Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #4  
Old 11-15-2007, 11:12
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Paliking View Post
Hirtelen futottam át, majd még gondolkozom rajta, de ami szerintem elsődleges korlátja lehet ennek a rendszernek, az a maximált pénz egy országban. Ugyanis ha egy kis klán élezve van, akkor megtölteni az orikat néhány milliárd akkor is, ha fullra tölti magát. Egy nagy klánnál ez már nehéz kérdés, pláne egy védés visszatámadás kombinációnál. Az biztos, hogy a katonapiac árait az egekig tolná ez a szisztéma
A jelenlegi rendszerben sem tudnak a legnagyobb klánok védelmet venni, majd a védés után sereget cserélni és visszatámadni, mert nem lehet annyi pénzt tartani az orikban.
Nagyon sok minden megváltozna a piacon is. A legnagyobb termelők kénytelenek lennének kevesebbet termelni, hogy megvédhessék magukat. Ezért kevesebb lenne a nyersanyag és a fegyver. A több csata miatt többet kéne építkezni, tehát kisebb lenne a nyersanyag kereslet és nagyobb a nyersanyag kínálat. Így jóval drágábbak lennének a nyersanyagok.
A gabonával is ez a helyzet. Jóval több sereget kellene otthon tartani a nagy oriknak, tehát több gabona fogyna, így felmenne a gabona ára is.

Quote:
Originally Posted by Paliking View Post
Nekem alapvetően tetszik az ötlet, az biztos, hogy sokkal több klántámadás lenne.

Ha az lenne a cél, hogy bárki támadhasson bárkit, akkor a 2000 körös határ nem jó a foglalás teljes lecsökkenésére, ahogy néztem a pontlistát, nagyságrendileg 4100 kör a távolság az első helyezett klán és a sűrű alj között. 2000 körbe még a 2. klán támadása sem férne bele, de nemcsak az alsó régiók, hanem már a 4. klán által sem. Mondjuk az Ovi elérné a Big Gunt, a Big Gun elérné a Pannonföldét.
Persze tudom, nem az a célja a javaslatnak, hogy egy 100k pontos klán üthesse a Pannonföldét, és ez kezelve is lenne a távolság miatti degresszióval, de azért az lehetne egy kiindulási alap, hogy a jelenlegi helyzet alapján elméletileg legalább a középmezőny elérhessen bárkit. Arra gondoltam, hogy ez a határ lehetne a jelenlegi állapotok alapján az első klántól mért átlagos távolság súlyozva a klánok számával.
Egyetértek. Tényleg jobb lenne, ha egy középmezőnyhöz tartozó klán is elérhetné a legelsőket.

Quote:
Originally Posted by Paliking View Post
Ezt a relatív támadóerőt/védőerőt még tovább kellene cizellálni sztem. Ha úgyis csak relatív módon történik a számítás, akkor szerintem elegendő lenne az, hogy a két klán arányainak megfelelően kell töltenie a nagyobb klánnak. Tehát ha az egyik klán kétszerese a másiknak, akkor a nagyobb klánnak csak 50%-osan kelljen feltöltenie magát ahhoz, hogy a maximális relatív védelmet/támadóerőt elérje, és nem kell teljesen feltöltenie magát. Szerintem ez is segítené az aránytalan támadások kialakulását.
Ez nem tetszik. Túlbonyolításnak érzem.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Kláncsaták megreformálása aúú Megbeszélések 238 08-06-2007 19:52
A kláncsaták megjegyzése a hadi események közé Hunor a sirály Elvetett javaslatok 11 05-03-2007 16:43


All times are GMT +1. The time now is 02:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu