Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > MUD > Tesztelés

Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 06-22-2009, 23:53
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Szuper

Nah, kb. erre gondoltam a klánterületes postban

Azért egy-két dolog:
Szerintem a klánterület mástól való foglalása lehetne fele a sima foglalásnak, azaz 250K...

Diplomáciai utak lehetnének a klánok között:
- Egyezmények:
  • Kereskedelmi egyezmény: Azon klánterületen, amely ahhoz a klánhoz tartozik, melyel kereskedelmi egyezményben van a klánod (ahol tag vagy), ingyen mozoghatsz.
  • Meg nem támadási egyezmény: Barátságos klán. Megtámadása nem lehetséges. Az egyezmény felajánlásának ára lenne, és felbontásának is, így nem lenne össze-vissza minden klán mnt-ben.
  • Szövetség: Két klán szövetséges. Tudnak egymásért harcolni. Klánháborúban, stb., segíteni egymást. Felajánlásának és felbontásának elég komoly ára lenne.

Vélemény??
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 06-23-2009, 00:03
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Illetve még annyit, hogy:
- Ha nem vagyok semmilyen klánba, had mászkáljak már mindenhol, és ne legyen már összeszínezve a térkép!
- Valahogy meg lehetne máshogy oldani ezt a "Háborús területre nem léphetsz be" dolgot, mert elég zavaró...
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
  #3  
Old 06-23-2009, 00:05
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Illetve még annyit, hogy:
- Ha nem vagyok semmilyen klánba, had mászkáljak már mindenhol, és ne legyen már összeszínezve a térkép!
- Valahogy meg lehetne máshogy oldani ezt a "Háborús területre nem léphetsz be" dolgot, mert elég zavaró...
1, Akkor honnan tudod, hogy hol kell fizetned? Így elkerülheted. Az nem egy nyerő ötlet, hogy mászkálsz, és számodra teljesen véletlenszerűen egyszercsak fizetned kell, és azt se tudod miért.

2, A háború zavaró dolog... Szerencsére éles játékban nem 300 arany lesz.
__________________
Hódító * Queosia
  #4  
Old 06-23-2009, 00:06
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Vélemény??
Meglátjuk, hogy éles játékban milyen irányt vesznek a klánok, és később visszatérünk rá.
__________________
Hódító * Queosia
  #5  
Old 06-23-2009, 00:08
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
1, Akkor honnan tudod, hogy hol kell fizetned? Így elkerülheted. Az nem egy nyerő ötlet, hogy mászkálsz, és számodra teljesen véletlenszerűen egyszercsak fizetned kell, és azt se tudod miért.

2, A háború zavaró dolog... Szerencsére éles játékban nem 300 arany lesz.
Tényleg...Hopp

Akkor maradjon

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Meglátjuk, hogy éles játékban milyen irányt vesznek a klánok, és később visszatérünk rá.
Rendben...


Kérdés:
Hogy a fenébe lehet klánterületet hozzáadni a klánhoz??
Adtam magamnak jogot a klánvezérrel ott a város gombbal, de nem látom sehol...Tanulni sem tudom megtanulni, mert nincs a listában...
  #6  
Old 06-23-2009, 00:17
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Még pár észrevétel:
  • 11. szintű a karakterem, és 2 aranyat fizetek ellenséges klánterületen, holott 1,1-et kéne, ami 1 arany...
  • Tengeren nem fog látszani a saját terület kék árnyalata. Ott lehetne zöld, vagy valamilyen más színnel lehetne majd megoldani.
  • Ha a színezés akkor marad minden karakternél, lehetne kicsit még halványabb, hogy kevésbé legyen zavaró. Most engem speciel nagyon idegesít.

Last edited by Dus; 06-23-2009 at 00:19..
  #7  
Old 06-23-2009, 00:20
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
  • 11. szintű a karakterem, és 2 aranyat fizetek ellenséges klánterületen, holott 1,1-et kéne, ami 1 arany...
10. szintig 1 arany. 20. szintig 2 arany. 30. szintig 3 arany. Stb.
__________________
Hódító * Queosia
  #8  
Old 06-23-2009, 03:05
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Még pár észrevétel:
  • Tengeren nem fog látszani a saját terület kék árnyalata. Ott lehetne zöld, vagy valamilyen más színnel lehetne majd megoldani.
Megcáfolom magam. Látszik a tengerben is a kék, de nem túl jól. Bár mindegy. Saját terület nem túl fontos, csak ha új területeket szeretnék, akkor meg kcisit jobban odafigyelek, hogy hol van a határ, ennyi.

Viszont nem tudom mennyire zavaró, ha majd tele lesz a térkép...szerintem baromira rossz lesz.
Ötlet:
A területeknek csak a körvonala legyen jelölve! De ez sem akárhogy:
Minden négyzet sarkánál (egynek számolok 4 négyzet sarkának találkozási pontját), lenne egy kis oszlop, ami ilyen kő színű, és piros, sárga, vagy kék csík lenne rajta. Az ezek által körbehatárolt terület lenne az, ami most teljesen be van színezve.

Igen ám, de, ha egy-egy területben néhány négyzet kimarad, akkor az erősen összezavarhatja az egészet, sőt, ha két különböző színű terület van egymás mellett...
Erre talán egy jó megoldás, hogy a négy négyzet felé (melyek közös sarkán áll az oszlop), egy-egy pici, színes (piros, sárga, kék) nyilacska mutatna...Ha két terület találkozik, akkor pedig "két szintes" oszlop lenne, ahol az alsó szinten és a felső szinten különböző színű terület lenne...
A tengerben nem oszlopok, hanem bólyák lennének, ugyan úgy színezve...


Szerintem sokkal jobban beleillene a terület körbejelölése egy ilyen játékba, mint a térkép elcsúnyítása ilyen színezéssel...
Ha nem is így, de valahogy minden képpen meg kéne változtatni ezt szerintem, mert zavaró...

Vélemények??
  #9  
Old 06-23-2009, 08:44
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Vélemények??
Én még a leírást sem értem, hogy milyen oszlopok, nyilak, és számok vannak. Elhiszem, hogy lehet bonyolítani, és érthetetlenné tenni, de szerintem a mostani teljesen világos.
__________________
Hódító * Queosia
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
  #10  
Old 06-23-2009, 09:19
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Elhiszem, hogy lehet bonyolítani, és érthetetlenné tenni, de szerintem a mostani teljesen világos.
És csúnya és zavaró...Szerintem!
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
ez is teszt lacqa Teszt 16 07-22-2010 13:22
8. TESZT: Lakóházak Ati Tesztelés 24 05-15-2009 20:15
teszt teszt hátán:) KPeti999 Teszt 9 05-07-2008 20:59
Ööö... teszt, mi lenne...? Fransisco Teszt 51 09-04-2007 14:03
Teszt text Bragbol Teszt 3 05-30-2006 21:12


All times are GMT +1. The time now is 02:59.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu