Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #61  
Old 02-17-2008, 16:31
Rebellis Rebellis is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 549
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
6-7 féle tekercsben tarjuk a tartalékokat.
Én mikor még képeztem régen tartalékot tekiből,akkor is max 2 félét tartottam.
Meg más nem kopót:-)
Persze tudom kevesebb fajta kevesebb lé:-)
Pontosan a kezelhetetlenség miatt...
Egyébként aki komolyan csinálta, az úgyis vekkere kelt ha kellett piacolni:-)

Last edited by Rebellis; 02-17-2008 at 16:34..
Sponsored Links
  #62  
Old 02-17-2008, 16:55
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Rebellis View Post
Egyébként aki komolyan csinálta, az úgyis vekkere kelt ha kellett piacolni:-)
rendben, de 3-4 orinál hány vekker kell ?

  #63  
Old 02-17-2008, 17:02
Rebellis Rebellis is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 549
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
rendben, de 3-4 orinál hány vekker kell ?

OFF

:-)
Most ha a nagyon őszintére vagy kíváncsi és a saját esetemet kell ecsetelni akkor azt mondanám,hogy sokkal több orim volt mikor még nem lehetett..és 10 perceket aludtam...Ez ment nagyon hosszú időn keresztül..
Melóban is aludtam a 10 perceket....
Nem ragozom....
Ezt hívták a valódi függőségnek..
Ismertem nem egy hozzám hasonlót és most is vannak..
Nekem sikerült kilábalnom ebből a "betegségből" mert ez már az volt...
Most ez az egy ori van és remélem nem lesz több.....
Ezzel az egy orival is túl sokat élek itt benn..

OFF
  #64  
Old 02-17-2008, 17:04
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default más ötlet

Van egy másik ötletem.

Mivel a piac nem raktár, egy országnak pedig mi a fenének kéne legyen több millió tekercse, sosem lesz rá szüksége, hacsak nem tartalék, de a piac nem raktár ugye

szóval módosítsuk a tekercskopást valahogy úgy, mint a fedezésnél a szükséges katonák mennyiségének a görbéje.

azaz, minél több tekercset tart benn egy ország, annál többet kopna meg a tekercs, egy bizonyos képlet szerint. az alap %ok maradhatnának, az végülis mindegy...

ez milyen durva lenne, persze ennek tuti nem lenne megint csak nagy támogatása, de igencsak a tartalék megcsappantását jelentené.
és a játéknak jót tenne.

pláne, ha ezt vegyítenénk a körönkénti kopással...

  #65  
Old 02-17-2008, 17:25
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Én a hurrogók táborát kívánom erősíteni.
Tartalék nélkül nem lehet játszani ez tény.

Viszont minden a függőséget növelő javaslatot ellenzek. Nem szabad embereket kényszeríteni arra, hogy éjjelente felkeljenek a tekercsek miatt. (Most csak 5-2csoportokról kívánok beszélni)
Most megvan a lehetőség, hogy gnómmal vagy óriással játszon, így téve elviselhetőbbé a tekercsek kezelését (vagy hulla lesz )

Tudom, hogy nem értek hozzá, de az miért jobb, ha a tekitartalék jelentős hányada katonává fog változni? Most már a szintek közötti szállítás is leegyszerűsödött.
__________________
A szenvedélyem
  #66  
Old 02-17-2008, 17:33
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Én a hurrogók táborát kívánom erősíteni.
Tartalék nélkül nem lehet játszani ez tény.

Viszont minden a függőséget növelő javaslatot ellenzek. Nem szabad embereket kényszeríteni arra, hogy éjjelente felkeljenek a tekercsek miatt. (Most csak 5-2csoportokról kívánok beszélni)
én mellettem sosem ált baltával még senki, hogyha nem kelek fel fejbe ver .

nem látom a kényszerítést.

pláne támogatni kell a körönkétni kopást, és akkor nem kell éjszaka fel kelni, hiszen mindíg ugyannynit kopik...

az éjszaka miért olyan különleges a játékmenet szempontjából?
én szerintem minden ugyanúgy zajlik akkor is, telnek a körök, kopnak a tekik, jönnek mennek a seregek.

senki nem kötelez senkit, hogy távolt nézzen , vagy piacoljon éjszaka, a saját eskövőjén, nyaralás alatt, ballagáson , stb stb stb...

van választásod.
  #67  
Old 02-17-2008, 17:43
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
pláne támogatni kell a körönkétni kopást, és akkor nem kell éjszaka fel kelni, hiszen mindíg ugyannynit kopik...
Ja 10000-ből pont ugyanannyi kopik, mint 1millióból

Sokkal több embernek lenne rossz ez a rendszer, mint amennyit javítana a játékon, legalábbis én így érzem. Persze meggyőzhető vagyok.
__________________
A szenvedélyem
  #68  
Old 02-17-2008, 17:43
Paliking Paliking is offline
Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 545
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
Van egy másik ötletem.

Mivel a piac nem raktár, egy országnak pedig mi a fenének kéne legyen több millió tekercse, sosem lesz rá szüksége, hacsak nem tartalék, de a piac nem raktár ugye

szóval módosítsuk a tekercskopást valahogy úgy, mint a fedezésnél a szükséges katonák mennyiségének a görbéje.

azaz, minél több tekercset tart benn egy ország, annál többet kopna meg a tekercs, egy bizonyos képlet szerint. az alap %ok maradhatnának, az végülis mindegy...

ez milyen durva lenne, persze ennek tuti nem lenne megint csak nagy támogatása, de igencsak a tartalék megcsappantását jelentené.
és a játéknak jót tenne.

pláne, ha ezt vegyítenénk a körönkénti kopással...

Az ötlet szuper, de nem értem miért pont a tekercset akarod koptatni ilyen módon. A tartalékokat nem csak tekercsben lehet elhelyezni. Kopjon a katona, a nyers, a rúna és a teki is. Akkor tényleg meg fognak csappanni a tartalékok.
  #69  
Old 02-17-2008, 17:47
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Paliking View Post
Az ötlet szuper, de nem értem miért pont a tekercset akarod koptatni ilyen módon. A tartalékokat nem csak tekercsben lehet elhelyezni. Kopjon a katona, a nyers, a rúna és a teki is. Akkor tényleg meg fognak csappanni a tartalékok.


felőlem kophat 100% is a tartalékban lévő egységekből...

várj csak, nem 100% kopik az el nem férő tartalék egységekből?



komolyra fordítva a beírásodnak semmi értelme. nem létezik rúna kopás a játékban. a tartalék nyersed elveszik. az egységet kiteszi a ht, nem tud kopni kv közben

ellenben a teki kopik...
ez a beírásod nem volt túl átgondolt... (remélem szépen fogalmaztam)


Last edited by Hóhér; 02-17-2008 at 17:50..
  #70  
Old 02-17-2008, 17:48
tdomo's Avatar
tdomo tdomo is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Location: Bécs
Posts: 999
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Ebben egyet értek Hóhérral, senki nem kényszerít. A körönkénti tekercskopást is támogatom, és akkor nincs vita és nincs trükközés sem. Viszont, ha a piac nem raktár, akkor a kintlévő tartalék seregekkel mi lesz?
__________________
Pain is temporary, Glory is forever.

csokis-keksz (#410152)
tiramisu (#394553)
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Nyári szünet vége: körülmények változása Ati Fontos bejelentések 0 09-04-2007 10:44
Tekercskopás Gepard Elvetett javaslatok 1 01-10-2007 08:59
Tekercskopás Életfa#2 Elvetett javaslatok 29 12-07-2006 15:00
tekercskopás körének jelölése a tanácsadókban skiti Elvetett javaslatok 12 12-02-2006 21:05


All times are GMT +1. The time now is 00:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu