Originally Posted by Ati:
Van még más is. Van észrevehető is, és természetesen van olyan, ami csak a háttérben bújik meg, és bár hosszútávon hozzájárul a játék előremeneteléhez, most semmi látható formája nincs.
azt hiszem valamit találtam

:-)
körváltás előtt pár perccel a hátralévő idő kivastagodik, figyelemfelkeltésből
nagyon szép

:-)
olyan ritkán nézegetem az oldalakat, hogy sok újdonságot látok, nem tudom mi került most be, mi régebben

:-)
[Reply]
Originally Posted by Hóhér:
azt hiszem valamit találtam
:-)
körváltás előtt pár perccel a hátralévő idő kivastagodik, figyelemfelkeltésből
nagyon szép
:-)
Ez is, bár most hirtelen nem erre gondoltam.

:-) Ez a körváltási kiíráshoz tartozik.
[Reply]
20. pont h h bekerült a játékba, arra van vmi magyarázat?
mer én igazából azt kerestem van-e vmi múltja ennek a változtatásnak de itt nem találtam...
Régen tudtommal direkt lett ez így kitalálva, h ezek elvesszenek: nyersi , képzés...stb.

:-)
Persze, még nem látom át teljesen milyen hatása lesz ez a piacra???- mer engem már ez érdekelne inkább, minthogy mire lehet használni, mer az elég egyértelmű

:-)
Ati van vmi oka ennek a pontnak a bevezetésének? :O
[Reply]
Originally Posted by LotR:
20. pont h h bekerült a játékba, arra van vmi magyarázat?
mer én igazából azt kerestem van-e vmi múltja ennek a változtatásnak de itt nem találtam...
Régen tudtommal direkt lett ez így kitalálva, h ezek elvesszenek: nyersi , képzés...stb.
:-)
Persze, még nem látom át teljesen milyen hatása lesz ez a piacra???- mer engem már ez érdekelne inkább, minthogy mire lehet használni, mer az elég egyértelmű
:-)
Ati van vmi oka ennek a pontnak a bevezetésének? :O
én úgygondolom, hogy az átépítéses földvesztős trükk a fő oka, illetve ezt hívhattuk "hibának" is a játékban

:-)
szerintem, ez a jksz-t erősíti, mert aki mindenképp leakarja adnia földet,hogy lejjebb kerüljön a következő csoportban leütteti magát ismerősőkkel.
[Reply]
4 pont van amihez nincs link: 1 ;17;20;23...
A 20-ast pontot kivéve mindegyikről hallottam találkoztam vele a külsőn, kivéve a kristálygömb keresési funkciójat ami le a kalappal !!!
Szval érdekelne, h mi az indoka..
Mer lehet h nevezhetjük hibána azt ha vki csinál egy 0 hekis orit, de engem és sztem senkit nem zavar azonkívúl h max jól megnézik h huha...
Vagy ezzenkívül van vmi durvább visszaélési lehetőség is ezzel? :O
Még mindig nem értem miért és milyen jótékony hatása van a játékra, annak h a képzés alatt lévő egységeket is viheti magával az ember?
[Reply]
nem volt már erőm végigolvasni az egészet, de köszi Ati az új változásokat.
[Reply]
Smooth Scroller 22:24 12-09-2007
kulon szeretnek gratulalni atinak a modositasok miatt. tulajdonkeppen minden modositas olyan lett amilyet szerettem volna, illetve amit jonak lattam.
az 1etlen ami meg becsuszhatott volna az az, hogy az elszenvedett vesztes csataban kiirja a foldveszteseget osszefoglalva a jatek, de a szovitagkent nyerteset nem. tehat ott meg csak a reszletezett nyereseg lathato, de ossze kell adogatni, hogy az mennyi is volt valojaban. ugyanugy a tamadas inditojanal is csak annyi van feltuntetve, hogy mennyi volt az osszes foglalas, de az nincs, hogy mennyi jutott ebbol neki. de persze ezt idejeben a megfelelo forumon nem javasoltam, de ha meg van ra mod, akkor esetleg ez is bekerulhetne esetleg.
ilyesmire gondoltam;:
Sereged megérkezett blablabla(#111111) országához. A csata lezajlott, és sikerült bejutni az országba! Hosszú órák küzdelme után elfoglaltál 74 hektár földet, ebből a következő 38 hektárt kaptad: 2 ház, 1 tanya, 4 barakk, 6 őrtorony, 1 raktár, 2 fatelep, 3 kőbánya, 19 üres terület, és más semmi. Veszteségeid: 0 katona, 0 támadó, 0 íjász, 223 lovas és 0 elit. Ellenfeled veszteségei: 0 katona, 0 védő, 436 íjász, 0 lovas és 0 elit.
a szovitagoknal pedig a reszesedesnel:
A blablabla (#111111) elleni csatát, melybe szövetségi segítséget nyújtasz, megnyertétek! Sereged elindult hazafele. Részed a foglalásból 12 hektár: 3 ház, 1 tanya, 3 barakk, 1 őrtorony, 1 templom, 3 kocsma, és más semmi
mindenesetre a valtozasok tetszenek, valoban jo iranyba mozdult a hodito. grat.
[Reply]
a 0 hekis ütések (1/A) visszaszorítása a következő verzióban várható?
[Reply]