Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-22-2006, 17:39
Zounok Zounok is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Location: Szolnok
Posts: 154
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

[quote=Ati]Eddig ezt csinálta mindenki, csak nem volt 10 mp, hanem jóval kevesebb volt.

Mi a röhejes?


Az Attila, hogy eddig ugyanez volt...egy icipici eltéréssel!!!!! Eddig szembe tudtál menni, erre már semmi esélyed, mivel a seregek nem állnak bent állandóan zabálva!!!! Ugye nem komoly, hogy akkor bent kellett eddig is állandóan lennie a 2 misi lónak????? de a 10 mp-s variésön szerint ennek kellene lennie ahhoz, hogy te vissza tudj menni!
Sponsored Links
  #2  
Old 05-22-2006, 17:43
Zounok Zounok is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Location: Szolnok
Posts: 154
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Igaz, ne a nagy klánokról beszéljünk! Szal a kis klánok szereinted alkalmasak arra, hogy a 300K lovas, ami kell a visszamenetelhez, az állandóan bent legyen az orikban? Mert csak kizárólag így van esély szembemenni a 10 mp. alatt, mivel ezek a klánok állandóan 2 körre vannak egymástól!

Senki nem azt mondja, hogy a gombos rendszer tökéletes lenne, de ennél jobb, mert ott legalább VAN VALAMI esélyed! Itt most semmi, illetve a 10 mp-es megoldással sem lenne semmi

Zou
  #3  
Old 05-22-2006, 17:51
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Zounok
Igaz, ne a nagy klánokról beszéljünk! Szal a kis klánok szereinted alkalmasak arra, hogy a 300K lovas, ami kell a visszamenetelhez, az állandóan bent legyen az orikban? Mert csak kizárólag így van esély szembemenni a 10 mp. alatt, mivel ezek a klánok állandóan 2 körre vannak egymástól!
Ha ezek a klánok állandóan 2 körre vannak egymástól, akkor nem kell a 10mp alatt visszatámadnod, van rá minimum egy teljes köröd, az 59 perc.
__________________
Hódító * Queosia
  #4  
Old 05-22-2006, 18:27
Zounok Zounok is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Location: Szolnok
Posts: 154
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati
Ha ezek a klánok állandóan 2 körre vannak egymástól, akkor nem kell a 10mp alatt visszatámadnod, van rá minimum egy teljes köröd, az 59 perc.

Hogy gondolod, hogy van rá 59 perc, mikor már rég 10 körre van???


Na a részemről még egyszer átmegyek rajta, utána asszem én végeztem...



Nézzük most mi van:

Messze van 2 klán...váltáskor odakerül egymás mellé...hopp, van 59 perced, hogy felkészülj vagy így, vagy úgy...Abszolult nem tudod, hogy mennyivel jön a másik, nem tudod mennyivel kell neked menned, mivel csak a váltás után van lehetőséged távolt nézni,mikor már késő...a tekizés kivétele miatt korrigálni sem tudsz már...mindez igaz a támadóra és a védőre is ! Magyarul egy nagy lutri az egész, ez nem taktika. Ha a 10 mp. lenne bevezetve, akkor annyiban módosulna, hogy 2 körre szembe tudnál menni, de ekkor már nem tudnád a klánpontot megváltoztatni, hogy esetleg taktikázva, bontva alá kerülj a másiknak ! Pedig ez a lehetőséged egyéniben is meg van....ráadásul mivel elméletileg mindketten alulról ütik be egymást ( ha sikerül jól számolni), így az előbb beütő klán sokkal több területet foglalna, mivel közelebb van az áldozathoz, míg a második ütés már nagyon messziről menne be ! Mindez akkor lehetséges, ha nem késed le azt a 10 mp.-et.


Akkor nézzük az általam is javasolt Arwyl-féle módosítást:

Alapnak vennénk, hogy csak 3kör/1x lehetne frissíteni! Tehát eleve ki lenne zárva, hogy valaki odabont,frissít,támad,elképez,bont,frissít...minde zt egy körön belül, így esélye sem lenne a védekezőnek. Tehát ezt kizártuk. A másik alap lenne, hogy csak és kizárólag a sajátot pontot frissítené a többi klánéhoz viszonyítva, tehát a JKSZ is kizárva.

Így tehát akár távolról ugrik oda egy klán hozzád, akár eleve 2 körre volt tőled, akkor is marad esélyed arra, hogy szembemenj 2 körre! És mindez az esélyed nem 10 mp. lenne.


Mint említettem, ez sem tökéletes, de a mostaninál mindenképpen jobb! És hogy Wandnak is legyen valami kedvezmény:

mi lenne, ha frissítés után csak 1 klánsereget lehetne szembeküldeni, nem többet! ?De csak ha frissít valaki...

Last edited by Zounok; 05-22-2006 at 18:29..
  #5  
Old 05-22-2006, 17:47
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Zounok
Mi a röhejes?


Az Attila, hogy eddig ugyanez volt...egy icipici eltéréssel!!!!! Eddig szembe tudtál menni, erre már semmi esélyed, mivel a seregek nem állnak bent állandóan zabálva!!!! Ugye nem komoly, hogy akkor bent kellett eddig is állandóan lennie a 2 misi lónak????? de a 10 mp-s variésön szerint ennek kellene lennie ahhoz, hogy te vissza tudj menni!
Nem tudlak követni.

Eddig támadás előtt 2 körre kellett állni, és minimum 1 körig ott is maradni. Volt egy órád, hogy a visszatámadáshoz bekészíts mindent, még ha nem is vetted konkrétan meg.

Most az az egyik javaslat, hogy ez az egy órás idő, ameddig észre lehet venni, hogy valaki esetleg támad, csökkenjen le pár másodpercre.

Egy óra alatt fel tudtál készülni arra, hogy mi van, ha támadnak. Pár másodperc alatt nem tudsz. Sőt, észre se veszed, hogy valaki támadni készül.
__________________
Hódító * Queosia
  #6  
Old 05-22-2006, 17:53
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati
Nem tudlak követni.

Eddig támadás előtt 2 körre kellett állni, és minimum 1 körig ott is maradni. Volt egy órád, hogy a visszatámadáshoz bekészíts mindent, még ha nem is vetted konkrétan meg.

Most az az egyik javaslat, hogy ez az egy órás idő, ameddig észre lehet venni, hogy valaki esetleg támad, csökkenjen le pár másodpercre.

Egy óra alatt fel tudtál készülni arra, hogy mi van, ha támadnak. Pár másodperc alatt nem tudsz. Sőt, észre se veszed, hogy valaki támadni készül.
Kezdem érteni mi a gond... ti leginkább csak az első 5-6 klánra koncentráltok mikor ezt a dolgot vitatjátok, miközben eleve pont ennek az 5-6 klánnak vannak arra erőforrásai, hogy ilyen ugrálásnál bizti tudja követni a másikat ugrálással, míg a lenetebb klánokról fullra megfeletkeztek, pedig belőlük van 12x még és náluk egy klántámadás símán indítható bármikor 2 körről, mert ott nem kell hozzá oda ugrani!
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
  #7  
Old 05-22-2006, 17:59
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
Kezdem érteni mi a gond... ti leginkább csak az első 5-6 klánra koncentráltok mikor ezt a dolgot vitatjátok, miközben eleve pont ennek az 5-6 klánnak vannak arra erőforrásai, hogy ilyen ugrálásnál bizti tudja követni a másikat ugrálással, míg a lenetebb klánokról fullra megfeletkeztek, pedig belőlük van 12x még és náluk egy klántámadás símán indítható bármikor 2 körről, mert ott nem kell hozzá oda ugrani!
Vagyis felesleges ugrálniuk, vagyis eleve felesleges a pontlista frissítése, vagyis eleve nem róluk szól ez az egész téma!



De ez már régebben is le lett írva ám!
__________________
Hódító * Queosia
  #8  
Old 05-23-2006, 09:19
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
Kezdem érteni mi a gond... ti leginkább csak az első 5-6 klánra koncentráltok mikor ezt a dolgot vitatjátok, miközben eleve pont ennek az 5-6 klánnak vannak arra erőforrásai, hogy ilyen ugrálásnál bizti tudja követni a másikat ugrálással, míg a lenetebb klánokról fullra megfeletkeztek, pedig belőlük van 12x még és náluk egy klántámadás símán indítható bármikor 2 körről, mert ott nem kell hozzá oda ugrani!

Bravó megint valaki aki szépen megragadta a lényeget. A kisebb klánok akik egymás mellett vannak is ki tudnak bontani 4 körre... A "nyomógomb" adna nekik esélyt a 10 mp csak akkor ha minden körváltáskor ott vannak és abban a 10mp-ben távolbalesnek és visszatámadnak. Ez a probléma Diszkrimináció azokkal szemben akik nem kizárólag 00 és 02 között szeretnének hódítózni
  #9  
Old 05-23-2006, 09:13
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati

Most az az egyik javaslat, hogy ez az egy órás idő, ameddig észre lehet venni, hogy valaki esetleg támad, csökkenjen le pár másodpercre.

Egy óra alatt fel tudtál készülni arra, hogy mi van, ha támadnak. Pár másodperc alatt nem tudsz. Sőt, észre se veszed, hogy valaki támadni készül.
Ati miért kell ennyire kiforgatni egy javaslat lényegét?
Ha ez így történik ahogy írod és én észreveszem akkor tutira én ütök alulról az agresszor meg felülről! Ezért azzal ha valaki ugy akar támadni, hogy "sunyiban" csak 2 mp-ig van mellettem akkor maga alatt vágja a fát! Ezt kéne végre megérteni mindenkinek!
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 13:46.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu