Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > MUD > Általános beszélgetések

Általános beszélgetések Általános beszélgetések a MUD-ról

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 07-12-2009, 21:23
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

A fenti hsz-emből kiderül, hogy egyáltalán nem olvastam félre semmit.

Pontosan elolvastam a képletedet is, meg a felsorolt mobokat is.

Sajnos a probléma továbbra is fennáll. (Csak hogy kevesebb felületen lehessen kötekedni, kijelentem: Dus hozzászlósában szerelpő mobokon kívül is van "élet", ezért én nem kívánok ott leragadni, úgyhogy a továbbiakban szabadon választom meg a példáimat.)

A probléma az, hogy a vaddisznó, medve, kereskedő, farkas ( és a hasonló szintű mobok) egy idő után nagyon-nagyon kevés TP-t adnak, viszont a fejlődéshez egyre több és több kell.
Ezen mobok után jönnek a Giliszták, Fiatal Csatornalakók, hajléktalanok, amiket megéri leöldösni.
Viszonylag kis helyen vannak, szép számmal.
Ideális farmolási hely a csatorna 2. szintje.

A csatorna 3. szintje már nem annyira, mert senki "képletével" nem éri meg ott ölni (még!) mert az adott TP-jükhöz képest soakt sebeznek, így adott időegység alatt többet kell töltődni, mint mobokat ölni...

Viszont a csatorna 2. szintjére (mint kiderült) 10. - 22. szint között jönnek a játékosok. Így hiába van sok lény, gyorsan elfogy, és egy-egy nagy szintű játékos ha "rááll" a szöletési helyekre, és azonnal leölik a születő mobokat, tulajdonképpen arra kényszerülnek a 10-15. szint közöttiek, hogy válasszanak:

1. variáció: olyan lényeket mennek el ölni, amikért a szintjükhöz képest kevés TP-t kapnak, így a fejlődés lelassul, és unalmassá válik.
2. variáció: szintjükhöz mérten erősebb ellenfélnek mennek neki, aminek következtében szintén lelassul a fejlődés, mert bár sok TP-t kapnak, de rengeteg idő elmegy gyógyulásra.

(Igen Dus, van olyan alternatíva, hogy elmegyek 14. szinten Úrhölgyet ölni, csak éppen olyan kellemes összeszedni 100.000 TP-t úrhölgyekből, mint egy foghúzás.)
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Esik a hó, az első hó. Ati Egyéb 28 12-17-2010 23:49
Javaslatok tárgyakra, képességekre, képzettségekre [HTPA]GeeForce Ötletek, javaslatok 91 08-29-2009 16:26
Best of elvetett javaslatok. karesz6 Általános beszélgetés Hódítós témákban 119 07-25-2007 09:43
2007 első talija Pepa Bulik 30 01-05-2007 04:11
Javaslatok élesbe rakása... Kisbér Elvetett javaslatok 44 12-04-2006 16:02


All times are GMT +1. The time now is 14:44.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu