Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #221  
Old 05-12-2006, 10:52
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Penya
Ott van az hogy HA felmérik, de nem igazán értem ez hogy kapcsolódik ahhoz amit írtam. Az épületfelméréssel tisztában vagyok, azért írtam h akkor tudna problémát okozni a hamis gömb (nem 0-t mutató de ez csak elmnélet) ha valami miatt nem tudják felmérni az elfet.
Miért kell h hamis adatokat adjon meg, miért nem jó a 0?
Olvasd már vissza amit Lámával már lezongoráztunk egyszer... lényegében halálosan mind1, hogy 0-t mutat, vagy valótlan adatokat, ugyanúgy nem számítható ki... viszont ha 0-t mutat, akkor egyértelműen lehet tudni, hogy fent van a faji vari és ezzel oda a meglepetés ereje...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
Sponsored Links
  #222  
Old 05-12-2006, 10:58
Chris's Avatar
Chris Chris is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Csongrád-Kecskemét-Szeged
Posts: 1,108
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Penya
Miért kell h hamis adatokat adjon meg, miért nem jó a 0?
Miért jó, hogy ha fenn van a megtévesztés varázslat és bebuknak a tolik, akkor egy másik országot ad meg a progi, és nem csak azt írja ki egyszerűen, hogy nem lehet tudni ki volt a tolvaj?

Amúgy lehet ezzel az egésszel meg kellene várni, hogy elfogadják-e a tekilopásos módosítást, mert szerintem annak a kimenetele változtahatna, azon, hogy milyen irányba kezdünk el gondolkodni a törpe fajivari esetén (itt nem a saját ötletemre gondolok, hanem erre a témára általában).
__________________
Sogron táplálja lelkének lángját,
Weila vezesse kardjának csapását,
Tharr törje meg ellenség hatalmát,
Morgena őrizze álmának nyugalmát,
Igere, a legnagyobb, vigyázza élte minden napját!
/ókyr töredék/
  #223  
Old 05-12-2006, 20:52
vonos82
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Ha ezek megvalósulnának:

1, elf: nem lehet gömbözni, lehet éplistát készíteni, és tekizni (ha nem toli)

2, törpe: nem lehet éplistát készíteni, lehet gömbözni és tekizni

3, fél-elf: gyakorlatilag nem lehet éplistát készíteni, tekizni és tolizni, de szétütik

4, óriás: lehet gömbözni (ha nem varis) és lehet éplistát készíteni és tekizni (kicsit)

5, gnóm: akár gömb, akár éplista ellen védve lehet (attól függ, toli vari vagy hadi), és nem lehet tekizni

6, ork: bármit lehet csinálni, de a kockázatok és mellékhatások tekin...izé

7, hulla: (...)

nagy vonalakban persze, de legalább mindenki védett valami(k) ellen, nem?
  #224  
Old 05-12-2006, 20:53
vonos82
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

8, ember: TUDJÁTOK!
  #225  
Old 05-14-2006, 18:21
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Exclamation

de elf hadi törpe hadi és ork hadisok mint a torkosborz, olyat csinálnak mert lopható a tekijük, szóval azért óvatosan ezzel a védettek ez az ellen kijelentéssel... de ez más topic témája mondjuk...
  #226  
Old 05-15-2006, 14:31
vonos82
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Nem is úgy gondoltam, hogy teljesen védettek, hanem abban kicsivel erősebbek...

De tény: az elf seregét ki lehet találni, csak trükközni kell, az embert is le lehet ártózni, csak nehezebben, így a törpincs épületeit is ki lehet találni, csak nehezebben, az óriást és a gnómot is ki lehet tekizni, csak nehezebben, ésígytovább...

De innentől meg az ork lóg ki a sorból, de az egy másik játékstílus (és topic)
  #227  
Old 05-15-2006, 17:23
Bogár Bogár is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Csíkszereda
Posts: 1,312
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

nem lóg ki az ork a sorból.
az ork sereget is ki lehet védeni, csak nehezebben.
__________________
"To be
the eyes
and ears
and conscience
of the Creator of the Universe,
you fool.
"

  #228  
Old 06-14-2006, 08:47
Walron
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Halik!

Hát én feladtam az 5.oldalnál

Quote:
Originally Posted by Apa
igen és a védelmet terjesszük ki ember lopásra is, meg...meg...meg...

és akko mindenki törpéset fog jáccani, má csak 1 hofehérkés faj kell hozzá...
Hát nem rosszból,de az óriás Szieszta varázslatára mit mondasz??!?!?!?!!!?!?!?

Hát a piac-ötletet elvettem mert 1ház kell 1piachoz, és már megint nem a törpről van szó mert mindenkire vonatkozik és nem vari!

Én a 80%os védelmet javaslom,de ez nem nagy szám...

Legyen monjuk a régi varija,csak katonákra:P
10-15kör a katonák képzési ideje

Túl tápos lenne?

AVP
  #229  
Old 06-14-2006, 09:38
Bogár Bogár is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Csíkszereda
Posts: 1,312
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

érdemes végigolvasni az egész topicot. egész jó ötletek voltak.
__________________
"To be
the eyes
and ears
and conscience
of the Creator of the Universe,
you fool.
"

  #230  
Old 06-14-2006, 09:47
Walron
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Ok!
Majd ha lesz több időm!

AVP
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 19:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu