Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
  #81  
Old 01-10-2008, 15:28
Grabi Grabi is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Bp.
Posts: 1,634
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

azért itt halkan meg kell jegyezni két dolgot:
1. nemcsak katit termelhet egy ország a topban
2. nemcsak egy ország adhatja a saját képzését a fedezéshez
__________________
Hüpp-hüpp-hüpp barbatrükk (#316178)
Elkapom a grabancodat! (#355763) ANARCH
Barrigon (#64904)
Y Ddraig Goch (#428537)
Reply With Quote
Sponsored Links
  #82  
Old 01-10-2008, 15:39
Arwyl szelleme's Avatar
Arwyl szelleme Arwyl szelleme is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mezőberény vagy Ildeenél Szegeden :-)
Posts: 861
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Akkor nézzük Gra-Tinolt. Csak nyilvános adatokat akarok felhasználni, ezért durva becsléseket alkalmazok...
Gra-Tinolnak pillanatnyilag 683438 pontja van. Ez körülbelül 14394 hektár föld. (Durva becslésem: pont/47.48=föld). A lakossága körülbelül 178500 fő. (Föld*12.4=lakosság. Ez elég jó becslés, ha egy orinak annyi háza van, amennyi minimálisan kell a teljes foglalkoztatáshoz)
Így naponta körülbelül 17850 katonát tud képezni.
Arwyl javaslata szerint 1 hektár föld felfedezéséhez 1439 katona szükséges. (föld/10) Ahhoz, hogy 10% földet felfedezzen, 2071938 katona szükséges. ( (föld/10)*(föld/10) A legkevesebb katona akkor kell a fedezéshez, ha egyszerre fedez 10%-t, azaz föld/10-t)
Így Gra-Tinol 10% föld felfedezéséhez szükséges katonát 116 nap alatt tudna megtermelni. (2071938/17850)
Ekkor 15833 hekije és 751762 pontja lenne. A második 10%-s fedezéshez már 1583 katona kéne hekinként. Ezt 128 nap alatt tudná kitermelni.
Ekkor már 17416 hekije és 826923 pontja lenne. A harmadik 10%-s fedezéshez már 1742 katona kéne hekinként. Ezt 140 nap alatt tudná kitermelni.
Ekkor már 19158 hektárja és 909633 pontja lenne.
Tehát több, mint 1 év alatt 683438 pontról saját képzésből fel tud menni 909633 pontra. De akkor is még messze van az első fölötte lévő ellenfelétől.
Arwyl javaslatával számoltam felfedezési ráta nélkül, ami jelentős könnyítés a jelenlegi helyzethez képest. De nekem ne mondja senki, hogy ez visszakönnyítené a felfedezést és visszahozná a felfedezési lázat az 1A-ban.


Azt hiszem a számuk önmagukért beszélnek... És jelenleg ennek a többszöröse él! ~4-5év lenne ugyanezt megcsinálni most.
Ez nem játék így, ez csak szenvedés, és kinlódás, és még unalmas is.
__________________
Egy: törj az égig!
Kettő: tarts ki végig!
Három: nevess, ha fáj!
Négy: üss, ha muszáj!
Öt: tartsd a várat!
Hat: védd a társad!
Hét: tiéd a hit!
Nyolc: a zászlót vidd!

Egészséges Fejbőr : Skinhead nyolcparancsolat
Reply With Quote
  #83  
Old 02-05-2008, 17:21
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 22%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Robin View Post
Szerintem inkább egy módosító tényezőt kéne bevezetni annak függvényében hogy az adott ország hol található.
Értem ezalatt egy számpéldával: 26000 hekis ország esetében aki a csoport 3. helyezettje (terület tekintetében). 26000/10 * 1,97 a fedezéshez szükséges katonamennyiség egy 100 fős csoportban.
Véleményem szerint a csoport teljes létszámát lehetne venni 100% nak a módosító tényező számításánál. Ez 100 fős csoportban a 100. helyzettnek 0% katimennyiség növelés eredetihez képest, az 1. helyezettnek 100%-os katonamennyiség növelés.
Már a felfedezési arány is túl sokaknak problémát okoz, a fenti javaslat ezt mégtovább bonyolítja. Felejtős.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #84  
Old 02-05-2008, 17:23
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 22%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
Föld: 8.600 hektár
1 hektár föld felfedezéséhez kell 1.786 katona és 178.600 arany
Ne az anarchista csoport giga-országait vegyük lehetőleg alapul ehhez a témához.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #85  
Old 02-05-2008, 17:41
Grabi Grabi is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Bp.
Posts: 1,634
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

9,09%
1 hektár föld felfedezéséhez kell 2.583 katona és 258.300 arany

ez A-s országom. ez is borzasztóan sok szerintem.
__________________
Hüpp-hüpp-hüpp barbatrükk (#316178)
Elkapom a grabancodat! (#355763) ANARCH
Barrigon (#64904)
Y Ddraig Goch (#428537)
Reply With Quote
  #86  
Old 02-05-2008, 17:43
Rebellis Rebellis is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 549
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Hüpike View Post
9,09%
1 hektár föld felfedezéséhez kell 2.583 katona és 258.300 arany

ez A-s országom. ez is borzasztóan sok szerintem.
Én a top 30 ban eleve nem engednék fedezni:-)
Reply With Quote
  #87  
Old 02-05-2008, 17:44
Grabi Grabi is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Bp.
Posts: 1,634
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

és akkor hogyan lenne támadható az első két klán?
__________________
Hüpp-hüpp-hüpp barbatrükk (#316178)
Elkapom a grabancodat! (#355763) ANARCH
Barrigon (#64904)
Y Ddraig Goch (#428537)
Reply With Quote
  #88  
Old 02-05-2008, 17:45
Rebellis Rebellis is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 549
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Nekik meg fogyasztanám és nem engedném a végtelen játékot:-)
De ezt már régesrég le írtam:-)))))))
Reply With Quote
  #89  
Old 02-05-2008, 17:46
Rebellis Rebellis is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 549
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Ezért vagyok most rebellis:-)
Reply With Quote
  #90  
Old 02-05-2008, 17:48
Grabi Grabi is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Bp.
Posts: 1,634
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

ati azért pedálózik magammal, mert úgy gondolom h az Aban fedezés nélkül kb. 500k pontig lehet eljutni. mi kicsit efölött vagyunk. a klánbelépések miatt az egyetlen előrejutási lehetőségünk a fedezés. ez szerintem drága. de a 225 is rettentő rossz, a kettő között kéne vmi.
__________________
Hüpp-hüpp-hüpp barbatrükk (#316178)
Elkapom a grabancodat! (#355763) ANARCH
Barrigon (#64904)
Y Ddraig Goch (#428537)
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
17. Felfedezés Ati Hódító Kézikönyv 3 07-11-2007 17:11
felfedezés, felfedezett terület számítás Senki Segítség 21 04-27-2007 19:19
Felfedezés javaslat -Fegya- Megvalósult javaslatok 916 01-20-2007 21:04
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05


All times are GMT +1. The time now is 12:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu