Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 02-11-2008, 12:59
kg-- kg-- is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Igen csak nem a körtávok miatt van, hanem amiatt, hogy az elvesztett földet nem tudják a nagy orik visszafedezni.
Még az is idetartozik, hogy a játék más területein a játékosok többsége nem azon gondolkodik a földvesztéskor, hogy hogyan fedezze vissza.

És most nem a játékosokat bántanám, mert olyan régóta megy már az ötletelés arról, hogy mi kell az A-nak, hogy beinduljon, hogy úgy gondolom, nem csak a játékosokban van a hiba. Talán az (is) kellene, hogy a játék biztosítson több lehetőséget a kibontakozásra. Ez a dinamikus körtáv egy eszköz lehetne erre is, és a többi csoportban is működhetne az extrém helyzetek tompításával.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 02-11-2008, 14:42
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Kutyuleeval maximálisan egyetértek. Ez egy agyrém.
A pontlista azért ilyen amilyen, hogy nagy méretkülönbségű orik ne legyenek egymás mellett.

Fegya problémája is rossz példa erre, szerintem ő se azzal orvosolná, hogy 2 körre emelné maga mellé a most 110 körre lévőket...
__________________
"Véres kardot hoztam
Őseink véres kardját"
Reply With Quote
  #3  
Old 02-11-2008, 15:31
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Kutyuleeval maximálisan egyetértek. Ez egy agyrém.
A pontlista azért ilyen amilyen, hogy nagy méretkülönbségű orik ne legyenek egymás mellett.

Fegya problémája is rossz példa erre, szerintem ő se azzal orvosolná, hogy 2 körre emelné maga mellé a most 110 körre lévőket...
Szerintem is egy nagy butasag az egesz, ugy ahogy van. A kortavolsag igy is dinamikus, ennel dinamikusabb nem kell....
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #4  
Old 02-11-2008, 15:46
kg-- kg-- is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Szerintem is egy nagy butasag az egesz, ugy ahogy van. A kortavolsag igy is dinamikus, ennel dinamikusabb nem kell....
Ha ez most a Megbeszélésben lenne, hiányolnom kellene némi indoklást.
Viszont pontosítanom mindig érdemes: a körtávolság valóban biztosan változó a csoportlétszám és a pontértékek függvényében, azonban nem függ a sűrűségtől. (+behoztam még egy időfaktort, hogy "lassan tartson" egy adott irányba, ne "ugorjon oda", hátha elkerülöm a "ne kerüljön már mellém a gigaori" beszólásokat )
Reply With Quote
  #5  
Old 02-11-2008, 15:50
Paliking Paliking is offline
Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 545
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
Ha ez most a Megbeszélésben lenne, hiányolnom kellene némi indoklást.
Viszont pontosítanom mindig érdemes: a körtávolság valóban biztosan változó a csoportlétszám és a pontértékek függvényében, azonban nem függ a sűrűségtől. (+behoztam még egy időfaktort, hogy "lassan tartson" egy adott irányba, ne "ugorjon oda", hátha elkerülöm a "ne kerüljön már mellém a gigaori" beszólásokat )
Tök mindegy, hogy mikor kerül egymás mellé két ország ütéstávolságra, a sokkal nagyobb mindig sokkal előnyösebb helyzetben lesz. Ha 1000 kör alatt kerül be 40 körre, még mindig termelhet 960 körig nyugodtan, majd jól bebont, szétüti a feleakkor országot, és most már sokkal nagyobb területen fog tovább termelni.
Egyáltalán nem jó ez a javaslat, fölösleges tovább folytatni szerintem.
Reply With Quote
  #6  
Old 02-11-2008, 16:17
kg-- kg-- is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Paliking View Post
Tök mindegy, hogy mikor kerül egymás mellé két ország ütéstávolságra
A soha és a valamikor között látok különbséget.

Quote:
Originally Posted by Paliking View Post
a sokkal nagyobb mindig sokkal előnyösebb helyzetben lesz. Ha 1000 kör alatt kerül be 40 körre, még mindig termelhet 960 körig nyugodtan, majd jól bebont, szétüti a feleakkor országot, és most már sokkal nagyobb területen fog tovább termelni.
Rossz is lenne, ha a nagyobb nem lenne előnyösebb helyzetben. De...
Függhet az ütés eredménye mondjuk a országok méretének arányától? (pont vagy heki, lehet agyalni)
Más: A szakadék alatt torlódás van. Roszabb esetben patthelyzet - senki nem mer indulni a hosszú útra, mert a körülötte állók lecsapnak rá. Egy ilyen szituációban igenis jó, ha fentről elindul az ütés. Esélyt ad akár valaki másnak a top támadására, a támadott támadására - beindul egy ütéssorozat, ahol _lehet_ változtatni a pozíciókat. Igen, lesznek vesztesek, de lesznek győztesek is. És a következő top már eleve nem lesz olyan magasan, hogy könnyedén elhúzzon, és a gumikörtáv is lassítja egy kicsit a távolodást.
(A top alatt nem a csoportelsőt lehet csak érteni, hanem a pontlista egy olyan szeletének a tetejét is, ahol felette viszonylag nagy lyuk van.)
Reply With Quote
  #7  
Old 02-11-2008, 16:01
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
Viszont pontosítanom mindig érdemes: a körtávolság valóban biztosan változó a csoportlétszám és a pontértékek függvényében, azonban nem függ a sűrűségtől.
De igenis fugg.....
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #8  
Old 02-11-2008, 16:20
kg-- kg-- is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
De igenis fugg.....
Bocs, akkor ezt rosszul tudtam. (Már ezért érdemes volt a topicot indítani ) Akkor pontosítok függjön jobban, és ennek a függésnek legyen olyan dinamikája, hogy egyenletesebb sűrűséget igyekezzen mutatni. Érveim nem változtak.

Last edited by kg--; 02-11-2008 at 16:35..
Reply With Quote
  #9  
Old 02-11-2008, 16:32
kg-- kg-- is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Akkor most kaptok egy esélyt, hogy a vitatkozást is lehessen gyakorolni.

OK, azt látom, hogy 3-ból 3 embernek nem tetszik az ötlet. Amit szívesen látnék még:
- "A problémát nem jól látod, az nem is probléma, mert ha megvalósulna, amit írtál, akkor...rosszabb lenne/nem változna a helyzet, mégpedig azért, mert..."
- "A problémákat, amiket felvetsz, így nem lehet megoldani, a helyzet nem változik/rosszabb lesz, mert..."
- "Rosszul tudod, mert..."

Szóval ha írtok, kérlek egy két érvet mindig tegyetek az írásba, hogy egyértelmű legyen, a probléma nem létezik, vagy a megoldás nem jó.
A "nem tetszik" és a "szerintem hülyeség"-nek van súlya attól függően, hogy ki mondja. De vitában kevés.

Köszönöm!
Reply With Quote
  #10  
Old 02-13-2008, 09:58
Tsobi's Avatar
Tsobi Tsobi is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest, XV. kerület
Posts: 5,663
Activity: 13%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
hátha elkerülöm a "ne kerüljön már mellém a gigaori" beszólásokat )
Én nem bánnám,ha mellém odakerülne egy giga .. úgysem tud velem semmit csinálni Minden elképzelhető határon kívül vagyok neki,még akkor is,ha 2 körös. Ami persze elképzelhetetlen.
__________________



A nemzetvédő katona, a nemzettartó paraszt, a nemzetépítő munkás, a nemzetvezető értelmiségi, a nemzetmegtartó nő és a nemzet halhatatlanságának záloga, a magyar ifjúság hitvallása:
Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!


„Extra Hungariam non est vita ; si est vita, non est vita.”


Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 03:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu