Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
  #1  
Old 02-13-2008, 18:25
Robin Robin is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 262
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Serg View Post
Nekem még mindig tetszik az 5000 hektáros könnyített felfedezés javaslat,bár én bizonyos felfedezési arány és 10000 hektár alatt még olcsóbbá tenném:mondjuk 25% és 10000hektár alatt lenne 500katona/ heki

25% alatt és 10000 hektár felett 1000katona / hektár
de a max felfedezhető terület 50% lenne
Nem igen látom értelmét a fedezés könnyítésének 25% arány alatt. Aki üt az üssön és ne legyen neki kedvezményes fedezés. Nem látom értelmét hogy miért kéne neki csökkenteni. Lehet hogy kockázatot vállal azzal hogy kimegy ütni, de spórol egy halom katonát azzal hogy üt és nem fedez.

A felfedezhető max terület bevezetését nem tartom bölcs dolognak, mert mindig vannak olyanok akik inkább fedeznek és nem ütnek. Nem értem miért kéne amúgyis büntetni valakit aki fedezgetve halad. Nem mindenkinek van sok ideje az A-ra...
Szerintem nem kéne hogy minden csak akörül forogjon hogy ki mennyit üt...

Egyelőre mindig azok szívnak a legtöbbet akiket ütnek. Ha olyat ütnek aki szintén ütésekkel halad akkor neki nem nagy vérveszteség az hogy beütötték. Viszont ha olyat ütnek aki zömében fedezéssel halad annak nagy vérveszteség minden heki, ezért véleményem szerint inkább azokat kéne számításba venni akik fedezve haladnak. Ergó kilyukadtam a fedezés könnyítéséhez

Röviden és tömören nem látom értelmét annak hogy megszabjunk egy max. fedezhető területet és könnyített fedezést...

Egyetértek a fedezés könnyítésével, de nem úgy hogy azt segítsük aki ütésekkel halad...
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 02-13-2008, 23:04
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 922
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Robin View Post
Nem igen látom értelmét a fedezés könnyítésének 25% arány alatt. Aki üt az üssön és ne legyen neki kedvezményes fedezés. Nem látom értelmét hogy miért kéne neki csökkenteni. Lehet hogy kockázatot vállal azzal hogy kimegy ütni, de spórol egy halom katonát azzal hogy üt és nem fedez.

A felfedezhető max terület bevezetését nem tartom bölcs dolognak, mert mindig vannak olyanok akik inkább fedeznek és nem ütnek. Nem értem miért kéne amúgyis büntetni valakit aki fedezgetve halad. Nem mindenkinek van sok ideje az A-ra...
Szerintem nem kéne hogy minden csak akörül forogjon hogy ki mennyit üt...

Egyelőre mindig azok szívnak a legtöbbet akiket ütnek. Ha olyat ütnek aki szintén ütésekkel halad akkor neki nem nagy vérveszteség az hogy beütötték. Viszont ha olyat ütnek aki zömében fedezéssel halad annak nagy vérveszteség minden heki, ezért véleményem szerint inkább azokat kéne számításba venni akik fedezve haladnak. Ergó kilyukadtam a fedezés könnyítéséhez

Röviden és tömören nem látom értelmét annak hogy megszabjunk egy max. fedezhető területet és könnyített fedezést...

Egyetértek a fedezés könnyítésével, de nem úgy hogy azt segítsük aki ütésekkel halad...
Ez tényleg a vicc topik???Hát persze hogy csak annak legyen könnyebb a felfedezés aki sosem üt
Ati légyszives bevezetni a játék megnyerése gombot...
Reply With Quote
  #3  
Old 02-14-2008, 10:00
Robin Robin is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 262
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Serg View Post
Ez tényleg a vicc topik???Hát persze hogy csak annak legyen könnyebb a felfedezés aki sosem üt
Ati légyszives bevezetni a játék megnyerése gombot...
Nem azt mondtam hogy csak annak legyen könnyebb a fedezés aki sosem üt, hanem azt hogy annak baromság olcsóbbá tenni aki üt. A kettő nem ugyanaz. De a fedezhető föld maximalizálása már tényleg a vicc topikba való...
Reply With Quote
  #4  
Old 02-14-2008, 10:03
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Robin View Post
Nem azt mondtam hogy csak annak legyen könnyebb a fedezés aki sosem üt, hanem azt hogy annak baromság olcsóbbá tenni aki üt. A kettő nem ugyanaz. De a fedezhető föld maximalizálása már tényleg a vicc topikba való...
A legelső felvetést pedig leginkább ez közelíti meg. Nem abból indult a téma, hogy az 5. szinten milyen drága a felfedezés, és könnyítsünk, hanem abból, hogy azok az orzságok, akik egyébként ÜTNÉNEK, bizonyos magasságokban elakadnak, mert nincs üthető ország. Ekkor muszáj felfedezniük.

Nem biztos, hogy ezt a játékstílust egy kalap alá kell venni azzal, aki soha nem üt, csak a biztonságos játék mellett szép lassan felfedezget.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #5  
Old 02-14-2008, 10:07
Robin Robin is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 262
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
A legelső felvetést pedig leginkább ez közelíti meg. Nem abból indult a téma, hogy az 5. szinten milyen drága a felfedezés, és könnyítsünk, hanem abból, hogy azok az orzságok, akik egyébként ÜTNÉNEK, bizonyos magasságokban elakadnak, mert nincs üthető ország. Ekkor muszáj felfedezniük.

Nem biztos, hogy ezt a játékstílust egy kalap alá kell venni azzal, aki soha nem üt, csak a biztonságos játék mellett szép lassan felfedezget.
Belátom ez teljesen igaz, de akkor inkább már vegyük bele mondjuk az elkadás mértékét, ami mondjuk az áthidalandó földterület. És valamilyen módon azt is vegyük bele a számításba és úgy jöjjön ki azoknak az országoknak egy könnyített fedezés akik valóban el vannak akadva a távolság miatt...

Nekem jól jönne Serg javaslata csak igazságtalannak tartom.
Reply With Quote
  #6  
Old 02-14-2008, 10:09
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Robin View Post
Belátom ez teljesen igaz, de akkor inkább már vegyük bele mondjuk az elkadás mértékét, ami mondjuk az áthidalandó földterület. És valamilyen módon azt is vegyük bele a számításba és úgy jöjjön ki azoknak az országoknak egy könnyített fedezés akik valóban el vannak akadva a távolság miatt...
Az elakadás mértékét nem lehet számszerüsíteni. Lehet, hogy 2 körön belül van 5 ország is, csak épp mindegyik betonelf, akiket nem fog tudni átütni.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #7  
Old 02-14-2008, 10:17
Robin Robin is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 262
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Az elakadás mértékét nem lehet számszerüsíteni. Lehet, hogy 2 körön belül van 5 ország is, csak épp mindegyik betonelf, akiket nem fog tudni átütni.
Kétségtelen hogy egy betonelfet nehéz beütni de nem lehetetlen. Lehet hogy több időt és pénzt emészt fel a dolog, de akkoris el lehet érni hogy beüsse. De ennek megítélését mindenkinek magának kell tudni. Mindazonáltal értem mire gondolsz Ati, csak 10K heki és 25% fedezési arány alatt tényleg engedni kéne olyan olcsó fedezést?? Nekem 7600 hekin 24% arány mellett 1300 kati kell jelenleg ha jól emléxem. Ehhez mérten nagyon olcsó az 500kati/heki.

Nem maga a javaslat ellen óckodom, csupán ennek a bevezésével ismét lehetne egy halom olyan könnyített fedezés amire nem is lenne szükség azoknak akik az üthető mezőnyben vannak...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
17. Felfedezés Ati Hódító Kézikönyv 3 07-11-2007 17:11
felfedezés, felfedezett terület számítás Senki Segítség 21 04-27-2007 19:19
Felfedezés javaslat -Fegya- Megvalósult javaslatok 916 01-20-2007 21:04
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05


All times are GMT +1. The time now is 16:37.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu