Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-22-2006, 18:11
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
Most Atis, ebből kimarad a 3 és a 4. pont, mert körváltás közben nem csinál semmit!
A gyorsabb, kiszámítható rendszer miatt eleve nem tudnál mit tenni, tehát nem a zárt kv a gondod
Korábban volt egy kis kiszámíthatatlansága, mindenki próbálta még időben, de a lehető legkésőbb küldeni a sereget... gyors szerver= tökéletes indítás= visszakísérhetetlen, hiába csinálhatsz bármit kv közben...
Ha meg már kint van 1 körre a sereg, akkor ha a védő gombozgat, akkor a támadó is gombozgathat.. 1 órán keresztül korlátlanul, és lehet szórakozni, hogy ki ugrik közel/távol a másiktól, hátha sikerül kiküldeni kísérő sereget... ha csak 1* lehet x idő alatt, akkor is a védőnél az előny -vagy kitartó emberek kellenek akik nagyon gyakran frissítenek listát... de ez szerintem nem elvárható...
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.

Last edited by Xeper; 05-22-2006 at 19:33..
Sponsored Links
  #2  
Old 05-22-2006, 18:25
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper
Ha meg már kint van 1 körre a sereg, akkor ha a védő gombozgat, akkor a támadó is gombozgathat.. 1 órán keresztül korlátlanul, és lehet szórakozni, hogy ki ugrik közel/távol a másiktól, hátha sikerül kiküldeni kísérő sereget... ha csak 1* lehet x idő alatt, akkor is a támadónál az előny -csak kitartó emberek kellenek akik nagyon gyakran frissítenek listát... de ez szerintem nem elvárható...
Pontosan erről van szó Xeper, hogy MINDKÉT OLDAL tud frissíteni és TAKTIKÁZNI, és éppen azért lenne MAXIMALIZÁLVA, hogy körönként mennyiszer lehet valakinek frissíteni, hogy ne az nyerjen aki gyorsabban nyomogat gombot és éppen ezért azt se támogattam pld én sem, hogy csak 1x lehessen... de ez már le volt írva párszor...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
  #3  
Old 05-22-2006, 18:33
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Viszont így ahogy írkáltam eszembe jutott még 1 ötlet...
Mi lenne, ha klántámadás esetén a kiküldött seregek 1 körig vesztegelnének abban a körtváloságban, amennyire indítva lettek (sokáig tart, mire csata rendbe állnak), ám a pontlista változhatna? Így a támadónak megmaradna az előnye, hisz a lebontása él és messzire kerül a védőtől, de a védőnek ez esetben lenne 2 teljes köre és 1 körváltása, hogy kigondolja mit csinál, illetve a támadónak is lenne 1 teljes köre, hogy miután látja, hogy lebontott hozzá a védő (akinek ugyibár csak körváltásnál rendezi be a gép a helyét és ekkor látszik, hogy lebontott, viszont eddigre már 1 körre lennének a támadó seregek), akkor ő is tudna lépni ugyanúgy mint a frissítéses ötletnél, csak ehhez nem kéne senkinek jogot adni a gombnyomogatásra és teljesen kiszámítható lenne, hisz az eddigi rendszer maradna a frissítésben is...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
  #4  
Old 05-22-2006, 18:34
Zounok Zounok is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Location: Szolnok
Posts: 154
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper
A gyorsabb, kiszámítható rendszer miatt eleve nem tudnál mit tenni, tehát nem a zárt kv a gondod
Korábban volt egy kis kiszámíthatatlansága, mindenki próbálta még időben, de a lehető legkésőbb küldeni a sereget... gyors szerver= tökéletes indítás= visszakísérhetetlen, hiába csinálhatsz bármit kv közben...
Ha meg már kint van 1 körre a sereg, akkor ha a védő gombozgat, akkor a támadó is gombozgathat.. 1 órán keresztül korlátlanul, és lehet szórakozni, hogy ki ugrik közel/távol a másiktól, hátha sikerül kiküldeni kísérő sereget... ha csak 1* lehet x idő alatt, akkor is a támadónál az előny -csak kitartó emberek kellenek akik nagyon gyakran frissítenek listát... de ez szerintem nem elvárható...


Látom rendesen visszaolvastál.... Nem tűnt fel, hogy nem lehet "gombozgatni" ? 3 kör / 1 friss.....ennyi !!!
  #5  
Old 05-22-2006, 19:25
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Zounok
Látom rendesen visszaolvastál.... Nem tűnt fel, hogy nem lehet "gombozgatni" ? 3 kör / 1 friss.....ennyi !!!
Te még az én hozzászólásomat sem olvastad végig- akkor mit vársz mástól?
CL megtette, és érveket is hozott, én meg mindent elolvastam

Quote:
Originally Posted by Xeper
ha csak 1* lehet x idő alatt
(a folytatást valóban elírtam, de azóta javítottam )

Tehát leírom megint: a gombbal egy távoli klán egy pillanat alatt közelkerülhet, egy közeli klán meg eltávolodhat... lehet választani hogy a kettő közül melyik lehetőséget használod egy támadás során (ez taktika lenne már? ), de szerintem egyik sem jó a támadó szemszögéből... semmiképpen...

közelkerülés: a semmiből előtűnik egy klán, kimegy, aztán eltávolodik -ezt üldözheted a te gomboddal... eddig jó is, nem menekülhet tovább a támadó, de: így nem lehet alulról támadni, csak ha te vagy aki védőként mész ki pontosan számított sereggel -remélem mondanom sem kell, hogy ha az eredeti támadó klán befér, akkor a védő klán is ki tud annyit küldeni, hogy ő is beférjen... fixen 2* akkora zsákmányra

eltávolodás: adott két klán 2 körre... az egyik hirtelen úgy érzi, hogy most kitámad... a pontos körváltásnak hála lekövethetetlenül, elbont, és a lista rendezi is -távol lesz... a védő eszmél, rendezi a seregeit, megint pontosan kiszámítja a támadó klán seregét, bekészít magának sereget, megnyomja a gombot... ekkor a támadó klán ha figyelt, lehet esélye egy gombnyomásra, megelőzve a védő seregének kiáramlását (erre írtam hogy eléggé vicces, elvárhatatlan, szinte lehetetlen melót hárít a támadó oldalra)... ha nem figyelt eléggé, vagy a másik volt a jobb, akkor lejátszódik az előző pontban leírt helyzet: a védő visszakíséri, és mindenképpen (hatalmas eséllyel) az eredetileg védekező klán megy alulról, és kap egy sereget felülről. -megintcsak ki lehet ugye küldeni annyit hogy beférjen, vagy mindkettő pattan...


Ha másként látjátok szóljatok, de én ezek miatt úgy látom, hogy a támadó oldal eléggé erős hátrányba kerülne azzal a nagyon favorizált gombbal, ezzel teljesen kiirtva a klántámadásokat (hacsaknem valami eszement mindenféle tapasztalat és előzetes gondolkozás nélkül megy ki- vagy "tuti tippet" kap ) -mindenki lesne otthon, hogy mikor mozdulhat rá egy fix, kitámadott célpontra, mert ha ő megy ki, nagy valószínűséggel őt verik dupla hekire

A támadóerőn kellene szerintem valamit változtatni, a koptatást valamilyen formában visszahozni, és ezeket a lehetetlen fél mp-es támadásokat elkerülni -jobbat nem tudok a mostani rendszernél, de abban biztos vagyok, hogy a gomb rontana a helyzeten
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.

Last edited by Xeper; 05-22-2006 at 19:32..
  #6  
Old 05-23-2006, 09:49
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper
Ha másként látjátok szóljatok, de én ezek miatt úgy látom, hogy a támadó oldal eléggé erős hátrányba kerülne azzal a nagyon favorizált gombbal, ezzel teljesen kiirtva a klántámadásokat.....

A támadóerőn kellene szerintem valamit változtatni, a koptatást valamilyen formában visszahozni, és ezeket a lehetetlen fél mp-es támadásokat elkerülni -jobbat nem tudok a mostani rendszernél, de abban biztos vagyok, hogy a gomb rontana a helyzeten

Annyiban igazad van, hogy a gomb csak akkor lenne valóban jótékony hatással a játékra ha a klántámadást erősítjük. Éppen ezért nem is ragaszkodom egyáltalán a promt bevezetéshez, sőt igazából csak akkor kellene ha a támadások erősödnek egyidejüleg.

Ettől függetlenül, hogy ebben egyetértünk nem kellene lefikázni valamit ami szemmel láthatólag serkentené a vérkeringését a játéknak és lehetőséget adna a védekező oldalnak! Főleg nem olyan mondvacsinált indoklással,mint amiket eddig láttunk.

Tedd fel a kérdést magadnak ha megtámadnak és nem tudom védeni ugy jobb nekem ha visszatámadhatok vagy ugy ha mehetek aludni majd a ht kiteszi a hontalan egységeimet?
  #7  
Old 05-22-2006, 19:48
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Skacok, lécci a klánpontlista manuális frissítését szorgalmazók közül valaki, mondja meg, hogyha bevezetésre kerül, hogy lehet sikeresen támadni?

ha bevezetésre kerül akkor egy átlag kláncsata így fog kinézni:

adatok: védőklán 50%barakk +10% torony + 16% ház +24% kocsma, templom, tanya.
a támamdó: (lévén a beütéshez muszály neki) van 80% barakk 16% ház +4% egyéb épület.

a csata:
a támadó klán kimegy 80%-al támadni (persze a ha védők közt van elf, esetleg picit magsabb a barakarányuk akkor még többel), azaz a házain kívül maradhat neki 4% területe (vagy éppen semennyi) ahol ha nincs semmi más akkor lehet +4% barakkja.
a védőklán észerveszi bekészít 20% nyi lovat.
lebontja a megfelelő számú épületet, hogy 2 köre kerüljön, persze értelemszerűen alulra.
odafrissít és azonnal támad, majd rögtön bont még + 7-8% ot, hogyha a támaó klán is lebontaná a maga 4% bontható épületét és frissítene, akkor is a védő legyen alul.
(esetleg ez a 2. bontás teljesen felesleges a védő részéről, ha a támadó frissítéssel állt oda, vagyha 59.59 kor ugrik oda védőklán, és már úgysincs idő lereagálni)

azaz mindeképp a támadó klán üt felülről, míg a védő mindeképp alulról.
(mindeközben lévén a támadó az egész klánját üresen hagyta, kockáztatja, hogy szétüssék egyéniben, a védőnél meg minden oriban bent figyelhet 30% íjjas+10% torony, azaz egyéniben is vagy 50% kell a beütéséhez)

tehát ha bevezetésre kerül, akkor javaslom, ne is klánponlista frissítő gomb legyen a neve, hanem "Hehe észervettük ám hogy jönnek! kérem a támadó klán területének 7%-át klánomnak jóváírni!"


szóval kiváncsian várok bármiféle siekersnek tűnő kláncsata leírást a támadó oldaláról (az ország törlés, leléptetés és újrázás kivételével, lévén ezek igencsak extrém eltávolodási módok)

amennyiben nem tudtok ilyet leírni, akkor neketek nem klánponlista frissítő gombért kéne kampányolni, hanem a kláncsaták eltörléséért.

Last edited by wand; 05-22-2006 at 19:57..
  #8  
Old 05-22-2006, 20:25
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand
szóval kiváncsian várok bármiféle siekersnek tűnő kláncsata leírást a támadó oldaláról (az ország törlés, leléptetés és újrázás kivételével, lévén ezek igencsak extrém eltávolodási módok)
Mivel úgy látom idő közben némileg megromlott a kombinációs készséged, ezért én mondok neked már is egyet...

Ha az eredeti ötletből az eddigiekhez bele vesszük, hogy 10 percenként lehet frissíteni és ha az ellen frissített, akkor a másik fél már nem tud, akkor a védőnek úgy kell frissítenie, hogy az utolsó 10 percben ott legyen a támadó mellett (ha nem így frissít, valószínű nem tud visszatámadni, tehát a támadás eleve sikeres, ha pedig ennél hamarabb frissít, akkor ugyanaz az effekt, mintha az utolsó 10 percben frissítene, mert akkor még hamarabb is látod, hogy jön az ellen) és ekkor neked biza van 10 perced mint támadónak, hogy bepakolj némi lakitekit a közösbe, ezzel szélnek eresztve a csapataid egy részét, mivel az ellen ugyibár támadni fog, ez eléggé jól látszik (főleg ha kicsit okosan még a piaci egységek mozgását is nézitek). Ekkor az ellen szépen pattan mint az állat rólad, ha csak 20 % sereggel megy rád, lévén neked ennél több védőd lesz, mert ő még a körváltás után hekit is fog veszíteni, amiből te megintcsak kapsz barakkot és tornyot is és a támadásod nem csak sikeres lesz ez esetben, hanem még pattan is rólad az ellen...

Azt pedig még nem is néztük, hogy mi van, ha eleve nálad nagyobb klánt támadsz, akkor ez a támadás biza NEM felülről megy, mint ahogy te azt állítottad (és látod ezzel már az is támogatva van, hogy nálad nagyobb, vagy kb hasonló méretű klánokat támadj)...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
  #9  
Old 05-22-2006, 21:24
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
mivel az ellen ugyibár támadni fog, ez eléggé jól látszik (főleg ha kicsit okosan még a piaci egységek mozgását is nézitek). Ekkor az ellen szépen pattan mint az állat rólad, ha csak 20 % sereggel megy rád, lévén neked ennél több védőd lesz, mert ő még a körváltás után hekit is fog veszíteni, amiből te megintcsak kapsz barakkot és tornyot is és a támadásod nem csak sikeres lesz ez esetben, hanem még pattan is rólad az ellen...

Azt pedig még nem is néztük, hogy mi van, ha eleve nálad nagyobb klánt támadsz, akkor ez a támadás biza NEM felülről megy, mint ahogy te azt állítottad (és látod ezzel már az is támogatva van, hogy nálad nagyobb, vagy kb hasonló méretű klánokat támadj)...
Cl és mivan ha az ellen csak oda áll és nem támad? én szépen koptatok (és bizonyosan koptatni fogok, ha alám áll) , a seregem pattan és pattanás után ott álok 2 körre, és a védő csak akkor indul.
az eredmény még rosszabb, a támadó be se megy, a védő meg igen.

Quote:
Originally Posted by aúú
mivel az ellen ugyibár támadni fog, ez eléggé jól látszik (főleg ha kicsit okosan még a piaci egységek mozgását is nézitek).
na pill álljunk csak meg! hogy is van ez?? ha védő áll oda akkor jól látszik, hogy támadni fog, de ha egy támadó áll oda akkor az nem láccik???
most ha odálsz 2 körre valakihez, akkor láccik vagy sem, hogy támadni fogsz? ha ezek szerint mégis látszik, akkor alapan kérdőjelezed meg az eredeti problémát, miszerint nem tudhatod, hogy támadnak e.


és nem tudom feltűnt e, de kb egyforma klánok támadják egymást.. viszonylag ritkán fordul elő, hogy a egy 2x akkora klánja menjen az ember....

és két klán között 10-20k pontnyi külömbség ezt nem befolyásolja..

szóval a taktikáddal még mindig csak az érhető el, hogy a támadó pattan, a védő bemegy


szóval a kérdést megismétlem:

Skacok, lécci a klánpontlista manuális frissítését szorgalmazók közül valaki, mondja meg, hogyha bevezetésre kerül, hogy lehet sikeresen támadni?

Last edited by wand; 05-22-2006 at 23:59..
  #10  
Old 05-23-2006, 00:20
GOD
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

úgy lehet sikeresen támadni, hogy ha megtámadnak akkor te visszatámadsz ő lebont én fel ők vissza mi alájuk, ti meg fizettek egy sört... sztem az lenne a fair, ha a klántámadás ideje a támadástól inditva lenne 2 óra, nem számitana a körváltás, igy lenne idő frissitgetni... vagy mi.
Ez a 2 óra elég lenne a bontásra visszatámadásra, épitkezésre, mindenre. Igy aki támad az bevállalja, hogy támad aki véd az meg eldöntheti mit akar...

gyerökök, ez egy játék...
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 10:50.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu