Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 10-22-2008, 20:53
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by KPeti999 View Post
Szerintem ez nem sokat segítene neki a hiénázók ellen. Ha már egyszer kiküldte az egész seregét valakire, merthogy muszály neki ha csatát akar nyerni, és utána észreveszi hogy jönnek rá 8 sereggel akkor már nem sok mindent tud tenni. Nem tud se sereget koptatni se semmi.
A távolozás neked miért a hiénázók ellen véd?
Egyszerűen annyi, hogy otthon ücsörög a serege, éppen nincsen kiszemelt áldozata... aztán hopp, hirtelen elcsatolnak tőle 7% földet, mert esélye sincsen alábontani a támadónak a támadás tényének ismerete hiányában. Hazakísérni megintcsak körülményes, mert a pontkülönbség azonnal megvan.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 10-22-2008, 21:07
KPeti999 KPeti999 is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 182
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
A távolozás neked miért a hiénázók ellen véd?
Egyszerűen annyi, hogy otthon ücsörög a serege, éppen nincsen kiszemelt áldozata... aztán hopp, hirtelen elcsatolnak tőle 7% földet, mert esélye sincsen alábontani a támadónak a támadás tényének ismerete hiányában. Hazakísérni megintcsak körülményes, mert a pontkülönbség azonnal megvan.
Van benne valami...
Úgy eltudnám képzelni, hogy kv után, mikor már csak egy körre van a sereg, Hulla barátunk kapná az eseményüzit, hogy xy támadja és 1 kör múlva odaér, de nem derülne ki hogy mekkora sereggel...
Te hogy valósítanád meg?
Reply With Quote
  #3  
Old 10-28-2008, 12:02
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Picit bonyolítjátok itt a dolgokat...Nem értem, hogy valaki ork2-őt szeretne belőle csinálni, és mondja itt a javaslatokat, valaki meg azt akarja, hogy ne legyen ork2 (és tényleg ne legyen...), az meg nem is mondd javaslatot...így nem fogunk sokra jutni...

Olyan kell a hullának, ami ugye értelemszerűen erősíti, de nem sokkal...
Nem játszhatóvá, hanem játszhatóbbá kell tenni, mert pl. 5. szinten vígan végig lehet vele menni...

Szerintem:
-Kapjon 5%, 10%, 15%, 20%, 25% férőhelyet szintenként növekedve
-És a gyújtás elleni autorezist növekedjen 5x gyorsabban

Ennyi, semmi extra...várom a véleményeket (bár úgyis csak mindenki lehurrog...)
Reply With Quote
  #4  
Old 10-28-2008, 13:04
Peti Peti is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Pusztaszabolcs
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Picit bonyolítjátok itt a dolgokat...Nem értem, hogy valaki ork2-őt szeretne belőle csinálni, és mondja itt a javaslatokat, valaki meg azt akarja, hogy ne legyen ork2 (és tényleg ne legyen...), az meg nem is mondd javaslatot...így nem fogunk sokra jutni...

Olyan kell a hullának, ami ugye értelemszerűen erősíti, de nem sokkal...
Nem játszhatóvá, hanem játszhatóbbá kell tenni, mert pl. 5. szinten vígan végig lehet vele menni...

Szerintem:
-Kapjon 5%, 10%, 15%, 20%, 25% férőhelyet szintenként növekedve
-És a gyújtás elleni autorezist növekedjen 5x gyorsabban

Ennyi, semmi extra...várom a véleményeket (bár úgyis csak mindenki lehurrog...)
Szeríntem ez még elfogadható erősítés lenne neki, mert nem lenne sokkal erősebb alacsony szinteken, bár magasabb szinten ahol már 15% laki férőhelye ott már azért versenyre kelhet más hadis fajokkal, hisz csak minimálisan lesz kevesebb harcosa barakkonként, viszont mivel sem tanya sem kocsma sem templom nem kell neki azért elég ütős serege lenne már+házakból is egyre kevesebbre lenne szüksége+ha ezekhez hozzávesszük hogy még hadi bónusza is van, akkor elég kemény orit lehetne már gyúrni, főleg szöviben ahol jó esetben kap gömböt és éplistát. Ezt úgy kéne módosítani hogy 5. szinten nem kap semmi laki bónuszt, s 4.en kap 5%-ot, s 1A-ban pedig 20%ot
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Peti For This Useful Post:
  #5  
Old 10-28-2008, 13:16
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

De igen. Legyen ork2. Mivel elméletileg a második legmilitárisabb faj. (...nak kéne legyen, lévén semmit nem tud, csak militarizálni...)

De igen. Legyen ork2. Mivel a játék lényege eljutni a legfelsőb szintekre. Ha van olyan faj (és márpedig van) amivel eljutni sem lehet addig, nemám ott helytállni, akkor azt a fajt (szerintem) törölni kell, mert nincs értelme, mert a játékot nem lehet vele teljesíteni. Illetve ami a jobb megoldás, hogy módosítani kell a faj tulajdonságait. Sokan itt (köztük én is) ezt szeretnénk. Azért, mert minél több faj van, minél több lehetőség, annál színesebb a játék.

Nincs semmi értelme egy olyan fajnak, ami 600 hektárig játszható, és addig is alsókategóriás szinten, mert az összes többi faj le tudja varázsolni, le todja lopni. Ezért cserébe az kéne, hogy legalább beverni ne lehessen könnyen, vagy ha támad, támadjon erősen.
Jelenleg varizható, lopható, bármivel beverhető és bármivel kivédhető a támadása. Innentől kezdve azon kívül, hogy 20.000 hektáron van benne 40% ház 60% bank, és kereskedő személyiséggel pénzt termel, az ég világon semmi értelme nincs az élőhalottnak.
El lehet vele szórakozni, én is léptem már 4. szintre hullával normálban is, meg anarchban is. Ha fél évig szórakoztam volna velük, talán-talán 3. szintig eljutottam volna. Kizárt, hogy feljebb mentem volna. MF-ként sokan betámadják, szövetségbe ne mveszik be, úgyhogy életbe lép az "MF-ként sokan betámadják" opció.

Ha már férőhelyben és rezisztanciában gondolkodunk, akkor viszont legyen használható.
Szintenként +5%-ot kapjon, és induljon alapból 10%-kal. 10 - 15 - 20 - 25 - 30%.
A gyújtes elleni autóvédelem meg mondjuk jónak tűnik az 5x gyorsaság, Bár a 10x se lenne nagy túlzás szerintem. (Mondom ezt azért, mert akár 1 templommal is lehet rengetni, 1 kocsmával is lehet gyújtani, tehát a többi hullán kívül bárki piszkálni tudja, úgyhogy szerintem a 10x sebesség se lenne eltúlozva.)

Így elérné a gnóm tudós szintjét hadizásban, ha szintén tudós személyiséget választ, mert tulajdonképpen lenne +55%-nyi serege. Még így is sebezhetőbb lenne egy gnómnál, ha azt vesszük, hogy a gnómtól nem tudsz tekit lopni, és ha a gnóm 1-nél több kocsmát tart, felgyújtani is egyre nehezebb, míg a hullát továbbra is mindenki felgyújtja majd, ha akarja, a hullának megid a házak jelentik a "tudománytekercset".

Ettől függetlenül ez nem lehurrogás, hanem egy gondolat arról, hogy ha már hozzányúlnak egy fajhoz, akkor annak értelme is legyen. Semmi értelme belemenni egy módosításba úgy, hogy a végeredmény nem lesz érzékelhetően jobb, mint a kiinduló állapot.

(ui: nem értem miért beszél mindneki arról, hogy "hát majd a szövije ad neki gömböt meg mindent... nem igazán ismerek 2.3.1. szinteken olyan szövit, amiben hulla van. ha van ilyen, akkor elnézést. bár hozzáteszem ha van is, ritka lehet mint a féllábú fehér holló a Szaharában.)
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 

Last edited by [HTPA]GeeForce; 10-28-2008 at 13:19..
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to [HTPA]GeeForce For This Useful Post:
  #6  
Old 10-28-2008, 13:31
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
De igen. Legyen ork2. Mivel elméletileg a második legmilitárisabb faj. (...nak kéne legyen, lévén semmit nem tud, csak militarizálni...)

[...]

(ui: nem értem miért beszél mindneki arról, hogy "hát majd a szövije ad neki gömböt meg mindent... nem igazán ismerek 2.3.1. szinteken olyan szövit, amiben hulla van. ha van ilyen, akkor elnézést. bár hozzáteszem ha van is, ritka lehet mint a féllábú fehér holló a Szaharában.)
E mint szép és jó, de mondjuk A-ban, az én javaslatom szerint +25% férőhelye van mindnre (házra, barakkra, toronyra, stb.), ami azért nem olyan kevés, mint hiszed...

De egyébként igaz, amit mondassz, de az 5. szinten a +10% férőhelyet sokallom

Én maradnék az 5%, 10%, 15%, 20%, 25% férőhelynél, és akkor legyen 5x gyorsabb helyett, 10x gyorsabb auto reziszt növekedés...
És ha ezt kevésled, akkor legyen a mostani szintenkénti hadibónusz 5. szinttől, 10%, 20%, 30%, 40%, 50%...

Erre már nem mondhatod, hogy nem érzékelhető változtatás, de én többet nem adnék neki, mert, ha valaki a hullát választja, nem azért választja, mert erős hadis szeretne lenni, hanem azért választja, mert kevés odafigyelést igényel...

Nehogy már közelében legyen az orknak, úgy, hogy elég napi 1x ránézni...
Reply With Quote
  #7  
Old 10-28-2008, 13:32
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Szint: 1/A csoport

10.000 ork elit 8 tábornokkal (tábornok személyiség)
100% katonai morál
felfelé támadás

darabszám x érték x faji bónusz x tudomány x tábornokok x felfelé ütés = végeredmény
10000 x 5 x 1,3 x 1,4 x 1,2 x 1,1 = 120120


10.000 élőhalott elit 5 tábornokkal (tudós személyiség)
100% katonai morál
felfelé támadás

darabszám x érték x faji bónusz x tudomány x tábornokok x felfelé ütés = végeredmény
10000 x 5 x 1,4 x 1,05 x 1,07 x 1,1 = 86509,5

És ha ehhez hozzátesszük a +30%-ot, amit írtam, akkor 86509,5*1,3 = 112462,4.

Szerintem még mindig nem lenne ork szinten. Lévén, hogy ha mondjuk 30% lakiteki értéket kap a hulla, akkor az olyan lenne, mint egy 30% lakitekis ork.
Igaz, hogy ez nagyon erős, de még mindig ott van, hogy egy orkot egy másik hadis se lelopni se leártózni nem nagyon tud, mert közel azonos templom és kocsma áll rendelkezésükre.
Míg ugye a hullának ez 0 és 0.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 

Last edited by [HTPA]GeeForce; 10-28-2008 at 13:37..
Reply With Quote
  #8  
Old 10-28-2008, 13:38
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce194750
10.000 élőhalott elit 5 tábornokkal (tudós személyiség)
100% katonai morál
felfelé támadás

darabszám x érték x faji bónusz x tudomány x tábornokok x felfelé ütés = végeredmény
10000 x 5 x 1,4 x 1,05 x 1,07 x 1,1 = 86509,5
És ami az én változtatásom, hogy 25%-kal több elit, és 40% helyett 50% faji bónusz...Egyébként nem számoltad a vérszomjat

Tehát nűálam a hulla:

12500 x 5 x 1,5 x 1,05 x 1,07 x 1,1 = 115 860


Azaz ippeg, hogy elmarad az orktól, de 10x gyorsabb az auto rezisztje gyújtásra, azaz jópár százalékkal kevesebb ház ég....
Éselég napi 1x felnézni kb egy hullára (nem 1/A, hanem 5., 4. 3. szint), míg az orkra minden második kv-kor a minimum, hogy ottvagy...


(szándékosankiahgytam a vérszomjat, ne kelljen mindkettőt újraszámolnom...)
Reply With Quote
  #9  
Old 10-28-2008, 13:41
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Tehát, így mindenen túl, amit javaslok:

Szintenkénti lakibónusz: 5%, 10%, 15%, 20%, 25%
Szintenkénti hadibónusz: 10%, 20%, 30%, 40%, 50% (a mostani HELYETT!)
10x gyorsabb auto reziszt gyújtsra!


Ez így elfogadható szerintem! Azért még elmarad az orktól, de nagyábol a gnómmal egyenértékű, vagy picit alatta (merthogy a gnómnak +50% férőhelye van), de gyújtással kevésbé lehet megfogni...


Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
Szerintem ha napi 1x nézel rá egy olyan hullára, amiben csak ház, barakk és torony van (legfejebb 5-20 bank pluszba), akkor ugyanúgy nem fogsz A-ig jutni, mint most. Mert ugyanúgy le fognak verni, mint eddig, mert ha akar, egy ori 2x végigártóz mire te géphez ülsz, ez egy szövi esetében már 8x ártó, varikkal is meg tolikkal is egyaránt.
Jó, ez igaz, de akkoris jóval kevesebb odafigyelést igényel...nemlehet tekizni pl.
Reply With Quote
  #10  
Old 10-28-2008, 13:41
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Nem számoltam vérszomjjal, így is elég sok már benne a szorzó, az egymáshoz viszonyított arányon nem változtatna, csak a végeredményeken.
De legyen 25% a vége, ahogy írtad. De 10x reziszttel. Vagy 5x reziszttel, de az én számaimmal. Akkor szerintem jó lenne.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 18:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 13:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 13:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 14:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 10:45


All times are GMT +1. The time now is 20:44.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu