| 
 | 
       
       	   
       	   	
	   	   	   	   
	   	   	   	          
	   
	   	   
        | 
	  	   	          
	   
	   
	   
       
	
   | 
	
		Hódító / Queosia forum 
                http://queosia.com 
                http://hodito.hu
	 | 
 
 
 | 
 
       
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-27-2008, 14:38
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Apr 2007 
					Location: Budapest 
					
					
						Posts: 2,382
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 93% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Druida
					 
				 
				Ati. Üres oris példát hoztál fel azaz 0 katona. mivel a támadóértéknek minimum annyinak kell lennie mint az ország mérete ezért még ork fajjal is minimum 30lovat kell küldeni ha jól számoltam. most mond meg nekem hogy 30 ló, az hányszorosa a 0 íjnak vagy akármilyen katonai egységnek??? 
			
		 | 
	 
	 
 Nézd meg ezt:
 
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Remedy
					 
				 
				Bar nem vagyok Ati, de szerintem rosszul tudod.   
Emlekeim szerint a tamadonak csak akkor nincs vesztesege, ha
 
1. hulla 
2. 100-nal kevesebb egyseggel ment. (persze ekkor sem mindig)
 
Persze lehet tevedek.    
			
		 | 
	 
	 
 Azaz tökmindegy hányszorosa  
Jó, persze, 30 lóval ment, ami kevesebb mint 100 egység, igazad van, ekkor nincs veszteség...  
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-27-2008, 14:40
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Apr 2007 
					Location: Budapest 
					
					
						Posts: 2,382
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 93% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Ati
					 
				 
				1, Miért küldenék 2x olyan erős sereget, amikor egy katona többlet elég? Inkább küldök egyszerre sok kis sereget, és az otthoni védelmem se gyengül észrevehetően. 
			
		 | 
	 
	 
 Pontosan azért, hogy ne legyen veszteségem...de ettől még elvileg lesz... 
Ezért küldök 30 lovat (mint ahogy druida írta) és akkor viszek földet, és a seregemből sem hal meg és még a védelmem sem gyengül    
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-27-2008, 14:43
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Administrator 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 25,256
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 28% 
	Longevity: 100% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Dus
					 
				 
				Pontosan azért, hogy ne legyen veszteségem...de ettől még elvileg lesz... 
Ezért küldök 30 lovat (mint ahogy druida írta) és akkor viszek földet, és a seregemből sem hal meg és még a védelmem sem gyengül    
			
		 | 
	 
	 
 Hmm? Ha nagy sereget küldök, akkor útközben több veszteségem lesz, mint kis sereg+csata esetén.  
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-27-2008, 14:44
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Administrator 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 25,256
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 28% 
	Longevity: 100% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		És akkor most ha visszatérnénk a megbeszéléshez, mielőtt "Segítség" téma lesz ebből...    
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-27-2008, 14:47
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Apr 2007 
					Location: Budapest 
					
					
						Posts: 2,382
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 93% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Ati
					 
				 
				Hmm? Ha nagy sereget küldök, akkor útközben több veszteségem lesz, mint kis sereg+csata esetén. 
			
		 | 
	 
	 
 30 ló az nagy sereg??  
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Ati
					 
				 
				És akkor most ha visszatérnénk a megbeszéléshez, mielőtt "Segítség" téma lesz ebből...    
			
		 | 
	 
	 
 Én támogatom, hogy a hulla megkapja ezt a kis pluszt, elvégre igen csak gyenguska egy faj   
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-27-2008, 16:55
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jun 2006 
					Location: Budapest XV. kerület 
					
					
						Posts: 2,334
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 98% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Remedy
					 
				 
				Bar nem vagyok Ati, de szerintem rosszul tudod.   
Emlekeim szerint a tamadonak csak akkor nincs vesztesege, ha
 
1. hulla 
2. 100-nal kevesebb egyseggel ment. (persze ekkor sem mindig)
 
Persze lehet tevedek.    
			
		 | 
	 
	 
 Bár ez általában fordítva szokott lenni (Te igazolsz mást), de jól tudod. 
Ha legdurvább esetet vesszük akkor 100 ló fölfelé képes 2717 pontal ütni.  
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-27-2008, 17:10
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Senior Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Oct 2006 
					Location: Veresegyház 
					
					
						Posts: 3,662
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 96% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Ati
					 
				 
				2, Mindez feltételezi, hogy nem egy megbeszélt ütéssorozatról van szó, ahol a támadó is jól jár, mert földet kap, viszont kivételesen a vesztes is jól jár, mert nő a serege. Egy ilyen szituáció melegágya a csalásnak. 
			
		 | 
	 
	 
 Nem mondom, hogy egyetértek, de értem amit mondasz.  
Akkor vesztes csatára ne kapja meg.
 
De győztes csatára ez nem áll. (Akár támadásról akár védésről van szó)
 
Illetve ezzel most is lehet csalni, kitámadok, kapok katonát, ő hazakísér, és kap földet.  
Tényleg annyian használják ezt, hogy beszélni kell róla???
 
Remy szerintem elég nagy túlerőnél nincs veszteség.
 
Illetve nekem úgy rémlik, hogy párbajban a 100főnél kisebb sereg is pusztul a csatában. Illetve nagy erőkülönbségnél nincs veszteség a csatában, és ezt Ati se cáfolta meg. 
Persze ettől még lehet neked igazad.  
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-27-2008, 18:18
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Senior Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 3,191
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		Védő oldalon nincs veszteség. Támadó oldalon akkor is van, ha nincs védelem az oriban. 
		
	
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				"Véres kardot hoztam 
 Őseink véres kardját"
			 
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				04-04-2008, 13:34
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Senior Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Oct 2006 
					Location: Veresegyház 
					
					
						Posts: 3,662
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 96% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		Na most hogy tisztázódtak a részletek ismét leírom mit gondolok. 
 
A hulla vakon támad, minden támadással óriási kockázatot vállal.  
Ezért támadáskor mindig meg kellene kapnia az elhullott katonákat. 
 
Ezt nem nagyon lehet kicselezni, mivel ha túl kicsi sereget küldd nem kap elhullott katonát, ha sokszor direkt bukik, akkor meg lemegy a katmorál, ami elég súlyos dolog... 
 
Védekezésnél én azt feltételeztem, hogy a támadónak nem mindig van vesztesége. mivel ez megdőlt, így nem ragaszkodom hozzá, hogy védőként is megkapja a hulla az egységeket. 
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
 
	
		
    
    
    
    
    
	
	
		| 
			Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
		 | 
	 
	
		| 
			 
		 | 
	 
	 
	| Thread Tools | 
	Search this Thread | 
 
	| 
	
	
	
	
	
	 | 
	
	
	
	
	
	
	
	 | 
	
 
	| Display Modes | 
	
 
	
	
	
	
	
	
		  Linear Mode 
		
		
	 
	
	
	
	 | 
	
	
 
 
    
		
	
		 
		Posting Rules
	 | 
 
	
		
		You may not post new threads 
		You may not post replies 
		You may not post attachments 
		You may not edit your posts 
		 
		
		
		
		
		HTML code is Off 
		 
		
	  | 
 
 
	 | 
	
		
	 | 
 
 
All times are GMT +1. The time now is 16:58. 
		 
	 
 
 
     	   	     	  |  
 
  
  	   
  	   	    | 
  	   	           | 
 
 
	   
	   	    | 
	   	    
  | 
   	   	   
   	   	          
 | 
 
  |