Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-18-2006, 09:37
Zounok Zounok is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Location: Szolnok
Posts: 154
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Hódító a játék neve. Jól mondtad. Azonban a főoldalon is ott van, hogy nem csak ütésekkel lehet ebben a játékban boldogulni. Nem véletlen lett kitalálva anno a felfedezés sem. Amelyik klán nem , vagy csak kismértékben online, az beáll védekezni, termelni. Teljesen egyértelmű, hogy ha védekezős orijaik vannak, akkor nehéz beverni! Ha valaki be akarja őket verni, akkor kösse fel a gatyát, készüljön rá rendesen! Pl. ott vannak CL-ék, igencsak be kellene tenned a 90% barakkot az orijaidba, hogy begyalogolj. És ezt rendjén valónak találom, mert ők így rendezkedtek be, nem agresszorkodnak, nincsenek itt annyit, mint más.

Nem lehet itt mindenki a váltáskor, nem csücsülhet itt mindenki a gép előtt hajnali 4.00.16 mp-kor, mert éppen akkor van a 10 mp. szünet! De ha abban a körben tud távolozni, frissíteni , akkor helyrehozhatja a hibáját ! Aki meg egyáltalán nincs ott, az vagy megérdemli, vagy biztos magában

És elnézést kérek, de semmivel nem rosszabb az az ori, amelyik felmegy 600 K-ra felfedezéssel, mint az, amelyik ütésekkel 1milla pontra! Ugyanolyan játékos, neki erre van ideje, ezt vállalja.

Ha pedig mégis erősíteni akarjuk a támadást, akkor meg vannak rá a lehetőségek ( 10%, tábornokok, esetleg valamit még be lehet iktatni), de ez ne legyen már visszafordítva, hogy ezzel is a védekezőnek kedvezünk! A támadónak is van esélye még bontani, számítva a frissítésre, igenis kelljen megküzdenie azért, hogy elvigyen 10-12-14K hekit a másiktól, ne az legyen, hogy lebontok 8000 épületet, és karba tett kézzel várok a zsákmányra.

Zou
Sponsored Links
  #2  
Old 05-18-2006, 09:39
Zounok Zounok is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Location: Szolnok
Posts: 154
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Elnézést Attila, csak példaként hoztam ezeket, nem azért, hogy javaslom.
  #3  
Old 05-18-2006, 09:52
Zounok Zounok is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Location: Szolnok
Posts: 154
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

A 10 mp.-el kapcsolatos ellenérvem:

Miért csak 10 mp? Hogy ha esetleg éppen rágyújtok, akkor már ne lehessen rá lehetőségem?(sicc.bagósok hátrányban )

De komolyan: aki óra.40-kor néz távolba, annak így sem sikerülhet a 10 orit rendbeszednie, beállítania,feltöltenie,lefokoznia,bontania,stb. 20 perc alatt ! Aki meg óra.10-kor néz egy távot, annak meg igenis lehessen rá lehetősége, hogy összeszedje a bandát ( éjjel egyébként is nyűgös mindenkit felrángatni), elintézzék a dolgokat. Azért mert nem óra.00.16mp-26 mp-ig nézett távolt, ne essen el ettől a lehetőségtől!

Zou
  #4  
Old 05-18-2006, 10:03
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Zounok
Miért csak 10 mp? Hogy ha esetleg éppen rágyújtok, akkor már ne lehessen rá lehetőségem?(sicc.bagósok hátrányban )
Mert eddig kb 2 másodperc volt, ez ennek az ötszöröse lenne.
__________________
Hódító * Queosia
  #5  
Old 05-18-2006, 10:11
Zounok Zounok is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Location: Szolnok
Posts: 154
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati
Mert eddig kb 2 másodperc volt, ez ennek az ötszöröse lenne.

Atti, nem a 2/10 mp. a lényeg, hanem az elv, hogy ha esetleg azt a pár mp-et lekésed, akkor veszett minden

Last edited by Zounok; 05-18-2006 at 10:15..
  #6  
Old 05-18-2006, 10:21
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Zounok
Atti, nem a 2/10 mp. a lényeg, hanem az elv, hogy ha esetleg azt a pár mp-et lekésed, akkor veszett minden
A szünet bevezetését követően belső fórumokon több helyen is ez volt a téma, hogy nagyon sokan ezekért a másodpercekért élnek-halnak, ezek nélkül nagyon nem ugyanaz a támadás. Ha valamit BÁRMIKOR meg lehet csinálni, az már nem ugyanaz az izgalom.

Lenti csoportokban, ha kicsit máshogy néz is most ki ez, de megmaradt ez a kis centizgetés.

Fent kláncsatáknál kevésbé van meg. Erre javasoltam, hogy tegyük vissza. A 10 mp lehet, hogy nagyon sok is. Hogy az eddig megszokottak fényében valaki azt mondja, hogy KEVÉS, arra végképp nem számítottam, mert kb 5-szöröse annak, ami eddig volt, semmiképp nem hiszem, hogy kevés lenne.
__________________
Hódító * Queosia
  #7  
Old 05-18-2006, 11:06
Arwyl szelleme's Avatar
Arwyl szelleme Arwyl szelleme is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mezőberény vagy Ildeenél Szegeden :-)
Posts: 861
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati
A szünet bevezetését követően belső fórumokon több helyen is ez volt a téma, hogy nagyon sokan ezekért a másodpercekért élnek-halnak, ezek nélkül nagyon nem ugyanaz a támadás. Ha valamit BÁRMIKOR meg lehet csinálni, az már nem ugyanaz az izgalom.

Lenti csoportokban, ha kicsit máshogy néz is most ki ez, de megmaradt ez a kis centizgetés.

Fent kláncsatáknál kevésbé van meg. Erre javasoltam, hogy tegyük vissza. A 10 mp lehet, hogy nagyon sok is. Hogy az eddig megszokottak fényében valaki azt mondja, hogy KEVÉS, arra végképp nem számítottam, mert kb 5-szöröse annak, ami eddig volt, semmiképp nem hiszem, hogy kevés lenne.

Ati: csak hogy tiszta legyen: ( nekem )

Elindul a támadó sereg az utolsó lehetséges pillanatban, ekkor elkezdődik a 10mp, és ha ebben a 10mp-ben indul vissza a megtámadott fél akkor még 2 körre sikerül elindulni. Majd pontlistafrissítés, a támadó klán eltávolodik. Végül megtörténik a körváltás, DE aki abban a bizonyos 10mp-ben ment ki az marad 2 körös a támadó fél pedig már 1.

Tehát: KV után a támadó fél távot néz. Látja hogy mekkora sereggel jönnek vissza. 1 óra van arra, hogy kiszámolja, hogy mennyi sereget kell elengednie, hogy be is menjen és ki is védje. EZ AZ AMI NEM VOLT EDDIG. A megtámadottnak számolni a kell a seregelengedésre, és így akkora sereget kell visszaküldjön, hogy az mindenképp beüssön. Na erre van neki most nem 2 mp-e hanem nagylelkűen 10mp-e. /Ehhez jön még az hogy mondhatni a támadó 3 körig a megtámadott 4 körig van távol./

Ha mindezt így elfogadjuk, akkor mikor van esély arra hogy ezt kivitelezni tudja a megtámadott: amint 2 körre van a klán figyelni kell mint az állat, és a vezérnek több előre bekészített seregmennyiséggel várni kell a táv(ok) eredményét.

Azaz: (ha ez így van és jól értelmeztem Ati javaslatát) az fog történni, hogy rááll egyik klán a másika. A másik észleli, beveszi a maga kis X lovát. És ha ügyes a 10mp-ben visszamegy akkora sereggel amit a másik nem tud sehogyan fogni. (se seregelengedéssel, se pedig a kapott + barakkokkal.)
A támadó beüt, elvileg akkorát üt hogy mindenképp felé megy a megtámadottnak. És mivel nem tudja fogni a sereget, alulról a megtámadott visszaüt elvileg nagyobbat a már magasabb értékű klánon.
  #8  
Old 05-18-2006, 10:58
Kisbér Kisbér is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
Talking

Quote:
Originally Posted by Ati
Mert eddig kb 2 másodperc volt, ez ennek az ötszöröse lenne.
Amúgy ezt én nem értem... Most akkor körváltás előtt lesz 10mp, amikor a támadónak már el kellett indulnia, de én még indulhatok ebben az időtartamban?!
Ezt nem vágom

Last edited by Kisbér; 05-18-2006 at 11:05..
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 17:19.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu