A fenti hsz-emből kiderül, hogy egyáltalán nem olvastam félre semmit.
Pontosan elolvastam a képletedet is, meg a felsorolt mobokat is.
Sajnos a probléma továbbra is fennáll. (Csak hogy kevesebb felületen lehessen kötekedni, kijelentem: Dus hozzászlósában szerelpő mobokon kívül is van "élet", ezért én nem kívánok ott leragadni, úgyhogy a továbbiakban szabadon választom meg a példáimat.)
A probléma az, hogy a vaddisznó, medve, kereskedő, farkas ( és a hasonló szintű mobok) egy idő után nagyon-nagyon kevés TP-t adnak, viszont a fejlődéshez egyre több és több kell.
Ezen mobok után jönnek a Giliszták, Fiatal Csatornalakók, hajléktalanok, amiket megéri leöldösni.
Viszonylag kis helyen vannak, szép számmal.
Ideális farmolási hely a csatorna 2. szintje.
A csatorna 3. szintje már nem annyira, mert senki "képletével" nem éri meg ott ölni (még!) mert az adott TP-jükhöz képest soakt sebeznek, így adott időegység alatt többet kell töltődni, mint mobokat ölni...
Viszont a csatorna 2. szintjére (mint kiderült) 10. - 22. szint között jönnek a játékosok. Így hiába van sok lény, gyorsan elfogy, és egy-egy nagy szintű játékos ha "rááll" a szöletési helyekre, és azonnal leölik a születő mobokat, tulajdonképpen arra kényszerülnek a 10-15. szint közöttiek, hogy válasszanak:
1. variáció: olyan lényeket mennek el ölni, amikért a szintjükhöz képest kevés TP-t kapnak, így a fejlődés lelassul, és unalmassá válik.
2. variáció: szintjükhöz mérten erősebb ellenfélnek mennek neki, aminek következtében szintén lelassul a fejlődés, mert bár sok TP-t kapnak, de rengeteg idő elmegy gyógyulásra.
(Igen Dus, van olyan alternatíva, hogy elmegyek 14. szinten Úrhölgyet ölni, csak éppen olyan kellemes összeszedni 100.000 TP-t úrhölgyekből, mint egy foghúzás.)
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
|