Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #19  
Old 02-05-2008, 12:10
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller View Post
2. ne lehessen szinte vegtelen mennyisegu vedelmet bekerni. ismeretes, hogy kitamadashoz minden tagtol 1 sereg kerheto el, akkor vedekezesre miert lehet akarhanyat? sztem ugy lenne fair, ha vedekezeshez is csak 1 sereg lenne kerheto, igy amellett, hogy igy lenne igazsagos, az is elkerulheto, hogy az 1ik tag okkal vagy ok nelkul kiurithesse a masik ori barakkjait a sajat vedelmere (vagy szivatasbol).
mellesleg igy kikalkulalhato elore, hogy a szovitag mennyi vedelmet kerhet be, tehat atlathatobb lenne ez is.
Ez azt hiszem elég egyhangúan le lett szavazva, úgyhogy erről tovább kár beszélni.

Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller View Post
1. ha vki kilep a szovibol, vagy kirakja a szovivezer, akkor a kilepese utan a segitsegul kuldott/kert seregek azonnal kezdjek meg a hazaterest fuggetlenul attol, hogy odaertek-e, vagy odaerve vedekeztek-e. esetleg az utolso korben mar ne is kerhessen segitseget, mert azok a 2 koros ut miatt ugyse erhetnenek oda, hiszen az uj javaslat miatt a kilepes utan haza is indulnanak rogton.
ez a javaslat azt akadalyozna meg, hogy a kilepo/kirakott ori ne vihesse el bosszubol a tobbi tag 1segeit es a szovin kivul ne elvezhesse a mar nem jogos vedelmet akar 10 koron keresztul.
Én személy szerint ennek se sok szükségét látom. Nem hiszem, hogy azon a 10 körön múlik, hogy valakivel kiszúrsz-e, vagy sem. Ha ki akarsz vele szúrni, akkor elbontasz 100 körre, és elhívod a seregét. Akár támadni is. Nem a 10 körös segítségen fog múlni.

Már támadásban résztvevő sereget visszahívni nyilván nem lehet, hiszen ettől az egész játék kiszámíthatatlan lenne: látod, hogy megy feléd egy 5000 fős sereg, felkészülsz a védekezésre, majd végül csak 2000 fő üt be, mert közben a szövitagok kihátráltak a támadásból? Ez nem jó.

Ha valakivel kapcsolatban probléma merül fel, akkor a kiléptetés idejére 0%-ra kell venni a segítségnyújtást, és többet nem szóbaállni vele.

Szerintem az ilyen -- ritka -- esetek kivédésére megvan a lehetőség, nem érzem szükségét annak, hogy mégtovább bonyolítsunk valamit, amit úgyse lehet kivédeni, hiszen itt az emberi tényezőről beszélünk, nem egy stratégiai elemről.
__________________
Hódító * Queosia
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
04.02. Szövetségi játék Ati Hódító Kézikönyv 3 08-29-2007 16:33
Szövetségi történet Valezius Segítség 6 08-29-2007 14:06
Szövetségi infók a ,,Pontok"-ban DearCody Elvetett javaslatok 4 07-04-2006 10:44
Szövetségi karaván DearCody Megvalósult javaslatok 15 06-16-2006 13:29
1/A változás: szövetségi szabadság alatti raktárdíj Ati Fontos bejelentések 0 05-04-2006 14:14


All times are GMT +1. The time now is 03:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu