%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dus
Én alapból abból indultam ki, hogy már nem nagyon vannak full varis országok. És nem csak azért mert valami hihetetlen unalmas full variban menni, hanem azért is, mert full varis ori nagyon gyenge más felállásokhoz képest (pl. hadi-vari). Ezért támogatnám 10%-al...
|
Akkor már a védelmét kellene támogatni valamivel... semmit nem ér a 10%, ha 2 sereggel bever egy átlagos ork/gnóm
|

10-29-2009, 19:13
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Alg
Akkor már a védelmét kellene támogatni valamivel... semmit nem ér a 10%, ha 2 sereggel bever egy átlagos ork/gnóm
|
Ezzel tamogatod a vedelmet, hiszen a bonusz templomokat at lehet epiteni barakknak/toronynak. Csak nem sokkal. 
__________________
Remedy
|

10-29-2009, 19:13
|
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Alg
Akkor már a védelmét kellene támogatni valamivel... semmit nem ér a 10%, ha 2 sereggel bever egy átlagos ork/gnóm
|
A védelmi személyiséget meg felveszik szépen az elfek, és röhögnek a markukba.
És amúgy is úgy kell kiépíteni az orit, hogy kettőször pont ne férjen be.
//Módosított javaslat//
De lehet pl. a templomok %-os aránya / 2 is a plusz, és akkor minél varisabb valaki, annál több pluszt kap. És mivel a varik alapból lényegesen gyangébbek, ezzel talán lehetne ellensúlyozni. Bár, 40% templomnál azt a 20% bónuszt talán picit sokallom, de igazából nem kéne, mert akkor már tényleg 2* átmennek rajta, onnantól pedig a 20% reálisnak tűnik... (még mindig nem a sikerességet befolyásolja, hanem ha sikerül, akkor ennyivel magasabb a kár)
Quote:
Originally Posted by Remedy
Ezzel tamogatod a vedelmet, hiszen a bonusz templomokat at lehet epiteni barakknak/toronynak. Csak nem sokkal. 
|
Ha csak az alapot nézzük, akkor nincs bónusz templom. Nem a varázslók erősebbek, hanem, ha bemegy az ártó, az erősebb X%-al. (a kiegészítés meg nem kell, ha a most írtak lennének)
Atinak:
A templomok területarányosságán alapuló bónusz meg eléggé egyedi (najó, tornyok így működnek, de személyiség nincs ilyen).
Last edited by Dus; 10-29-2009 at 19:28..
|

10-29-2009, 19:48
|
|
Member
|
|
Join Date: Jun 2009
Location: Törökszentmikós/B.P.-TTNY
Posts: 317
Activity: 0%
Longevity: 83%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dus
//Módosított javaslat//
De lehet pl. a templomok %-os aránya / 2 is a plusz, és akkor minél varisabb valaki, annál több pluszt kap. És mivel a varik alapból lényegesen gyangébbek, ezzel talán lehetne ellensúlyozni. Bár, 40% templomnál azt a 20% bónuszt talán picit sokallom, de igazából nem kéne, mert akkor már tényleg 2* átmennek rajta, onnantól pedig a 20% reálisnak tűnik... (még mindig nem a sikerességet befolyásolja, hanem ha sikerül, akkor ennyivel magasabb a kár)
|
így már jobban tetszik, és így nem lehetne 1% templommal 11% eséllyel felrakni a (védő)varikat 36 körre  (volt valami ilyesmi javaslat is)
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
|
| Thread Tools |
Search this Thread |
|
|
|
| Display Modes |
Hybrid Mode
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 08:14.
 |
|
|
|
|
|
|